poreamme

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai tavallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Porepurkki löytyy, ollut kait 5-6 vuotta ja ei tosiaankaan ahkerassa käytössä. Jatkossa varmaan on, kun käyttö jäänyt näistä syistä: Eka oli liian pieni lämminvesivaraaja, amme täyteen niin loppu lämmin vesi. Sit saatiin isompi, mut vedenpaine niin surkea et ammeen täyttö kesti iät ja ajat. Nyt selvis syy, vesijohtoputkissa paineentasaajarikki, nyt tulee vettä. Ja meille hommattiin poreilla siks, kun tavisamme olis saman melkeen kustantanu ja tossahan voi nyt kylpeä ihan kummin vaan, poreilla tai ilman.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitä mekin aateltiin... et voi sit kylpee ilman poreitakin, ja tavalliset tosiaan maksaa aika paljon.minkä hintaluokan laite teillä on... onko kestäny hyvin?

En mä enää muista hintaa, mut suunnilleen 1000-1500 väliltä. Hyvin pelittää, ainut mitä nyt kaipaa on se ns. turvatoiminto, nyt siis perusmallinen, eli kone leikkaa kiinni jos laitat päälle ilman vettä, tähän ois saanut sen et ei hajoa niin helpolla. Eihän siinä muuten mut, nykyään toi 2,5vee on aika kiinnostunut napeista...
Mut onneks vähän "pelkää" poreammeen ääntä, kenties ei heti kokeile painaa... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko teillä poreammeissa otsonaattori tai joku semmonen.. ku luin jostain et se aiheuttaa syöpää :(

ei tietääkseni ole ja mikä se sellainen on? jos tarkoitat puhdistusta niin silloin tällöin nakkaan pari kolme klooritablettia ja ajan ne putkiston läpi ja samoin jonkun kerran vuodessa puhdistusaineen kanssa pesu. Pitäisikin putsata taas kesän jälkeen ja odotella syksyn kylmempiä säitä....
 
otsonaattori on nimenomaan joku puhdistusjuttu, ja aika monessa poreammeessa tuntuu semmonen olevan.. Onko teillä kokemuksia NoroScandinavian poreammeista? K-Raudat ja Rautiat myy niitä..Onkohan hyviä.. Ku ei ihan mitään plöröä viittis ostaa, mut ei kauheen kallistakaan..
 

Yhteistyössä