J
jests
Vieras
[QUOTE="voi elämä";28434803]Et kai oikeasti luule "tykittäväsi" ketään henkisesti turpaan? Onko sinulle tuttu käsite: ampua itseään jalkaan? Sitä tuo sinun tykkeilysi on.[/QUOTE]Peesi

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lapsellinen käytökseksi ei paranna ainakaan tätä kuvaa!Todella aikuisiahan ne nämä on jotka haukkuivat minut sairasmieliseksi ja nauroivat mulle ja sanoivat että musta saa myötähäpeän.
Mutta lopetampa itse tämän räyhäämisen kanssa sitten tähän, niin musta saa aikuisemman kuvan.![]()
Asutko Ap. Hervannassa, Nekalassa vai Tesomalla?
No joo.. onhan mulla oikeassakin elämässä ihmisiä joista en niin pidä/välitä. Niin kun meillä kaikilla, mutta emmä heidän kanssa haasta riitaa.
Tälläset palsta pätijät vaan jotka tarttuu lillukan varsiin ja suuntaa sen keskustelun esimerkiksi muhun, ovat hyvin ärsyttävää porukkaa ja sillon mulla kiehuu. Kiva vääntää joskus paskaa niiden kanssa ja tykittää henkisesti turpaan. =)
Voi sua raukkaa..No joo.. onhan mulla oikeassakin elämässä ihmisiä joista en niin pidä/välitä. Niin kun meillä kaikilla, mutta emmä heidän kanssa haasta riitaa.
Tälläset palsta pätijät vaan jotka tarttuu lillukan varsiin ja suuntaa sen keskustelun esimerkiksi muhun, ovat hyvin ärsyttävää porukkaa ja sillon mulla kiehuu. Kiva vääntää joskus paskaa niiden kanssa ja tykittää henkisesti turpaan. =)
Tää on kyllä viihdyttävä ketju, Nenni on totisesti tykittänyt kaikkia turpaan täälläKivat wt-fibat tuli jostain... Vai tulikohan ne kaikesta tästä?
Aloittajalle paljon tsemppiä, itsevarmuutta tarvitset! Mustasukkaisuus on täysin turha mielenmyrkyttäjä josta kannattaa parhaansa mukaan koittaa päästä eroon.
Tuntuu etten riitä lapselle jos en koko ajan ole se "kiva äitipuoli", ja riittämättömyyden tunteesta alkaa mulla se paha olo ja ahdistus.
Osaamattomuus on mulla aivan uskomatonta, mä en todellakaan tiedä miten vaippa vaihdetaan (kyllä, 3-vuotiaalla pidetään edelleen vaippoja mikä on ilmeisesti outoa? Myös tuttipullolla ja nokkamukilla juotetaan "vauvalle" maitoa, toki osaa juoda lasistakin mutta jos haluaa pullon hän saa pullon) enkä miten lasten kanssa kuuluisi olla, mikä on "oikein"?
Tuo normaali arki kuulostaa hyvältä. Ajattelin, että käväisen ostamassa palapelin meille, koska pidän itsekin kokoamisista eikä meillä ole lapselle mitään leluja kotona.
Minkäkokoiset palat on 3-vuotiaalle hyvät? 10 palaa?
Tuntuu etten riitä lapselle jos en koko ajan ole se "kiva äitipuoli", ja riittämättömyyden tunteesta alkaa mulla se paha olo ja ahdistus.
Osaamattomuus on mulla aivan uskomatonta, mä en todellakaan tiedä miten vaippa vaihdetaan (kyllä, 3-vuotiaalla pidetään edelleen vaippoja mikä on ilmeisesti outoa? Myös tuttipullolla ja nokkamukilla juotetaan "vauvalle" maitoa, toki osaa juoda lasistakin mutta jos haluaa pullon hän saa pullon) enkä miten lasten kanssa kuuluisi olla, mikä on "oikein"?
Tuo normaali arki kuulostaa hyvältä. Ajattelin, että käväisen ostamassa palapelin meille, koska pidän itsekin kokoamisista eikä meillä ole lapselle mitään leluja kotona.
Minkäkokoiset palat on 3-vuotiaalle hyvät? 10 palaa?