PlusTV:n asiakkaat???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Angel

Jäsen
23.01.2005
615
0
16
Pakko oli tulla kysymään, että teillä joilla näkyy jo ne uudet kanavat, niin millä viikolla alkoi näkymään ja alkoiko heti ekasta päivästä alkaen sillä viikolla?

Meillä kun piti alkaa tällä viikolla, mut ei vieläkään näy vaik on jo perjantai :(
 
Meil alko osa kanavista näkymään jo edellisenä viikonloppuna vaikka tän viikon maanantai oli virallinen alkamispäivä.

Onhan se kanavahaku tehty uudelleen? Monella on jääny kanavat näkymäti sen takia ettei oo kanavahaku tehty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mitä...näkyyx muka uusia kanavia... :laugh:


Juu näkyy, mut riippuu siitä missä asuu, että millon alkaa näkymään.
Esim. Hesassa on näkyny ensimmäisenä, eli jo 1.9 alkaen vissii.

Uusia kanavia on mm. joku piirretty kanava, bb 12/7, eurosportti, musiikkikanava ym. en nyt muista kaikkia. Tosin hintakin nousee uusien kanavien myötä, uus hinta joku 19,90?.
 

Yhteistyössä