M
mera
Vieras
kun syön aamulla 2 leipää ja juon lasin vettä, joihin laitan pikkurillinkynnen verran margariinia, seuraavan kerran syön 12.00 kaurapuuroa ja juon lasin vettä. ja illalla syön 3 leipää ja 3 karkkia sekä juon puolilasia maitoa. onko jokin huonosti?