A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ä:Örjan Öyvind on meidän poitsu
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:hitsi kun haluaisin antaa lapselleni nimeksi Noel, mutta kun eihän sellasta voi kesällä syntyvälle antaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Noora, Anton, Sebastian ja Erik .
Sebastian on ihanaTyttöjen nimiä on PALJON ihania, sanotaan nyt vaikka Alisa
![]()
On on, Sebastian ON ihana =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:hitsi kun haluaisin antaa lapselleni nimeksi Noel, mutta kun eihän sellasta voi kesällä syntyvälle antaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:hitsi kun haluaisin antaa lapselleni nimeksi Noel, mutta kun eihän sellasta voi kesällä syntyvälle antaa![]()
Minustakin ihana nimi, mies vaan ei ota kuuleviin korviinsakaan, kuulemma hirveä. Miksi ei voi antaa kesällä syntyvälle tuota nimeä?