V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:En pystyisi luovuttamaan munasolujani kellekään!
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:joo aluksi olin ihan kiinnostunut vieraille munasolujen luovutuksesta mutta onneksi sentään mun siskoni valisti minua että se on aivan sairasta!!!!
siis että kolmen ihmisen "geenit" sekoitetaan... eli luovutta, kantaja ja siittäjä.
ja kyllä nyt olen sitä mieltä että en luovuttais, saisin sitten rahaa tai en.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x
Se että sorkitaan luonnon määräämiä juttuja mielivaltasesti nykytekniikalla. Kaikki keinohedelmöitysjutut on mun mielestä sairasta touhua. Syntyyhän meittejä jo liikaa ihan luonnollisestikin. Maapallo natisee liitoksissaan.