Piilolinssit netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla olis tarkat tiedot tarvitsemistani piilareista, koska kävin niitä vastikään optikolla sovittamassa jne. Nyt mietin, että mistä nettikaupasta kannattaisi tilata eli olisi edullista + luotettavaa. Mistä te tilaatte? Kiitos kokemuksista!

Kurjaa, kun ihmiset on noin ilkeitä :(. Ei ollut ilmainen sovitus vaan maksoin siitä 40 euroa. Meinasin itseasiassa tilata heidän nettikaupasta (sitä optikko suositteli), mutta sieltä saa niitä mulle sopivia linssejä vain 6 kpl paketissa/silmä eli puoleksi vuodeksi. Nuo kuukausilinssit ei tuntuneet välttämättä ihan sopivilta kuiville silmilleni, mutta mun silmälle ei optikko löytänyt sopivia kertakäyttölinssejä. Jostain syystä pyörivät ja liikkuivat liikaa silmässä ja tästä syystä ei saatu toivottua parannusta näköön. Olen käyhä kotiäiti, joten en raaski ostaa heti 6 kk pakettia, koska saattaa siis jäädä käyttämättä. Katsoin, että ainakin yhdessä nettikaupassa olis saanut ostaa 3 kk kerrallaan. Toivottavasti tämä nyt sinua valaisi, miksi toimin näin. Toivottavasti et jatkossa syyllistä ihmisiä noin kurjalla tavalla!

www.lenson.com

Täältä olen tilannut. En ole hirveästi vertaillut mutta älyttömän paljon halvemmat olivat kuin optikolla. Nopeasti tulivat ja parasta ennen päivää oli paljon jäljellä (olen kertakäyttölinssien käyttäjä). Ei niitä kyllä muualta kuin netistä kannata tilata.

[QUOTE="a p";24538554]Kurjaa, kun ihmiset on noin ilkeitä :(. Ei ollut ilmainen sovitus vaan maksoin siitä 40 euroa. Meinasin itseasiassa tilata heidän nettikaupasta (sitä optikko suositteli), mutta sieltä saa niitä mulle sopivia linssejä vain 6 kpl paketissa/silmä eli puoleksi vuodeksi. Nuo kuukausilinssit ei tuntuneet välttämättä ihan sopivilta kuiville silmilleni, mutta mun silmälle ei optikko löytänyt sopivia kertakäyttölinssejä. Jostain syystä pyörivät ja liikkuivat liikaa silmässä ja tästä syystä ei saatu toivottua parannusta näköön. Olen käyhä kotiäiti, joten en raaski ostaa heti 6 kk pakettia, koska saattaa siis jäädä käyttämättä. Katsoin, että ainakin yhdessä nettikaupassa olis saanut ostaa 3 kk kerrallaan. Toivottavasti tämä nyt sinua valaisi, miksi toimin näin. Toivottavasti et jatkossa syyllistä ihmisiä noin kurjalla tavalla![/QUOTE]

Pahoittelen. Palstalla kun on näitä samoja asioita kyselemässä näitä siivelläeläjiäkin, jotka ovat oppineet käyttämään hyväksi toisten hyväntahtoisuutta ja palvelua.

[QUOTE="vieras";24538523]Sovitus oli varmaan ilmainen. Otatko leivänkin kaupan hyllystä ilmaiseksi.[/QUOTE]

Silloin kun ei asioista mitään tiedä niin kannattaa olla hiljaa. Linssit sovitetaan silloin kun silmät tutkitaan että voiko käyttää piilareita ja millaisia he suosittelevat. Ja se ei todellakaan ole ilmaista.

[QUOTE="vieras";24538614]Pahoittelen. Palstalla kun on näitä samoja asioita kyselemässä näitä siivelläeläjiäkin, jotka ovat oppineet käyttämään hyväksi toisten hyväntahtoisuutta ja palvelua.[/QUOTE]

Ymmärrän ja itselleni tuli hieman kurja mieli, koska itse olen kaukana siitä porukasta, joka elää siivellä. Siksi pahoittelusi tuntui tosi kivalta ja asialliselta käytökseltä :). Asia siis ok. Sovitus tehtiin siis jo toukokuussa ja koska ei löytynyt sopivia toorisia kertakäyttölinssejä jäin asiaa pohtimaan. Optikkokin suositteli miettimään, koska "sopivia" ei nyt löytynyt. Nyt sitten kuitenkin päätin antaa mahdollisuuden niille kuukausilinsseille, joilla näköni saatiin paranemaan ja menin kyllä heti ko kaupan nettisivuille aikeissa tilata, koska heillä on ihan kilpailukykyiset hinnat, mutta tuo 6 kk satsi olis ollut yli 150euroa ja se tuntui paljolta, kun tosiaan en välttämättä niitä voi sitten kuitenkaan käyttää. Jatkossa toki tilaan heiltä, jos piilarit on hyvät, jotta kehtaan sinne myöhemminkin mennä :).

Kiitos Rillipää nettikauppavinkistä!

Ap, missä optikolla kävit sovittamassa linssejä? Tuliko siis muita kustannuksia kuin tuo 40 € sovitus? Itsellä myös harkinnassa piilolinssit pitkän tauon jälkeen ja mietin mistä ja miten.

Ap, missä optikolla kävit sovittamassa linssejä? Tuliko siis muita kustannuksia kuin tuo 40 € sovitus? Itsellä myös harkinnassa piilolinssit pitkän tauon jälkeen ja mietin mistä ja miten.

Silmäasemalla ja siellä oli kyllä hyvä palvelu. Ei tullut muita kuluja ja tuolla hinnalla tarvittaessa kokeillaan useampiakin linssejä, jotta löytyy sopivat. Mulle ei tosiaan sopinut ne kertakäyttölinssit ja se huomattiin heti siinä sovituksessa. Kuukausilinssit sain kotiin sitten kokeiluun ja kävin kuukauden kuluttua kontrollissa. Mun mielestä silmäaseman nettihinnat on ihan kilpailukykyiset, kun vertaa moniin muihin.

150e puoli vuotta? No huhuh. Mun piilarit maksaa 30e 3kk. Lensmellä halvin.. kirjoita piilari merkki ja vertaa :) joissaki toimitus ilmainen. Lenson, lensme, lensway, yourlenses,easylens jne.. googleta! Onko sulla samat vahvuudet silmis? Tilaa yks laatikko jossa on 6kpl, eli 3kk: linssit :)

150e puoli vuotta? No huhuh. Mun piilarit maksaa 30e 3kk. Lensmellä halvin.. kirjoita piilari merkki ja vertaa :) joissaki toimitus ilmainen. Lenson, lensme, lensway, yourlenses,easylens jne.. googleta! Onko sulla samat vahvuudet silmis? Tilaa yks laatikko jossa on 6kpl, eli 3kk: linssit :)

Kiitos teille kaikille ihanille vinkeistä :). Mulla ei valitettavasti ole sama vahvuus silmissä. Lisäksi mulla tarvii olla ne tooriset ja niissäkin arvoissa mulla on eroja... Siksi ne maksaakin ihan hirveesti, kun tarvii olla noi tooriset. Kävin jo Lenssenillä katselemassa ja juurikaan halvemmaksi ei sieltä tuu ostaa, mutta ainakin nyt aluksi se etu, että voin ostaa vain 3 kk ajaksi ja miettiä, että voinko/haluanko niitä jatkossa käyttää.

Yhteistyössä