PLUSSANNEET VIILAAJAT 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu entun kuulumisia odotellaan täälläkin, niin ja kohtahan se ilonakin kotiin pääsee kun on jo kolmas päivä tänään. :)

Mä en oo vielä tuntenut liikkeitä, mut enpä osaa niistä huolestuakkaan koska ne on niin yksilöllisiä eikä niitä voi verrata toisen odottajan kanssa. Enkä tiedä missä kohtaa istukka on... Kyllä ne aikanaan tuntuu sitte.

Inkku se pääsee jo kolmannen kerran neuvolaan mulla on vasta sitte 14 marraskuuta kun eka on ollu ultra. Neuvolan täti kysy että haluunko samalle viikolle ultran kanssa kun ei edellisellä viikolla ota kuin loppusuoralla olevia kun rokottavat niitä influenssa rokotteita vauvoille koko viikon.

Onko muita vaivannut kauheat päänsäryt jotka ei lähe edes nukkumalla. Täällä kärsitään sellasista, panadol on ollut suuri apu viime päivinä.

Nyt katon maalaukseen.

Prinressa ja nöpö 16+0

Nyt on ainakin täysin kiistaton tämä meidän Löydös :)!

Pikkuinen tyttö 3230g ja 49cm syntyi torstaina klo15.54. Rutistus oli aika helppo, kun vaan ensin sai sen kunnolla vauhtiin. Repeämiä ei tullut yhtään ja kotiin päästiin eilen, imetyskin sujuu jo oikein mallikkaasti.

Kirjoittelen paremmalla ajalla lisää....

Saas nähdä millainen Ipana sieltä Ilonan masusta on löytynyt...

Entu ja Tyllerö 3päivää

Onnea Entu ja koko perhe,

Pitäisikö mun alkaa povaajaksi, kun osui niin oikeeseen noi mun ennustukset....

Mulla oli mieletön viikoloppu, mikäs sitä mökillä möllötellessä... Eilen vaan sauvakävelylenkillä tipahti verensokerit sellaisella rytinällä ettei tosi ollut, Ensin lähti jaloista tunto, sitten tytöille totesin et kummallinen olo tuli ja sitten ihan himmee tuskahiki. Siitä sitten ei jatkettu matkaa,ennen kun saatiin autokyyti ja suklaata napaan, oli aikamoiset fiilikset meinaan, pakko jutella lääkärin kanssa, se on jo onneksi ensi viikon keskiviikkona...Nyt vaan pitää kattoo et tulee syödyksi.

Voikun nyt vielä Ilona pääsisi kotiin ja kuulumisia laittamaan...

Joppuli 15+2

Onnea onnea hurjasti Entun perheelle! Vai pieni prinsessa se löydös oli! :) Joskohan Ipana olisi poju niin saisi Löydöskin heti poikakaverin niinkuin Villikin. ;)

Mullakin on tota päänsärkyä ollut nyt enempivähempi päivittäin, kuuluu kuvioihin vau-kirjan mukaan. :(

-Inkku, rv 17+2

Päivitän tätä joutessani: Joppulin synnäri puuttuu, ja Haikkiksellakin lienee jo varmennettu laskettu aika? :)

Aikku 20.6.2007 Kätilöopisto - 10.6.2007 Tyttö; 2470g/46 cm
Monsku 26.7.2007 NKL - 28.7.2007 Tyttö; 3170g/50cm
Joanna 5.8.2007 Kätilöopisto - 2.8.2007 Poika; 2770g/47cm
Ewa 27.8.2007 Ruotsi - 20.8.2007 Tyttö; 3260g/51,5 cm
Entu LA 24.10.2007 KYS - 18.10.2007 Tyttö; 3230g/49cm
Ilona 27.10.2007 Tays
Elviira 26.2.2008 Kätilöopisto
Inkku78 28.03.2008 KYS
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 13.4.08
haikkis 23.4.08 (LA varmistuu sitten joskus)

(.) Heti omaa napaa valittamaan. Eilen illalla lämpöä joka edelleen jatkuu, ei oo kun 37,5 mutta mulla se tuntuu heti kovempana. En tiiä mistä johtuu, kai on joku flunssa tulossa. Huomenna pitää vaan mennä lääkäriin jos ei mee ohi tän päivän levolla kun keskiviikkona ois töitä ja meillä ei saa olla päivääkään pois omalla ilmoituksella.

Onkos muut viilaajat pysyny terveenä?

Nyt jatkan koulutehtävän tekoa..

Prinressa ja nöpö rv 16+1

Valtaisat onnittelut Entulle Löydöksestä! Aivan ihana ja odotettu uutinen... taas ihan tippa tulee linssiin :)
En muuten yllättynyt yhtään siitä, että Löydös oli tyttö :) Jotenkin oli sellainen fiilis koko ajan. Ja jotenkin luulen Ilonan Ipanaa tytöksi myös... saas nähdä. Sekin kuullaan varmaan ihan pian.

Monsku & Villi

Onnea Entulle!!! Ja koko perheelle:)

Hammaslääkäristä puhtaat paperit, jes!

Miten inkku voi olla jo noin pitkällä viikoissa?? Niin se ero kapenee.. Ja mä taidan olla seuraavana jonossa, jaiks!

Elviira 21+6

Päivitys:
Ilona 27.10.2007 Tays
Inkku78 28.03.2008 KYS
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 12.4.2008 Jorvi
haikkis 23.4.08 (LA varmistuu sitten joskus)

Laitoin noi tiedot oikein.

Me saatiin pohjosen mammalta ensimmäinen paketti postissa ja kuten arvata saattaa sisältö oli kaalepille, ihana fleecepuku. Hassua, että täällä väki vaihtuu. Kyllä on nopeesti mennyt aika, jos miettii, et ihan just noi synnyttäneet plussasi, kunhan tehis saa vielä pienen maailmaan. Tosiaan Elviira on seuraavana vuorossa...aika hassua. Ja sitten meidän huhtikuun jengi.

Prinsessalle paranemisia... nyt vaann näköjään tarttuu kaiken maailman taudit, mulla on lorvikatarri, kun työmotivaatio on nolla. Onneksi joulu lähestyy silloin on ihanaa olla töissä, kun lapset on aivan innoissaan.

Joppuli 15+3

Juu, täälläkin on huomattavissa tuota lorvikat. Työ motivaatio myös nollassa..

Lämpöily täällä vaan jatkuu ja aijon soittaa kohta neuvolaan kun soittoaika vaan alkais. Ihan tyhmiä tollaset soittoajat.

Nyt yritän tsempata vähän aikaa ja tehä koulujuttuja.

Prinressa ja nöpö rv 16+2

Ilona pitää hulluja jännityksessä. :p

Ihanaa, huomenna vihdoin neuvola!! Minusta taas soittoajat on ihan kivoja, jos ei niitä olisi niin en varmaan ilkeäisi soittaa koskaan neuvolaan, kun miettisin että taas keskeytän jotain tärkeää typerillä kysymyksilläni. :D :D Ja se hatuttaa kun oman neuvola-ajan päälle soi jatkuvaan puhelin. Vitsi kun jännittää ne sydänäänet huomenna, noi liikkeet on vähän sitä sun tätä edelleen. Aina kun tunnen niitä oon ihan varma että niitä ne tuntemukset on, mutta se usko ei sitten riitä sen jälkeen...

-Inkku, JO rv17+4 ( usko pois elviira :D )

Olen tässä odotellut Ilonan kuulumisia, kun ajattelin sitten laittaa samaan aikaan onnittelut... Mutta en nyt enää malta olla onnittelematta Entua :-) Kovasti siis onnea teidän perheelle pienestä tytöstä <3 Arvasin, että kiilaat mun edelle. Täällä kun vieläkin odotellaan...

Hirmusesti tsemppiä kaikille muillekin odotukseen ja jo-vauvautuneille ihanaa eloa pikkuisten kanssa!

Terkuin Tehis rv 41+2

Tehiskin käyny meitä kurkkimassa...

Ilonan kuulumisia odotellaan täälläkin..

Tänään sain kuulla taas ihanan vauva uutisen, musta tulee täti n. kuukauden kuluttua oman lasketun ajan jälkeen... Jotenki tuntuu hassulta.

Sain soitettua neuvolaan mutta aina ne käännyttää mut terveyskeskukseen. Noh ei haittaa kun meillä omana lääkärinä neuvolalääkärimme. Huomenna meen sitte lääkäriin tän kuumeilun takia. Ei tunnu menevän ohitte ollenkaan.

Nyt syömään soppaa.

Prinressa ja nöpö rv 16+2

MOi....

Kyllä nyt Ilona pitää meitä jännityksessä. Mä olen kanssa sitä mieltä, et ipana on tyttö, löydöksen olisin veikannut pojaksi, eli saas nähdä kuis käy.

Tehis mars synnärrille, niin päästään suakin jännäilemään.

Mulla on tänään lihava olo ja alamasussa vähän kivistelee, se on vaan sellainen tunne. Ei varmaan mitään vakavaa. Rohkenin yhdelle asiakkaalle kertoa tänään, se jäi aivan sanattomaksi, sama ihminen on miettinyt usein et kuinka meille se vauva saadaan, eli oli positiivinen ylläri. Ihana oli kyllä reagtiokin. Tuli ihan hyvälle mielelle.

Jaksoja kaikille,

Joppuli 15+3

Päivitystä:

Ilona 27.10.2007 Tays
Inkku78 28.03.2008 KYS
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 12.4.2008 Jorvi
haikkis 22.4.08 koks

Tervehdys kanssasisaret!

Täällä elellään iloisemmissa merkeissä. :) pahoivointi on väistymään päin ja muutenkin tuntuu että alan taas olla elämäni vedossa. Suurin piirtein päiviä taas lasketaan milloin taas saadaan nähdä meidän pikkuinen ultrassa. Kyllä se vaan on maailman ihanin näky. Minulla oli pitkään tyttöolo, mutta nyt kun navasta alaspäin on ilmestynyt tämä linea negra, niin alkoi tulla poika fiilis.. :) no sama se on kumpa on. Olisi jo ihana ostella kaikkia lastenhuoneen kalusteita. Veljeni perheelle syntyi pari viikkoa sitten vauva ja voi hurja sitä pientä ihmettä. Miten ihmeessä tässä kestetään jännityksessä huhtikuulle saakka. :)

Haikkis 14+0

Juu saa nähä kuka meistä ensimmäisenä saa viilaaja vauvan.
Hyvä että haikkiksellakin olo paranee. ja on jopa iloisuutta näkyvillä.

(.) Olo ei oo parantunut eilisestä, tuntuu että hiki vaan nousee kun heräilin. No tunnin päästä lääkäri vaikka ei se mitään osaa tehä kun on vaan kuumeilua ja vähän flunssainen olo, mutta pakko mennä kun töihin tarttee sairasloma lapun joka päivästä.

Ilonan uutisia odottelen.

Prinressa ja nöpö rv 16+3