Puolustatko itseäsi jos joku haukkuu sinua ilman syytä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "krista"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"krista"

Vieras
Vuosi sitten miehen veli erosi, petti omaa vaimoa ja jatkoi elämäänsä toisen naisen kanssa. Oltiin jokunen aikaa sitten mökillä, me lasten kanssa ja miehen veli sen naisen kanssa. Sillä naisella on omaa mielipide ulkomaalaiseista.
Olin tekemässä ruokaa lapsille kun se nainen tuli kysymään, että tiedänkö mitä mieltä hän on venakoista. Vastasin että jokaisella voi olla omaa mielipide toisista ihmisestä. Sitten yhtäkkiä se rupesi haukkumaan minua h...raksi. Kysyin häneltä millä perustein hän haukkuu minua kun hän ei edes tunne minua enkä edes ole venäläinen? Siihen sain vastauksen, että kaikki ulkomaalaiset naiset ovat h..ria. Sanoin hänelle, ettei kaikki ovat h..ria, itse kun olen käynyt ammattikoulua, olen työelämässä enkä myy itseäni. Seuraavaksi hän kysyi, että täytyykö ihan ammatin hankkia, että olisi h...raa.
Sanoin hänelle, että ennen kuin rupeat arvostelemaan muita katsipas peilistä kuka itse olet. Ja tälläinen h...riva lut..kaa ei todellakaan haukkuu minua.
Hän lähti pois, tuli miehen veli keskustelemaan kanssani siitä, että haukuin sitä naista. Vastasin vaan, jos joku tulee ilman syytä haukkumaan minua niin kyllä puolustan itseäni. Ei anoppi, ei appi, ei edes omaa ukko, eikä hänen ex vaimo haukkuneet minua koskaan. Tällästä paskaa en ajo kuunnella hänen nykyiseltä.

Olisitko itse olut hiljaa kun sinua haukutaan ilman syytä?

[QUOTE="krista";29632012]Vuosi sitten miehen veli erosi, petti omaa vaimoa ja jatkoi elämäänsä toisen naisen kanssa. Oltiin jokunen aikaa sitten mökillä, me lasten kanssa ja miehen veli sen naisen kanssa. Sillä naisella on omaa mielipide ulkomaalaiseista.
Olin tekemässä ruokaa lapsille kun se nainen tuli kysymään, että tiedänkö mitä mieltä hän on venakoista. Vastasin että jokaisella voi olla omaa mielipide toisista ihmisestä. Sitten yhtäkkiä se rupesi haukkumaan minua h...raksi. Kysyin häneltä millä perustein hän haukkuu minua kun hän ei edes tunne minua enkä edes ole venäläinen? Siihen sain vastauksen, että kaikki ulkomaalaiset naiset ovat h..ria. Sanoin hänelle, ettei kaikki ovat h..ria, itse kun olen käynyt ammattikoulua, olen työelämässä enkä myy itseäni. Seuraavaksi hän kysyi, että täytyykö ihan ammatin hankkia, että olisi h...raa.
Sanoin hänelle, että ennen kuin rupeat arvostelemaan muita katsipas peilistä kuka itse olet. Ja tälläinen h...riva lut..kaa ei todellakaan haukkuu minua.
Hän lähti pois, tuli miehen veli keskustelemaan kanssani siitä, että haukuin sitä naista. Vastasin vaan, jos joku tulee ilman syytä haukkumaan minua niin kyllä puolustan itseäni. Ei anoppi, ei appi, ei edes omaa ukko, eikä hänen ex vaimo haukkuneet minua koskaan. Tällästä paskaa en ajo kuunnella hänen nykyiseltä.

Olisitko itse olut hiljaa kun sinua haukutaan ilman syytä?[/QUOTE]

sanos toista huoraks...ja oletas että mikä on? Tais käydä höyryillä...(viina)

Jos joku idiootti haukkuu niin ei mitään väliä, en välttämättä jaksa käyttää energiaa yhtään minkään asian sanomiseen tai ns. puolustautumiseen, vaan sijoitan haukkujan oiktis mielessäni mappi ööhön missä hän saa pysyä.

Mutta jos haukkuminen on jotenkin julkista, ja tapahtuu minulle tärkeiden ihmisten kuullen tai nähden, niin kyllä kerron näkemykseni. Tai sitten jos haukkuja on minulle tärkeä, ja haukkuminen selvästi perustuu väärinkäsitykseen.

Tämähän on yleinen mielipide monilla suomalaisilla naisilla jotka ovat rasisteja. Ulkomaalaiset naiset koetaan uhkaksi, joten he ovat kaikki huoria. Lisäksi huoriksi haukutaan niitä naisia jotka tykkäävät seksistä.

[QUOTE="vieras.";29632375]Ap alentui huoran tasolle ja lähti mukaan huoritteluun. Vain ulkomaalaiset huorat tekee noin.[/QUOTE]

Ihan sama onko kyse suomalaisesta naisesta tai ulkomaalaisesta niin kenelläkään ei ole oikeutta haukkua toista ilman syytä. Olisin vastannut samalla mitalla takaisin enkä todellakaan kuuntelee muiden haukkumista.

Suomalaiset naiset ei vaan kestä sitä mainetta joka heillä on maailmalla. Tänne tullaan ympäri maailmaa "bisnesmatkalle", koska täällä huorat on ilmaisia. Siis paikalliset naiset eivät ota mitään maksua seksistä.

Toki minuakin on huoriteltu ulkomaisen taustani takia, vaikka olen ollut vain aviomieheni/lasteni isän kanssa. Siis vain yhden ja saman miehen kanssa koko elämäni aikana. Ja venakoksikin on haukuttu, vaikka en ole venäläinen. En edes osaa venäjää, joten minulla ei ole Putininkaan suojelua takanani :)) En ole koskaan käynytkään Venäjällä.

Olen pystynyt jättäämään ääliöt omaan arvottomuuteensa aikaisemmin. Mutta nyt se on vaikeaa, koska elän sellaisen wt´n kanssa.

Mielestäni vastasit aivan asiallisesti ja teit hyviä kysymyksiä takaisin, jos tosiaankin jaksoit hillitä itsesi. Eihän se nainen ihan terve tunnu olevan, eikä sellaiselle kannata jatkossa vastata enää mitään. Osaat varmasti kasvattaa lapsia, joten eiköhän sinulta luonnu uhittelevan aikuisen näköisen penskan rauhoittelukin ;)

OLisin toiminut samoin kuin sinä keskustelemalla, mistä tuollaiset ajatukset ovat hänelle pälkähtäneet päähänsä. Ehkä olisin voinut veetuillakseni kysyä paljonko hän arvelee tuntiliksakseni.

En ansaitse sitä, että minua haukuttaisi vaan ja ainoastaan sen takian etten ole suomalainen. Olen käynyt peruskoulun, ammattioppilaitoksen, minulla on ihan normi ammatti, teen päivätyötä, en ole sossupummi, en juoksentelee levittelemässä jalkojani.
Jokaisella voi olla omaa mielipide, mutta voisi välillä pysähtyä ja miettiä onko ihminen ansainnut, että haukuttaisi horoksi.

Ajattelin kysyä siitäkin, että Onko teistä oikein jos myös lasta haukutaan (10 tai 16 vuotias lapsi)?
Jäisikö silloinkin äiti paskaksi kun puolustaa omia lapsia?
Näköään jos/kun puolustaa itseä tai lasta niin on itse paska ihminen... Ainakin tämän palstan mukaan...

En vaivaudu jos ei ole minulle merkityksellinen henkilö haukkumassa. (kuten ap:n tarinassa)
Jos sitten joku tuttu/ystävä tms. tieten tahtoen haukkuu minua tai perhettäni tai minulle rakasta ihmistä niin sanon kyllä takaisin ja niinä harvoina kertoina sanon kyllä niin pahasti kuin ikinä pystyn.

Ne ovat sellaisia asioita joita en anna anteeksi koskaan joten en kadu sanomisiani enkä tule enää olemaan sellaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä.
Minä en hauku tai arvostele ketään ensimmäiseksi.