Presidentti oli ja meni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
Tänään käväisi itse presidentti pienessä kylässämme. Vähintään melkoinen tapahtuma paikassa jossa ei tapahdu mitään. Mutta mielestäni vierailu oli pienoinen pettymys kyläläisille. Tai voisin kuvitella näin, itse en sitä nyt niin hirmu mahtavana pidä jos Halonen täällä käy.

Ensinnäkin hän tuli yli tunnin myöhässä sovitusta (tuli sentään, uutisoitiin jo ettei ole edes tulossa). Helikopterilla laskeutui kentälle, siitä hipsaisi äkkiä minibussiin jossa oli melkein mustat lasit. Siitä ajoivat muutaman sata metriä uudelle asumispalvelutalolle jonka käyttöönottojuhliin hän saapui. Siitä juhlasta en tiedä mitään, se oli kutsuvierastilaisuus. Enkä tiedä mitä tapahtui lähdön hetkellä.

Mutta tuo presidentin saapuminen oli mielestäni kovin tylsä. Ihmiset seisoivat tuulessa ja kylmässä odottamassa presidenttiä eikä hän edes tervehtinyt odottamassa olevia ihmisiä. Tai en ainakaan minä nähnyt vilausta koko ihmisestä. Mietin, että olisi ollut tosi mahtavaa jos hän olisi kävellyt ihmisten kanssa tuon lyhyen matkan talolle ja olisi siinä vaihtanut muutaman sanan mutta ei...

Itselleni henkilökohtaisesti tämä ei nyt ollut mikään suuren suuri pettymys mutta mietin niitä ihmisiä jotka todella odottivat presidentin vierailua. Toivottavasti lähtöhetki oli erilainen.

Samanlainen kokemus mullakin. Pressa saapui yliopistolle, tuli mustalla busiilla parin metrin päähän etuovesta, kävellessä heilautti kättään mutta ei edes vilkaissut ihmisjoukkoja jotka oli tulleet tervehtimään. Paikalla oli myös paljon vaihtareita, ja he oli tosi yllättyneitä tämmösestä salakavalasta livahtamistyylistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Samanlainen kokemus mullakin. Pressa saapui yliopistolle, tuli mustalla busiilla parin metrin päähän etuovesta, kävellessä heilautti kättään mutta ei edes vilkaissut ihmisjoukkoja jotka oli tulleet tervehtimään. Paikalla oli myös paljon vaihtareita, ja he oli tosi yllättyneitä tämmösestä salakavalasta livahtamistyylistä.

Ja mä en onnistunu näkemään edes hiustupsua.. tosi nopsaan vaan sinne bussiin ja matkaan. Olis nyt voinut tervehtiä edes kun toiset ihan innoissaan odotti.

Yhteistyössä