**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin, nyt olisi kuukautiset myöhässä 11 päivää. Ei tule plussaa raskaustestiin, tulee vain roskis plussia ja ihan haamuplussia liuska testiin, mutta digitaalinen ilmoittaa että ei raskaana. Mikä ihme nyt oikein on?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikeri83:
No niin, nyt olisi kuukautiset myöhässä 11 päivää. Ei tule plussaa raskaustestiin, tulee vain roskis plussia ja ihan haamuplussia liuska testiin, mutta digitaalinen ilmoittaa että ei raskaana. Mikä ihme nyt oikein on?

Ootko sä niillä liuskatesteillä saanu ei-roskishaamun? :D Eikös se silloin plussaa merkkaa? :)

Mulla tuosta esikoisesta tuli kotitesteihin pelkkiä haamuja tai negoja. Terkkarissa sen sitten varmistin.

Alkuperäinen kirjoittaja toive81:
Tiikeri83:No ompa kummaa :o En osaa kyllä sanoa mitään...Bongasitko oviksen? Jos se ois ollut myöhempää?

En bongannut ovista. En osaa tunnistaa sitä itsestäni, enkä käyttänyt testejä. Kuukautiset on ollut kuitenkin koko syksyn aivan säännölliset.

toive81 Kiitoksia, Ärsyttävää elää epäteitoisuudessa siitä että ollakko vai eikö olla raskaana, toivoisi tietenkin että olisi, mutta olisi kiva saada se kuuluisa kunnon viiva, eikä mitään muuta. Toi digitaalinen testi, joka äsken näytti negaa, on clear bluen testi. Eihän se ole kuin 99 % varma, joten vielä olisi se yhden prosentin mahdollisuus..

Ei oo totta. :o

Haamuplussa mutta yhtä selkeä kuin esikoisesta ensimmäinen. Päiväpissasta, siis äsken testasin.

Mielestäni kuitenkin selkeääkin selkeämpi.

:heart: :heart: :heart:

onnellinen...

toive81, kiitos!!! Ihanaa et sunkin mielestä on selkeä. :D Mullahan on se yks kemiallinen takana ja siinä oli kyllä paljon hailakampi viiva testissä. Tuo on vielä päiväpissasta tehty! Joten hyvillä mielin täällä kyllä ollaan. :heart:

mama-L ihan selkee plussahan toi on! Onnea kovasti :flower: :flower: :flower:

Tiikeri83 josko ne roskishaamut vielä oikeiksi muuttuisi, toivotaan ainakin!

Testejä odotellessa, eivät tulleet vielä tänäänkään. Oireista en nyt saa selvää kun vatsatauti on iskenyt meihin kaikkiin. Ovis tai ei niin taitaa olotilan vuoksi jäädä hyödyntämättä :(

Onnea tosi paljon mama-L, niinhän se sit kummiskin plussaksi muuttui :D Toivottavasti munkin haamun irvikuva huomenna myös tummuisi selkeäksi plussaksi. Menkat ei alkaneet ainakaan, ja ihan samat fiilikset kun esikoisesta... tissejä jomottaa, heikottaa+oksettaa, nivuset tulessa, vetistä valkkaria ym ym ym. Tänään en siis testannut, mutta jos ei huomen aamun mennessä menkkoja tule niin testaan kyllä :)

Onnea tosi paljon mama-L, niinhän se sit kummiskin plussaksi muuttui :D Toivottavasti munkin haamun irvikuva huomenna myös tummuisi selkeäksi plussaksi. Menkat ei alkaneet ainakaan, ja ihan samat fiilikset kun esikoisesta... tissejä jomottaa, heikottaa+oksettaa, nivuset tulessa, vetistä valkkaria ym ym ym. Tänään en siis testannut, mutta jos ei huomen aamun mennessä menkkoja tule niin testaan kyllä :)

Minsku82: Tervetuloa kuumeilemaan!!

Paljon onnea mama-L!! Ihanaa, että noin pian tärppäsi. Kyllä se plussa on!

Täällä lorahtelee housuun vähän väliä ja pitää käydä tarkistamassa sen väri. Valkoistahan se on, mut aika vetistä.. :D Onkohan tuo sit hyvä vai huono merkki.

Heathy taitaa plussata seuraavaksi ;)

Haikara, kyllä se kai hyväkin merkki voi olla. Mulla siis ihan sama, oli esikoisestaki. Eli voi tarkoittaa raskautta :)

Toive81: Mulla on muuten siis kp 29/28, ja yk virallisesti varmaan 1. Vaikka viime toukokuusta ollaankin tjottailtu, niin vasta nyt kun menkat alkoivat ja on kunnon kierto niin yritettiin ihan tosissaan. Haaveissa siis kyllä ollut jo vähän pidemmän aikaa. :heart:

Pakko juoda kamomillateetä tänään, et malttaa nukkua yön eikä vaan mieti aamuista testiä :D

Hei Moi

Täällä yksi uusi tulokas. Mulla poika 08/09 ja toivoisin seuraavaa pienellä ikäerolla....
Joskus mietin, että olenkohan hullu halutessani 2 vaippaikäistä samaan aikaan, mutta on siinä varmasti hyviäkin puolia? Poika täyttää kohta ½ vuotta ja kroppa alkaa tuntua siltä, että on jo suurimmilta osin palautunut edellisestä koitoksesta ja voisi alkaa yrittämään uutta raskautta. Mitenköhän noiden kilojen kanssa? Niitä on vielä jokunen jäljellä niin miltä mahdan näyttää toisen jälkeen? Raskausaikana luotin siihen, kun kaikki sanoivat että imetys polttaa ylimääräset pois... no eipä ole lähteneet mihinkään! Oli pakko alkaa käymään salilla, että sais edes jonkilaiseen kuosiin ittensä. Raskautumisella ei ole mitään kiirettä.... En ole löytänyt synnytyksen jälkeen mitään sopivaa ehkäisyä, kun vaihtoehtoja imettävällä ei ole montaa. Kierukkaa en halua, minipillerit ei sopineet ja mulla on kumiallergia niin ne lateksittomat maksaa enemmän ja muutenkaan jaksa niiden kanssa pelata. Esikoinen alkoi tehdä tuloaan ennenkuin ehdittiin edes kunnolla yrittää. Saas nähdä miten tällä kertaa käy. Jospa se oli vain aloittelijan tuuria? :D No TJOT meiningillä mennään eteenpäin... imetän vieläkin eikä kuukautisia ole näkynyt joten mahdollisuudet tässä vaiheessa on vielä pienet

Vande:Tervetuloa! :flower:

Jaahas, uskonpa, että täällä vielä monet plussaa :) Monella jännät paikat ja oireet puoltaa =) Mulla on kuivaa joten tuskin on mitään masussa kasvamassa :ashamed: Mutta ehkä sitten seuraavassa kierrossa...tai sitä seuraavassa...tai... :p

Taidetaan Tiikeri83:sen kanssa olla samassa piinaveneessä..

Tein siis nyt viideltä toisen One Step (kotitesti.fi:n) liuskatestin, ja taas testiajan sisään haaleanhaalea viiva, joka tummuu vaan mitä enemmän kuivuu. Ihan aavistuksen selkeämpi kuin toissapäiväinen. Oireita on, lämmöt ylhäällä, kn ylhäällä ja voisin vannoa että olen raskaana.. mutta noi viivat on oikeesti ennemminkin viivanpaikkoja. Vai tuleeko ne jo ekan 3 min aikana (5 min testiaika, 10min jälkeen ei katsottava)? Mut jos ei niis kuitenkaan (ainakaan paljoa) väriä ole...

Oon kuullut että noi One Stepit voi vähän näyttää mitä lystää, toisaalta joillakin on antaneet viivanpaikkoja vaikkei raskaana olis ollutkaan, ja sit taas aidosti raskaana olleet ei oo saanu niihin kunnon viivoja ennen kun menkat on olleet kauan poissa. Kokemuksia kellään?

Mulla siis kp 30/27-28, mutta nyt aloin miettimään, että mitä jos sittenkin ovis ois ollut kp 18 tai jopa 19. Ei mulla ikinä ennen niin ole ollut, ja aina kierronpituus ollut sen 27-28, mut kaippa se voi imetyksen jälkeen heittää suuntaan tai toiseen reilustikin. Täs kierrossa ovislimat alko jo kp 8, tosin join greippimehua 4dl päivässä kp 5 alkaen. Kp 14 lämmöt laski selkeesti alas 35.75 (menkkojen aikoihin 35.95) ja oli ovispahoinvointia, pientä päänsärkyä ja munasarjojen nippailua. Kn oli korkealla, auki ja pehmeä. Kp 15 lämmöt pompsahti 36.05. Kp 18 tuli ikäänkuin ovislimaa, jossa seassa pikkuisen verta, mutta oli siis ennemminkin pinkkiä valkkaria.. Lämmöt 36.3. Ja sit kp 19 lämmöt 36.3. Sit kp 20 nousi vielä 36.6 ja kn laski takaisin alas ja kiinteytyi, kp 25 nousi ja pehmeni ja siellä on pysynyt edelleen. Kp 25 nousi 36.8, siellä ne sit pysyikin.

Eli nyt kun kuuntelen itseäni.. voihan olla et jotenkin ovuloin tosissaan vasta kp 18-19, eli nyt olis n. dpo 11-12. Ja mä olevinaan oirehdin :laugh: Voi herranjestas tätä kuumeilua... Täytyypä nyt ensiksi odottaa ainakin lauantaihin, ja varmaan testata viel jollain muulla testilläkin.

toive81: Voi kun sulla tärppäis, oireettomuudesta huolimatta. Pidä meidät ajantasalla :)

Mut nyt kun uudestaan katoin FertilityFriendiä, niin oon merkannut et kn meni kiinni jo kp 18. Eli jos ovis ois ollut kp 17, ja lämpö noussut siitä kahdessa vaiheessa näihin lukemiin missä on edelleen? Sopis kyl paremmin sen kans, et tuli tuo haamunkumminkaima tänään, et ois kuitenkin edes dpo 13. Hulluksihan tässä tosissaan tulee :|

MUOKS. Mut täähän sopis kyl tosi hyvin tohon mun FF-käyrään. Eli Kp 17 ovis, kun kp 25 lämmöt nousi viel vähän sen yläpuolelle. Samana päivänä myös kn osoitti kiinnittymisen merkkejä, ja muutenkin oli pieniä nippailuja sinä päivänä. Eli asennoidun nyt pikemminkin siihen et on vasta dpo 13.

Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

************ Keskiviikko 27.1.2010 **************

MUKANA:

Minsku82...............??................................kp 35/30 * yk ?
Heathy..................tyttö 12/08...................kp 30/28 * yk 1
Aisla......................poika 12/08..................kp 29/30-32 * yk 1
toive81..................tyttö 01/09..................kp 28/27-30 * yk 5
Haikara.................poika 04/08..................kp 28/ 29-32 * yk 2
Himputti.................tyttö 04/07..................kp 27/28-32 * yk 31
Tähti82................ esikoinen 04/06........... kp 25/28-30 * yk 6
Menhit...................tyttö 06/08...................kp 25/28-36 yk 1
snowball................tyttö 05/09..................kp 24/32 * yk 1
Cleopatra.............. tyttö 02/06..................kp 23/28-30 * yk 1
t 77........................tyttö 10/07..................kp 22/28 * yk 20
jiinas.....................poika 01/07..................kp 21/28-34 * yk 7
PäivikkiV................esikoinen 01/09...........kp 21/?? * yk 1
Dakota Paws.........esikoinen -08.............kp 20/?? * yk ?
martta09...............poika 03-09.................kp 20/?? * yk 3
Heavyfreak............tyttö 10/04..................kp 17/26-30 * yk 2
M1n1.....................esikoinen -08...............kp 17/27-34 * yk ?
miimuli24...............tyttö 02/09...................kp 16/34 * yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08...........kp 14/29-34 * yk 4
Nasuli85................poika 11/08..................kp 13/28-35 * yk2
Magia82................tyttö 07/08...................kp 13 / 26 * yk 7
Suklaanappi..........esikoinen 04/07...........kp 9/28 * yk 7
Elinah84................esikoinen/05................kp 8/28-31 * yk 4
Lumikuningatar.....tyttö 12/04...................kp 7/30-36 * yk 24
KS09......................poika 03/09.................kp 7/33 * yk 6
Tiikeri83.................poika 04/09.................kp??/28 * yk 1
Tiinuliini.................tyttö 10/08...................kp ??/35 yk 2
xAnnax.................esikoinen 03/09............kp??/?? yk * 1
manna-..................tyttö 11/08..................kp ??/?? * yk 1
Sophie84..............??..................................kp ??/?? yk1
Prinsessan-äiti......tyttö 10/08...................kp ??/28 * yk1
Jeccika...................tyttö 08/09..................kp ??/?? * yk 1
Vande....................poika 08/09.............................................
--------------------------------------------------------------------------- -

TAUSTAILEMASSA:

Copper
haicu.....................poika 05/07
tipsutin

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET :

2010

Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3)mama-L (yk2)Emmabella (yk2)

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)

Tässä linkki aiempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1574149

[/quote]

Heathy:Kuullostaa kyllä lupaavalta nuo haamuilut :) Varovaiset onnittelut :flower: Siirränkö sut haamulijoihin vai haluatko odottaa vielä kunnon plussaa? :wave:

ON:Dpo 12! Wautsiwau :D Kummallisinta on, ettei nyt ole MITÄÄN tuntemuksia mihinkään suuntaan, ei menkkakipuja, ei nipistyksiä ihan normi olo, plaah! |O Lämpöjä en ole nyt edes mittaillut kun mulla ne ei merkkaa mitään loppukierrossa. Ovat koholla ja kuitenkin menkat ovat alkaneet. Ollut aika down fiilis tämän toiveilun suhteen taas. Ei meinaa millään ymmärtää miksi tämä on nyt näin vaikeaa...Esikoista yrittäessä pamahtelin niin helposti raskaaksi vaikkei ne hyvin jatkuneetkaan, mutta tiesi edes tulevansa raskaaksi. Ja nyt ei mitään. Mä alan kohta luulemaan ettei meille toista lasta suodakaan :ashamed: Onneksi on edes tuo yksi!!! :heart:

Huomenta!!
Täällä on selkä siihen malliin kipeä, että menkkoja vois odotella alkavaksi. Olin eilen illalla ihan jäässä ja aamuun asti palelin. Aamulla oli vähän nenä tukkoisen oloinen, mutta muuten ei kyllä ole flunssan oireita. Niin ja lisäksi röyhtäilyttää heti aamusta jopa sängyssä. Ihanaa!!

Heathy: Mullakin toi ovis heittelee aika paljon. Viime kierto jäi lyhyeksi ja nyt näyttää venyvän myöhäisen ovulaation johdosta. Kun esikoisesta plussasin, oli kierto jälleen kerran pitkä ja ovulaatio joskus kp19 tienoilla. Pidetään peukkuja pystyssä.

Onko muut testailleet?

toive81: ei minua vielä haamuilijoihin :D Haluais edes selkeen haamun ensin. Hienoa et oot jo päässyt noin pitkälle luteaalivaiheessa! Mulla eka kierto imetyksen jälkeen oli kans ihan kauhee, oviksen aikaan tiputteli ku ois ollu toiset menkat ja siitä viikko niin hanat aukes taas. Nyt onkin ihan ihme, et on jo kp 30 eikä mitään! :) Kyllä teille varmasti se toinen lapsi tulee, imetyshormonit vaan voi sotkea kiertoa pitkäänkin sen jälkeen. Tsemppiä ja plussatuulia!

Haikara: Mä bannaan sun tätis :D Noihan vois olla raskausoireitakin. Kiitos peukutuksista, toivotaan että olis myöhänen ovis ja se kunnon plussa vaan odottais itseään viel muutamaan päivän.

Yhteistyössä