S
Silja.S
Vieras
Peesi tälle. Ajatus et lapselle sattus jotain on ihan kaamea mut en osaa yhtään arvioida miten reagoisin..
Nimimerkillä: Olen tosi allerginen ampiaisille ja jätin poikani joskus autoon ampiaisen kanssa kun paniikissa itse juoksin karkuun :ashamed: (tosin amppari onneks oli tullut samalla oven avauksella ulos mun kans mut luulin et jäi autoon ja sisko meni pelastaan poikaa sieltä )
Me jouduttiin joskus ampiaisparveen. Eivät erityisen vihaisia olleet, mutta valtasivat auton sisätilat, kun olin jo lapset laittanut vöihin. En paiskannut sentään ovia kiinni, mutten kyllä päästänyt lapsia vöistäkään. Yritin pysyä rauhallisena, laitoin auton ovet selälleen ja selitin pojille, kuinka piti laittaa kädet kasvojen ja silmien eteen ja olla ihan liikkumatta. Sitä olisi jotenkin kuvitellut, että olisi rynnännyt pelastamaan lapsia, repimään niitä vöistä pois, mutta ei. Sen sijaan avasin ovet ja odotin. Oli silti kamalaa katsoa, kuinka lasten silmät oli pelosta ymmyrkäisinä. Niin pieni asia, mutta lapsen pelko oli niin aitoa, että tuntui kuin olisi omakin sydän ollut pelosta sykkyrällä. Aina sitä toivoisi, että pelastaisi lapsensa tai kuolisi näiden mukana, mutta en kyllä menisi silmät sinisenä uhoamaan, kuinka varma olen omasta sankaruudestani. En todellakaan ole varma. Toivon, mutten ole varma.