Pulloruokinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuopus on saanut 2,5kk iästä ensin pari viikkoa omaa maitoa pumpattuna ja korviketta lisäksi ja sen jälkeen pelkästään korviketta :(
Oli raukka niin paljon sairaana ettei jaksanu imeä rintaa ja kahden viikon pumppailun jälkeen oli pakko antaa periksi kun ei siitä tullut mitään kipeän vauvan ja pikkutaaperon kanssa, kaikenlisäksi lääkäri oli kovasti sitä mieltä että surkean ruokavalioni (vauvan takia vielä maidoton yms) takia olisi parasta minunkin kannalta...

Esikoista imetin 8kk, joskus harvoin sai korviketta kun olin poissa tms.

minä myös, sai alusta asti iltaisin yhden annoksen pullosta ja 4,5 kk ikäisenä päätti lopettaa tissin kokonaan. ei vaan yksinkertaisesti enää huolinut :( olisin kyllä voinut jatkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
eikö kukaan ole itse halunnut pulloruokintaa aloittaa`?
Kertokaa nyt tyhmälle mikä siinä imettämisessä on niin hineoa , loistokasta ym.. ?

Ei kai siinä mitään loistokasta ole, mutta olishan se ollu luonnollinen tapa ruokkia omaa lasta, parhaalla mahdolisella maidolla. Valitettavasti kaikki ei suju kuten elokuvissa....

Kertokaa nyt tyhmälle mikä siinä imettämisessä on niin hineoa , loistokasta ym.. ?

Se on niin hiton helppoa. Safka on aina mukana ja oikean lämpöistä. EIkä maksa mitään.

siis meinaatko että olsi tehnyt sen periaatepäätöksen jo ennen synnytystä ettei imetä?

imetys on halvempaa ja parempaa kuin korvike noin pääsääntöisesti...

mun poika nyt 2vk ja saa pelkkää korviketta. osittain siki, ettei maitoa tule tarpeeksi ja osittain siksi kun olen niin mukavuuden haluinen, että haluan pystyä lähtemään jumpalle tms ja jättämään pojan isän kanssa kaksin

Yhteistyössä