Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainakin tilastojen mukaan ihminen on ihmiselle monin verroin vaarallisempi kuin muut eläimet.Itse pelkäisin ulkoilualueella enemmän yöntimoja.
Itse pelkäisin ulkoilualueella enemmän yöntimoja.
No voi sun saatana. Tällä kylällä noi juoksentelee lähes päivittäin ihmisten nurkissa ja miltei keskustassa ja "asiantuntijat" vaan hyssyttelee ja horisee et ei susi ihmiselle mitään tee ja tuskin edes oli susi ja lasten turha pelätä koulumatkalla aamupimeällä ja muutkin sinne vaan sekaan ja mitään ei tehdä kun ei ole tarvetta. Ja ei, ei asuta ns susirajalla vaan nimenomaan Varsinais-Suomessa. Mitään kieltoja saati muita toimia ei ole tehty enkä usko et tehdään![]()
Näin. Sanokaa nyt ihan mitä sanotte, mut mun mielestä tollanen ihmisten nurkissa hortoilu EI ole villin ja ihmisaran eläimen normaalia ja vaaratonta käytöstä.Sama juttu meillä itärajalla. Ei ylitä edes uutiskynnystä vaikka sudet palpparehtaa pihoilla. Ainoastaan silloin kun susi oli käynyt perhepäivähoitajan rappusilla on niin oli pikku-uutinen lehdessä.
Ja korvessa asuvat ovat paskat housussa, jos joutuvat olemaan stadissa asematunnelissa klo 19 jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25297555:kaupunkilaiset on heti paskat housussa, jos edes vilauksen suden hännästä näkevät, sitten vakuuttavat meille, jotka niiden keskellä täällä korvessa asuvat, ettei ne ole ihmisille vaarallisia
me on nyt käyty ukojn kanssa parin viime vuoden aikaan hesassa useita kertoja, ja oltu myös siellä asematunnelissa puolen yön aikaan, eikä mitään pelättävää ole tapahtunut. että taitaa olla hieman liioiteltua tuo kauheus siinäkin paikassaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25297605:Ja korvessa asuvat ovat paskat housussa, jos joutuvat olemaan stadissa asematunnelissa klo 19 jälkeen.
Ehkä me kaupunkilaiset katsotaan enemmän tilastoja ja ollaan todettu, että kun asumme täällä kaiken maailman kahjojen keskellä, jotka voivat tuosta vain keskellä päivää iskeä metrossa kirveellä päähän, susien korvessa aiheuttamat ihmisvahingot ovat huomattavasti harvinaisempia kuin ihmisen ihmistä kohtaan tekemät hyökkäykset.
Mä en väheksy ihmisten pelkoa luontokappaleita kohtaan, mutta en myöskään ymmärrä, miksi se talo pitää pykätä keskelle korpea, jos siellä kerran on niin vaarallista.
Rosolli.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25297612:Voi se olla susikin......
Ja jos se kerta käyttäytyy oudosti, niin syytä varoittaakin. Miksi pitää taas alkaa kaikkien tapella että tapetaan/ei tapeta/maalaiset pelkää kaupungissa/kaupunkilaiset pelkää maalla/talo korvessa/asutuksen keskellä/lanttulaatikko.
Kastikkeella. Ilman ei uppoa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25297619:Rosolli.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25297605:Ja korvessa asuvat ovat paskat housussa, jos joutuvat olemaan stadissa asematunnelissa klo 19 jälkeen.
Ehkä me kaupunkilaiset katsotaan enemmän tilastoja ja ollaan todettu, että kun asumme täällä kaiken maailman kahjojen keskellä, jotka voivat tuosta vain keskellä päivää iskeä metrossa kirveellä päähän, susien korvessa aiheuttamat ihmisvahingot ovat huomattavasti harvinaisempia kuin ihmisen ihmistä kohtaan tekemät hyökkäykset.
Mä en väheksy ihmisten pelkoa luontokappaleita kohtaan, mutta en myöskään ymmärrä, miksi se talo pitää pykätä keskelle korpea, jos siellä kerran on niin vaarallista.
Onko varmistettu, että kyseessä todellakin on susi? Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun ihmiset on intopinkeenä ammuskelleet suden näköisiä koiria ja jälkeenpäin todettu, että ohops, sehän olikin koira.Kysehän ei siis nyt ollut susista maaseudulla vaan kaupungissa. Menikö joku ohi tässä keskustelun tiimellyksessä? Kaupunkilaisethan (siis turkulaiset) ovat kauhuissaan suden takia. Oletko sitä mieltä että Turku olisi pitänyt pykätä johonkin vähemmän susialttiille alueelle? Varmasti susia on ollut alueella ennen turkulaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25297605:Mä en väheksy ihmisten pelkoa luontokappaleita kohtaan, mutta en myöskään ymmärrä, miksi se talo pitää pykätä keskelle korpea, jos siellä kerran on niin vaarallista.