Pystyisitkö ilmoittamaan poliisille jos läheisesi uskoutuisi sulle sekaantuneensa lapsiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rthhs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu. Jos kyse on seksistä 15-vuotiaan kanssa, en välttämättä. Jos kyse on ihan kunnon pedofiliasta, niin totta helvetissä. Oli sitten oma sisarus tai vanhempi tai paras ystävä.

Sama.

Missäs iässä sun mielestä menee sitten se KUNNON pedofilian raja?12 v.? 10 v.? 2v.?
Mun mielestäni kyse ei ole pedofiliasta, jos kyseessä on henkilö joka ulkoisesti ei näytä enää lapselta ja seksiä on selkeesti haluttu.
Se voi olla kyllä alaikäiseen sekaantumista, mutta tuota en enää ajattele pedofiilin tekosina.

Missäs iässä sun mielestä menee sitten se KUNNON pedofilian raja?12 v.? 10 v.? 2v.?

Mun teini-iästä ei ole vierähtänyt kuin kymmenen vuotta, ja silloin jo 13-vuotiaat tytöt "seurustelivat" vajaa parikymppisten kanssa ja petihommia harrastivat. Kyllä mä sanoisin että alle 14-vuotias menee pedofilian piikkiin. Siis korostan että tämähän on vain mun oma mielipiteeni.

Yrittäisin ensin saada todisteita ja sitten ilmoittaisin poliisille, tai sitten pieksisin tyypin, ihan sama miten läheinen!

Mä olisin toivonut että joku olis huomannut ja puuttunut kun mun isäpuoli käytti mua hyväks 4,5 vuotta! Edes äiti ei huomannut, vaikka sanoi myöhemmin että epäili jotain.

Aiheen vierestä, mutta ilmottaisitko poliisille jos pomosi tai puolisosi lähtisi ajamaan pikku kännissä autolla? Aika monelta jää tosielämässä ilmoittamatta. Ja ennen kuin kukaan ehtii vetää hernettä nenään, en vertaa näitä asioita toisiinsa, vaan tämä oli tosiaan aiheen vierestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ämmmä;26346082:
Ei kai missään sanottu että se oli oma tytär? Pointtina varmaan tilanne jossa 15 vuotias nuori nainen itse viettelee ja vaatii seksiä ja aikuinen mies tekee niinkuin pyydetään, en kertois poliisille. Muissa tapauksissa tietty kertoisin ja heti!

En ymmärrä näitä, jotka puolustelee näitä 15 vuotiaiden kanssa makaamisia. Nämä "teinit" kokeilevat kaikenlaista ja vastuu on VIIME KÄDESSÄ MEILLÄ AIKUISILLA! HYI HELVETTI MILLAISIA IHMISET ONKAAN!!!

Mun mielestäni kyse ei ole pedofiliasta, jos kyseessä on henkilö joka ulkoisesti ei näytä enää lapselta ja seksiä on selkeesti haluttu.
Se voi olla kyllä alaikäiseen sekaantumista, mutta tuota en enää ajattele pedofiilin tekosina.[/QUOTE]

""YÖKÖTTÄVÄ""" AJATTELUMAAILMA SULLA!!

Vastaus aloittajalle: jos joku tulee mulle sanomaan, että on sekaantunut lapsiin niin kyllä "lätty lätisee" ja ihan ehdottomasti teen rikosilmoituksen ja tulen tekemään kaikkeni, että tämä "sekaantuja" vastaa teoistaan.
En ymmärrä miksi pitää viattomia lapsia sotkea julmaan aikuisten maailmaan!!! Antakaa lasten olla lapsia!

Yhteistyössä