ainakin 3 megabixeliä(tai mitä se nyt on) onko kellään käytössä noita HTC puhelimia,kokemuksia niistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jebulis:Älä ainakaan ota Nokia kosketusnäytöllistä. Aivan hanurista :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja N86:Mulla nyt nokia N86 ja tyytyväinen olen.Niin paljon toimintoja että yllätyn monesti että löytyykö täältä tällainenkin.
Kamera on 8 mpix.
Ainoa mitä kaipailisin olisi hymiöt tekstareihin =D
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:edellinen oli HTC Touch Diamond ja nyt on HTC DesireOon ihan huippu tyytyväinen tähän Desireen. Paras Android-puhelin minusta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:Mun tytöllä on tuo 6700 slide. Tykkää ainakin kovasti ja itsekin oon tykännyt, että on helppo käyttää ja nätti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:edellinen oli HTC Touch Diamond ja nyt on HTC DesireOon ihan huippu tyytyväinen tähän Desireen. Paras Android-puhelin minusta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:edellinen oli HTC Touch Diamond ja nyt on HTC DesireOon ihan huippu tyytyväinen tähän Desireen. Paras Android-puhelin minusta
![]()
entä onko helppo käyttää,kun tottunut nokialaisiin? oliko siinä kosketusnäyttö?
Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:edellinen oli HTC Touch Diamond ja nyt on HTC DesireOon ihan huippu tyytyväinen tähän Desireen. Paras Android-puhelin minusta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:edellinen oli HTC Touch Diamond ja nyt on HTC DesireOon ihan huippu tyytyväinen tähän Desireen. Paras Android-puhelin minusta
![]()
molemmissa on kosketusnäyttö mutta Desire on ihan eri planeetalta verrattuna tohon mun edelliseenKesällä parin Nokin työntekijän kanssa juttelin ja ne sano et haluais kans ton Desiren mut
Nokian symbianin jälkeen tää Android käyttöjärjestelmä on myös ihan eri planeetalta mutta se tulee olemaan tulevaisuuden juttu joten on hyvä opetella nyt
![]()