Polttareissa osallistujia joita ei kutsuta häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mona"

Vieras
Tää on mulle ihan uusi juttu että polttareissa on myös osallistujia, joita ei ole kutsuttu häihin. Mitä mieltä olette? Vai onks tää ihan normi juttu, johon en oo vaan aiemmin törmännyt.

No en ole itse törmännyt mutta olen tuollaisestaki kuullut... Ei ole mun mielestä kovin reilua :D Tulee mieleen että polttareihin tarvitaan vaan lisää maksumiehiä...

Olen ollut polttareissa, joihin oli kutsuttu kavereita, jotka eivät itse häihin saaneet kutsua. Se tuntui meistä kaikista aika.. noh, pöyristyttävältä.
Nää vain polttareihin kutsutut vähän kyllä ottivat itseensä, heille tuli fiilis että kelpaavat maksamaan polttarisankarin hemmottelut, mutteivät vieraiksi tärkeisiin juhliin. Ei ollut kovin tärkeä fiilis heillä.

Itselle ei kyllä tulisi mieleen kutsua polttareihin sellaisia, jotka eivät hääkutsua saa.
Jotenkin se tuntuu niin hassulta. Vaikka toisaalta ymmärrän kyllä, että ne voi olla kalliit juhlat ja jotenkin sitä vierasmäärää on rajattava, mutta kylläpä siltikin jättäisin sitten polttarikutsut lähettämättä.
Pyytäisin vaikka muuten johonkin illanviettoon sellaiset kaverit, joita en voi häihin kutsua.

Mun ja mieheni ystävät menivät naimisiin ja koska pitivät "niin pienet häät" niin kutsuivat vaan sukulaiset noin yli 50 vierasta eivätkä"yhtään ystävää" joten mekin jäimme kutsuitta. Ystäväpiirissämme asiasta oltiin todella näreissään!
Nauratti kyllä jälkeen päin kun sulhasen polttareissa oli vain tulevan vaimon serkkujen miehet, joita sulhanen ei juurikaan tuntenut...Varmasti kivat polttarit!...sitä saa mitä tilaa...(VÄHÄN vahingoniloinen ;) )

Työkaverini meni joskus aikoinaan naimisiin ja työkaverit järjesti hänelle polttarit. No morsian ei kutsunut ketään heistä häihin, perusteli sillä että olisi sitten pitänyt kutsua muutkin työkaverit ja häihin oli jo tulossa paljon porukkaa. No varmaan olisi kyllä riittänyt että kutsuu ne polttareihin osallistujat. Tosin ei varmaan tiennyt että työkaverit järjestää polttarit ja kun polttarit pidettiin häät oli jo ihan kynnyksellä jolloin kutsut oli jaettu. No polttareiden järjestäjistä osa loukkaantui kyllä aikamoisesti kun eivät saaneet kutsua häihin.

Minut kutsuttiin polttareihin, mutta en edes tiennyt että tämä vanha ystäväni menee naimisiin. Oli varmaankin näpäytys "kato et oo enää tärkee meille". Urgh. En mennyt.

Me järjestettiin kaverille polttarit, vaikka tiedettiin, ettei kutsua häihin ole tulossa. Meinasi ryökäle mennä salaa maistraatissa naimisiin, mutta saatiin tietää siitä kuitenkin ja järjestettiin kostoksi yllätyspolttarit. Hiton hauskaa oli. Myös morsiamella. :D

[QUOTE="vieras";27302710]Työkaverini meni joskus aikoinaan naimisiin ja työkaverit järjesti hänelle polttarit. No morsian ei kutsunut ketään heistä häihin, perusteli sillä että olisi sitten pitänyt kutsua muutkin työkaverit ja häihin oli jo tulossa paljon porukkaa. No varmaan olisi kyllä riittänyt että kutsuu ne polttareihin osallistujat. Tosin ei varmaan tiennyt että työkaverit järjestää polttarit ja kun polttarit pidettiin häät oli jo ihan kynnyksellä jolloin kutsut oli jaettu. No polttareiden järjestäjistä osa loukkaantui kyllä aikamoisesti kun eivät saaneet kutsua häihin.[/QUOTE]

No tässä mun mielestä työkavereiden ei tulisi olla näreissään jos he ovat itse järjestäneet morsiammelle juhlat. Ajattelisin niin että mikäli morsian kertoo kaasolleen polttareihin osallistujat (mikä nyt yleensä on tapana), niin hänen ei tulisi laittaa listoille henkilöitä jotka eivät ole häihin kutsuttuna. Eri asia tosiaan jos joku tietty porukka haluaa järjestää morsiammelle "bridalshowerin" -kutsut, polttarit mitkä tahansa, niin ei morsian ole velvoitettu näitä henkilöitä häihin kutsumaan...

Yhteistyössä