M
mm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mm:ei meidän kaks vee ainakaan osaa haluta/vaatia jonnekkin retkelle joka on tulevaisuudessa... varsinkaan jos vkl ollut kotona. EI muistaisi todellakaan mitään retkeä! Ja en kyllä olisi noin heti kipeänä olon jälkeen edes vienyt häntä hoitoon.
EI ole asiallista myöskään hoitajan käytös.
no, meidän muisti retken! lapset ovat yksilöllisiä...
vai mistä kertoo että puhui monta viikkoa että linjaautolla lähdetään makkaraa paistamaan.??
No juu, mutta sen kaksi vuotiaan tajunta siitä ajasta jne.. ei ole kuitenkaan vielä niin kehittinyt. Ettei olis voinu olla menemättä.
No mutta jokainen tyylillään. Sitten tulee näitä omaan napaan tuijottajia, kun joka ikinen asia mikä sanotaan vanhemmat toteuttaa.
Mutta tosiaan pph:n käytös ei ollut asiallista joka tapauksessa.
kylläpäs nyt on retkelle lähtö pääasiassa. luuletteko te tosiaan että olisin lapsen retkele laittanut jos olisin tiennyt ettei tämä ole vielä kunnolla terve? ymmärsin kyllä jo, että ei olisi retkelle pitänyt laittaa, voi minä huonopaskaepäonnistunut äiti kun tietämättä laitoin. pitäisiköhän ihan l.suojeluilmoitus jo tehdä kun niin huono äiti olen?
on taas vaikea ihmisillä laittaa ASIALLISTA kommenttia eikä ihan puuta heinää. nyt jo mietiään lapsen ajantajua?
lapsi hoki juuri näin kaksi viikkoa: minä, täti, ja muiden lasten nimet: linjautolla makkaraa paistamaan, kohta. no, ei ehkä ajantajua mutta taju siitä mihin ja kenen kanssa menossa. ja minkä ihmeen minä sille voin jos pph sanoo lapsille lähtevänsä retkelle? olisiko siinäki taas minun pitänyt tajuta sanoa hänelle että älä sano lapselleni mitään? voi kun en taas tajunnut!
annetaanko olla koko ketjun? eipä montaa asiallista vastausta tullut. ja ihan aiheen vierestä. minä sain suurimmat haukut ian vain viemällä lapsen retkelle jolle LUULIN hänen haluavan ja LUULIN olevan terve. mutta ONNEKSI tämä palsta on niin täynnä näitä TÄYDELLISIÄ äitejä jotka toimivat aina oikein, poikkeuksetta ja joka tapauksessa.
Älä suotta vedä hernettä.
Mä sanoin tuossa viestissäni myös ettei pph:n käytös ollut missään määrin asiallista.
Ja mielipiteisiinhän täällä on oikeus. En olisi laittanut retkelle noin pientä useamman päivän kipeänä olon jälkeen, koska voimat vähenevät aina sairastaessa. Mutten myöskään hyväksyisi tuollaista tekstiä lapseni hoitajalta!