sauna vai poreamme?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
valmistuvaan asuntoon voi valita saunan tai poreammeen, kumpi kannattaa ottaa? Poreamme kuulosta kuullostaa kivalta, mutta kuinka usein sitä tulee käytettyä alkuhuuman jälkeen?
 
Miksi pitää valita, miksei molempia? Jos tosiaan vaihtoehto on jompikumpi niistä, niin ehdottomasti sauna. Itse kyllä muuttaisin piirustustuksia niin, että ois molemmat.

Meille tulee siten, että saunan kylpyhuoneessa on iso poreallas ja kaksi suihkua ja makkareissa. kylpyhuone-wc:t, joissa sitten kahden hengen toteamme ja suihku.
 
[QUOTE="vieras";28748937]Miksi pitää valita, miksei molempia? Jos tosiaan vaihtoehto on jompikumpi niistä, niin ehdottomasti sauna. Itse kyllä muuttaisin piirustustuksia niin, että ois molemmat.

Meille tulee siten, että saunan kylpyhuoneessa on iso poreallas ja kaksi suihkua ja makkareissa. kylpyhuone-wc:t, joissa sitten kahden hengen toteamme ja suihku.[/QUOTE]

Kyse oli asunnosta, ei talosta, eli tilaa on vain toiselle eikä asunnossa voi ihan noin vain muutella piirustuksia niin että saisi molemmat.

Itse valitsisin ammeen ja tilavan kylppärin. Ei sauna ole mikään välttämättömyys jälleenmyyntitulanteessakaan, päinvastoin nykyaikana monet nimen omaan etsivät saunatonta asuntoa mieluummin kuin hyvinkin todennäköistä homeasuntoa hikikopilla.
 
[QUOTE="Vieras";28749011]Kyse oli asunnosta, ei talosta, eli tilaa on vain toiselle eikä asunnossa voi ihan noin vain muutella piirustuksia niin että saisi molemmat.[/QUOTE]

Sori, luin ensimmäisen viestin huonosti, en huomannut, että kyse oli asunnosta, ei talosta. Tuossa tilanteessa pelkkä poreamme voisi kyllä olla realistinen vaihtoehto, mikäli molempia ei pysty järkevästi toteuttamaan. Poreamme toki vaatii puhdistuksen lähes joka käytön jälkeen, joten alkuhuuman jälkeen voi jäädä vähälle käytölle.
 

Yhteistyössä