Purkautumista (turhis..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teajohanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

teajohanna

Jäsen
01.06.2011
134
0
16
Hohhoijaa. Multa on jalkaa leikattu viikko sitten, se ei onneksi erityisesti särje eikä muuta, mutta sille ei saa varata, eli liikun kyynärsauvoilla tai sitten en liiku ollenkaan. On hermot olleet kovilla, kun ei voi itse kuin kömpelösti liikkua, ja on ihan miehen varassa kyytien, kauppareissujen ja jopa ruokailun suhteen. Vessassa pystyn käymään itse mutta suihkussakin tarvitsen toisen apua. Olen tietysti kiitollinen miehelle kaikesta avusta, ja syyllisyydentuntoinen kaikesta siitä mitä en voi nyt tehdä. En ole kehdannut juuri ns. käskyttää missään "ylimääräisissä" asioissa miestä, mistä syystä täällä on pölyistä, tavarat ajelehtii, kukat ovat huonolla hoidolla yms. Eihän mies semmoisista ymmärrä... ja kun en kerran itse kykene näitä nyt hoitamaan, en voi moittia oikein miestäkään hänen tavastaan hoitaa asioita tai olla hoitamatta.

Mutta äsken paloi päre. Miehen kaveri soitti sille, ja mies kutsui sen kahville!!! Eikä kysynyt multa mitään. Jatkoi sitten lätkän katsomista. Hermostuin ja ilmoitin että telkka kiinni ja imuri käteen, nyt siivoat. Tuolla se nyt siivoaa ja näyttää haavoitetulta joutsenelta...

Juu tiedän, ihan turha hermostus. Mitä sen sitten väliä jos on sekaista, mutta tämmöistä tää on. Muutenkin varmaan päre vähän paloherkkä siitäkin yksinkertaisesta syystä että ei pääse lenkille eikä salille eikä puutarhaa haravoimaan, ja selkä on kipeä viikon selällään nukkumisesta...

Yhteistyössä