**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Isot onnittelut mama-L! :flower: ja monella muullakin jännät paikat!

Mä en jännitä mitään koska lämmöt heittelee miten sattuu ja ennenkaikkea on niin alhaiset, menkkoja odottelen loppuviikolle jippii...Siis näin olen ymmärtänyt että lämpöjen pitäis olla koholla vähintään 0,2`c loppukierron ajan jos ovis on tapahtunut.

Ens kierrossa otan ovistestit käyttöön, tulee hommasta ihan todellista YRITYSTÄ (tuskin ainakaan auttaa asiaa ;).

Mun kierron pituudeksi vois muuttaa 30-32, kiitos päivittäjille, koska tosiaan synnytyksen jälkeen kierto on pidentynyt siitä mitä se oli ennen toi 28-29 on toiveajattelua :D .

Heathy: kyllä se haamu vielä plussaksi muuttuu :D

Päivittäjä mulla ois menossa kp 13. Kiitos!

Tänään tuli testit ja r-testi niin nega kuin olla ja voi. O-testiinkään ei tullut kuin haamuista haamuin, joten ovis taisi olla silloin kp 10 tienoilla, jos oli ollenkaan. Testit vain loppui pahimmoilleen kesken. Nyt vain odotellaan tulosta. Vatsatauti onneksi voitettu ja viikonlopun kylpylälomaa odotellessa =)

Monella niin jännät paikat, itse jännäilen teidän mukana!

Onnittelut Emmabellalle! Oliko sulla jotakin tuntemuksia ennen plussaa?

Välillä itselläni on todella huomattava painon tunne alavatsalla, mutta toisaalta aika paljon (liikaa) tarkkailen tuntemuksiani. Ostin apteekista Clearbluen digitestin, johon sai toisen, raskausviikon näyttävän, mukaan. Ihan kamalan houkuttelevaa, kun mainostavat siinä, että testaa jopa neljä päivää aiemmin ja sitten kun lukee sen pienellä präntätyn, niin käy ilmi, että vain 51% raskaana olevista on tutkimuksessa saanut testiin plussan neljä päivää aiemmin. Toivovat vain, että naiset ostaisivat mahdollisimman paljon testejä, mur! Kunpa olisi nyt kärsivällisyyttä olla testaamatta!

Ai niin, ei varsinainen korjaus listaan, mutta esikoistyttöni on siis vuosimallia 02/06.

Cleopatra: oli sellainen tunne etten o raskaana. Viikko ennen plussaa närästi,pieretti ja oli metallin makua suussa.kp 26/26 tein pari negaa seuraavana päivänä haamun ja sitä seuraavana sain cb digillä raskaana 1-2,eli kannattaa odottaa testaamisen kanssa :)

heips..

ei oo tätiä vieläkään tullu.. närästää/oksettaa ja väsyttää :/

mietin että pitäskö sitä käydä huomen ostaa testeri?? mikä olis vaan paras???

ja siis mulla on entuudestaan poika09/04

Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

************ Torstai 28.1.2010 **************

MUKANA:

Minsku82...............??................................kp 36/30 * yk ?
Heathy..................tyttö 12/08...................kp 31/28 * yk 1
Aisla......................poika 12/08..................kp 30/30-32 * yk 1
Haikara.................poika 04/08..................kp 29/ 29-32 * yk 2
Himputti.................tyttö 04/07..................kp 28/28-32 * yk 31
Tähti82................ esikoinen 04/06........... kp 26/28-30 * yk 6
Menhit...................tyttö 06/08...................kp 26/28-36 yk 1
snowball................tyttö 05/09..................kp 25/32 * yk 1
Cleopatra.............. tyttö 02/06..................kp 24/28-30 * yk 1
t 77........................tyttö 10/07..................kp 23/28 * yk 20
jiinas.....................poika 01/07..................kp 22/28-34 * yk 7
PäivikkiV................esikoinen 01/09...........kp 22/?? * yk 1
Dakota Paws.........esikoinen -08...............kp 21/?? * yk ?
martta09...............poika 03-09.................kp 21/?? * yk 3
Heavyfreak............tyttö 10/04..................kp 18/26-30 * yk 2
M1n1.....................esikoinen -08...............kp 18/27-34 * yk ?
miimuli24...............tyttö 02/09...................kp 17/34 * yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08...........kp 15/29-34 * yk 4
Nasuli85................poika 11/08..................kp 14/28-35 * yk2
Magia82................tyttö 07/08...................kp 13 / 26 * yk 7
Suklaanappi..........esikoinen 04/07...........kp 10/28 * yk 7
Elinah84................esikoinen/05................kp 9/28-31 * yk 4
Lumikuningatar.....tyttö 12/04...................kp 8/30-36 * yk 24
KS09......................poika 03/09.................kp 8/33 * yk 6
toive81..................tyttö 01/09..................kp 1/27-30 * yk 6 Tiikeri83.................poika 04/09.................kp??/28 * yk 1
Tiinuliini.................tyttö 10/08...................kp ??/35 yk 2
xAnnax.................esikoinen 03/09............kp??/?? yk * 1
manna-..................tyttö 11/08..................kp ??/?? * yk 1
Sophie84..............??..................................kp ??/?? yk1
Prinsessan-äiti......tyttö 10/08...................kp ??/28 * yk1
Jeccika...................tyttö 08/09..................kp ??/?? * yk 1
Vande....................poika 08/09.............................................
--------------------------------------------------------------------------- -

TAUSTAILEMASSA:

Copper
haicu.....................poika 05/07
tipsutin

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET :

2010

Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3)mama-L (yk2)Emmabella (yk2)

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)

Tässä linkki aiempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1574149

Uusi päivä, uudet kujeet...Tuliskohan tänään uusia plussanneita? :wave: Ensimmäiset kolmet voisivat ainakin olla potentiaalisia plussaajia :)

Hei täällä menossa jo dpo 13! Oon tosi iloinen, että clomit venyttänyt pidemmälle LH-vaihetta :heart: Vieläkään ei ole kummempaa menkkaoiretta, mutta ei mulla aina ennenkään ole välttämättä menkat oireelleet sen kummemmin, yhtäkkiä vain alkaneet :/ Kuitenkin sitä salaa niin toivois, että joku siellä kyydissä olisi, mutta ei ole sellanen olo. Esikoisesta ja aiemmista raskauksista sen aina tiesi oliko tärpännyt, siis lähellä oletettuja menkkoja. Eli huomenna voisi periaatteessa alkaa jos menisi oppikirjan mukaan :D Jos ei, niin tiputan itseni maanpinnalle sitten dpo15 jos sinne asti venyy! Miehellä on sunnuntaina synttärit ja oiskin aika hieno lahja jos vois antaa plussatestin :heart: Mutta epäilen. Onneksi on toinen lahja jo ostettuna :laugh:

toive81 Niin se oli kuule mullakin just tässä kierrossa,että mulla ei ollut oiretta mihinkään suuntaan ja itseasiassa tässä kierrossa oli vahva tunne että EI tärpännyt..kaikissa muissa (kahdessa) kierrossa olo oli koko ajan että nyt on tärpännyt,nyt oon satavarma.. :laugh:
Vaan miten kävikään..just sillon tuli plussa kun ei ollu mitään oiretta..Mulla ei oo vieläkään niin taivaallisen mitään oiretta.. :D ..mutta saisi mun puolesta jotain nyt vähäsen olla.On se kumma miten tuntuu että jos ei ole jotain vaivaa tai muuta niin heti pitää munkin olettaa että masussa ei kaikki kunnossa..noita raskausoireita mainostetaan liikaa,sanonpahan vaan..sitä automaattisesti ajattelee olevan jotain vikana kun ei pissata,okseta,nälätä,nippaile tai repäse..voi turhuus.. :laugh:

Heidi ja Muxu-kax 4+4

Onnea plussista vielä niille, joita en ole muistanut onnitella!! :flower:
Eikö kukaan ole uskaltautunut testailemaan? Minä odotan maanantaihin asti, jos sinne asti päästään. Uutena oireena mulla on jalkakipu. Vasenreisi on kipee. Eilen se oli vähän aikaa kipee ja nyt se on taas kipee, mut eri paikasta kuin eilen. Ei tuo edes ole raskausoire!! Olen niin raihnanen ja luulotautinen vaan johtuen tästä jatkuvasta tarkkailusta ja kuvittelusta. :laugh:
Joo, ja eilen luulin, että repäisi mahasta, mutta se jäi jotenkin "kesken". :o
Bannatkaa mut täältä. :laugh: Pitäis tehä hommiakin eikä vaan palstailla täällä!!

Kp 29/34 (varmaan)

Hei jälleen!

Plussanneille suuret onnittelut!!!

Mä oon ollu tän vikon uudessa työpaikassa. Hiukan on pää sekasin, kun joka päivä tulee uusia paikkoja ja asioita.

Sain tänään aamulla testiin haamun :o Prismasta ostettu liuskatesti, joita oon käyttäny. Aiemmin en oo saanu niihin edes viivan paikkaa. Jotenkin vaan en jaksa uskoa, että olis tärpänny. Maanantaina pitää hakea apteekista kunnon testi, jos tarttee.

Paljon Onnea Himputti!! :flower: Kyllä se viiva vahvistuu, mutta maltatkohan maanantaihin asti odottaa? :D

toive81: Olen pahoillani. Se tätipaholainen taitaa seuraavaksi kurvata tänne. Monesko clomikierto sulla oli meneillään?

Täällä selkäkipuilu jatkuu. Välillä on outoja tuntemuksia mahanseudulla, oikealla ja vasemmalla. Röyhtäilyt jatkuvat.. ihanaa eikös vaan.

Haikara: Kun lukee tuota plussanneiden raskausoireketjua, niin kyllä siellä muutama mainitsee jalkakivun, eli voinee ollakin raskausoire :)

Pahoittelut toive81... :( Raskautumisessa niin monen asian pitää loksahtaa kohdalleen, että välillä todella miettii, kuinka se ylipäänsä voi onnistua. Mutta luotetaan, että jossain vaiheessa tulee se kierto, jolloin kaikki menee kuten pitääkin.

Mulla tuli yhtenä päivänä vuotoa niukasti viikko sitte.. ja siihen se jäiki!
Olisko voinu olla kiinnittymisvuotoa? Toisaalta olen ollut vasta kaksi viikkoa ilman pillereitä..
ehkä sitä kuvittelee ihan turhia! Mutta mitä muuta vuoto olis voinu olla?

Tänään ihan samanlainen haamu, kuin eilen. Vielä yksi liuskatesti jäljellä... Sen käytän viikonlopun aikana. Aika epäileväinen olen, että vahvistuisi plussaksi :|
Mut vois siirtää vaikkaa haamuilijoihin, kun ei kunnon plussaa vielä näy :kieh:

Himputti, paljon onnea haamusta! Eiköhän se sieltä voimistu, hormonitasothan tuplaantuu joka toinen päivä, eli peräkkäisinä päivinä tuskin paljoa vahvistuu. Ja pissan hormonimäärään vaikuttaa niin moni juttu muutenkin. :)

Jeccika, millä kp:lla tuo vuoto tuli ja millaista se oli? Pillereidenhän jälkeen kyllä tosiaan voi tiputella vaikka mitä vaikka milloin..

Reilusti halauksia toive81 :hug: Harmi ettei tärpännyt, mutta hyvähän se on että sait ihan normaalin luteaalivaiheen. Josko sit seuraavasta kävisi parempi onni. :heart:

Mä hakkaan vaan päätä seinään täällä :headwall: :headwall: :headwall: Ihan älyttömän turhauttavaa. Kp 32/28, mutta ovis nyt sitten saattoi olla koska vaan kp 14-19 välillä. Todennäk. 17-18 päivä, eli luulis et tänään ois näkyny jotain kun dpo 14-15. Mutta eihän tosta testistä ota hullukaan selvää |O One Step liuskassa on selkeä kontrolliviiva, sitten oli hailakka haamu/viivanpaikka luultavasti oikeassa kohdassa, ja sitten siellä ihan reunassa, tumma toinen viiva. Mutta siis ihan siinä rajassa, mistä näyte"ikkuna" liuskassa alkaa. Nii-in....

Raskausoireita on kyllä, mutta lämmöt tänä aamuna jo alhaisemmat. Toki vielä selkeästi normia ylempänä, ja voi olla että nää lämmöt mitä täs on muutamana päivänä ollut on johtunut pikkuflunssasta (kun normi lh-lämpö ois 36.6, niin on muutaman päivän ollut 36.8-9, ja tänään 36.5). Kaikenlisäks viime yönä tuskin nukuin silmäystäkään, kun esikoisella on molemmat korvat tulehtuneet ja useampi poskihammas läpi/juuri tulossa. Kn vielä ylempänä kun eilen ja ihan selkeästi kiinni. Kai se täti sieltä silti tulee, myöhässä vaan.. Turhaantuminen. Täti tai kunnon plussa tänne nythetikohta. :kieh:

En ees tiedä miten tästä eteenpäin, joo asennoidun että menkat voi alkaa koska vaan.. ehkä sit su-ma jollain ihan muulla testillä ja unohdan noi kotitestin liuskat.

Tädinmanaus tuotti tulosta, eli nyt kp 1/31. Ainakin tunsin kroppani, ovis oli siis kp 17. Ja riemuitsen siitä, että sain sen 14 päivän luteaalivaiheen. Esikoisesta pillereiden jälkeen tuli tyhjennys, normaalia pidempi 35 päivän kierto, ja seuravaasta plussa... josko siis tästä kierrosta? Itkettää joo, mutta ihan turhaahan se on. Ainakin tilanne ratkes, ja lämpöjen tippumisen takia osasin odottaakin.

Voi Heathy :hug: Harmi, että kävi näin. Olin niin varma, että plussaisit.

Olin 100% varma eilen, että menkat alkaa. Selkäkipu laskeutui alemmas iltaa kohti enkä pystynyt enää istumaan vaan piti mennä makuuasentoon. Yöllä nukuin vähän huonosti ja kääntyessä tuntui sellaista kipua munasarjojen (?) kohdalla. Ei sellaista repäisyä, mutta jtn sinnepäin. Lämmöt on vielä koholla, mutta yleensä ne laskeekin sit samana päivänä kun täti tulee. Pitää alkaa jotain lääkettä kehitellä tähän selkäkipuun. Ei tästä tuu mitään!!
Niin, ja minusta on tullut aamuvirkku viimeisen 5 päivän aikana. En saa nukuttua aamulla vaikka normaalisti saatan paukuttaa kymppiinkin. :o

Plussauutisia odotellaan!!! :attn:

Himputti Onnea haamusta, eiköhän se vahvistu siitä! =)

Heathy :hug:

Itse tunnen jo että menkat alkaa ihan näillä hetkillä, tuttu tunne. No, mulla on jo greippimehu jääkaapissa odottamassa eli alan juomaan sitä heti kp1. Jos siitä nyt jotain apua olis =)

G: Miten teillä miehet reagoi kun ei tärpännyt eli kerrotte että menkat alkoi? Mua jo nyt vähän ahdistaa kun mies puhuu ja toivoo että nyt oot raskaana. Varmaan pettyy siis enemmän kuin itse. Siksikin sanon koko ajan että en ole, ens kierrossa sitten taas jatketaan yritystä. Ja tää oli vasta eka kierto, en voi edes kuvitella miten teillä muilla monen yrityskierron jälkeen fiilikset heittelee.

Haikara:Mulla oli nyt eka clomikuuri menossa. Oli korkealla toiveet kun esikoinenkin tärppäs ekasta kuurista. Noh, näin vähän arvelinkin ettei tärpännyt. Sulla on vielä toivoa plussasta!! :wave:

Aisla:Syyskuussa kun alettiin toista toivomaan niin mies tuntui olevan aluksi helpottunut kun ei ihan heti tärpännyt. Mutta nyt kun yrityskuukausia on takana 5 niin huomaa, että miestäkin harmittaa kun menkat aina alkaa :ashamed: Saan kohta pelon tarttumaan häneen kun puhun jo, ettei meille koskaan toista tulekaan. No se on taas sitä masispuhetta kun hetken tuntee olevansa lyötynä maassa. Ehkä se sitten tärppää kun päästään täältä kotiin Suomeen. Oon tosi ahdistunut täällä ja helvetin yksinäinen. Onneksi on tuo tyttö niin pysyy jotenkin järjissään! Ja sullekin plussapuhureita, on vielä mahkuja :)

MUOKS: Heathylle pahoittelut tädistä :hug:

Yhteistyössä