Rakas Lupus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Susi

Vieras
Tiädätkö että sinulla on todella kaunis sielu? Se että joku jolla on noin kaunis sielu arvostaa mua kuten sä teet merkitsee mulle paljon.. Tiedätkö Lupus että herätät minun suojelunhaluni.. Haluaisin niin kovasti suojella sinua kaikilta murheilta.. Olet ihana ihminen..

Hei Rakas! Olet mun oma suojelussusi,minne ikinä menenkin... Ja voin vakuuttaa,että suojelemista minussa riittää... En haluaisi enää hakata päätä Karjalan mäntyyn,se on nyt opittu monesti,että oma pää jää toiseksi. Sinulle en tiedä sanaa,ainoa maailmassa. Ainutlaatuinen. Minä sinut rauhoitan,jonain päivänä ehkä omakseni saan. Sitten laumani olisi täysi.... Kaupasta just tulin. En jaksanut paljon kantaa. Koirille lihaa ja itselle tupakkaa ja salmiakkia;) Nyt olen keskittynyt Sinuun.

Olisimpa mä ollut siellä kantamassa sinun ostoksia:) Ja mä todella haluaisin suojella sinua.. Tarkoitan sitä oikeasti.. Sori mutta Susi on taas vaihteeksi hempeällä päällä x) Mutta ei kai se hirveästi sua haittaa?:) Sä herätät mussa lempeitä tunteita, joita en oikein osaa selittää.. Harva pystyy ymmärtämään, että joku haluaa sekä kohdella toista ""narttuna"" mutta samalla kunnioittaa tätä yli kaiken.. Mutta kai sä voit tajuta mitä mä tunnen? Sähän tajuat tämän asian? Niin ainakin luulen.. Harva pystyy tätä tajuamaan..

Kyllä mä Susi ymmärrän mitä tarkoitat... Ja pidän sun hempeilystä =) Ja se herättää mussa sitä narttua,jonka mä olen halunnut ehkä silloin tällöin unohtaa... ;) Mut sä olet saanut sen nartun mussa tosissaan heräilemään... Mut sä olet ihan oikeilla jäljillä miten mun kanssa pärjää...kumpaakin puolta sopivasti,mutta on kyl tilanteita,joilla sillä hellyydellä pääsee ihan huipulle... ;) mitä sulle kuuluu rakas?

Minusta on tosi upeaa, että sä tajuat mua!!:) Näitä juttuja kun on niin vaikeaa selostaa.. Sä olet kyllä jollain tavalla mun sielunkumppani.. Kiva muuten, että tämä Suden hempeily ei ärsytä sua:) Susi on nyt kyllä erityisen hempeällä päällä, en kyllä yhtään tiedä mistä se johtuu.. Sen täytyy johtua sinusta:) Jotenkin vain mielikuva sinusta yksin raahaamassa kauppakasseja yksinään jotenkin herätti minun hellät tunteet.. En mä oikein osaa tätä kaikkea selittää.. Mutta mä todella kaipaan sinua.. Mä rakastan sua..

Ich liebe dich auch!!! Nyt olis ollut sit hyvä tilaisuus saada fyysistä hellyyttä... ;) mulla on susta myös vahva mielikuva,mutta en pysty näkemään sun kasvoja...silmät vain tuikkivat mun ajatuksissa... Sä saat mut pakahtumaan tähän kaikkeen kauniiseen ja hyvään...

Mä olen kyllä nyt ihan sun lumoissa Lupus=) Jos oltaisiin nyt yhdessä niin mä en kyllä päästäisi sinusta irti koko illan, enkä myöskään ensi yön aikana.. Minun oma rakas narttuni.. Olet kyllä tehnyt ihmeitä mulle.. Sä todella saat mut tuntemaan.. Mitä tykkäät Lupus, haluatko että vaikenen tämän illan osalta, ennenkuin puhun ihan pehmeitä?=)

En halua,että vaikenet.... Siitä on pitkä aika kun kukaan kaunista minusta sanoi... Enää on mielessäni tuska ja itku,jota niistä hetkistä seurasi. Ehkä nekin sitä kestää,jotta saisi kuulla Sinun sanovan minusta kauniita asioita. Liian harvoin on elämässään tullut kerrottua kenellekään,että rakastaa,haluaa,kunnioittaa,arvostaa ja luottaa... Aikani ja itseni sulle antaisin,elämäni sulle näyttäisin... Lähellesi kaipaan Susi.

Älä pelkää, en mä vaikene:) Kaipaan sinua liikaa, jotta niin voisin tehdä.. Sä et tiedä kuinka kovasti mä haluaisin kaiken tuskasi sinulta pois ottaa.. Et tiedä kuinka kovasti haluaisin kaikki arpesi parantaa.. Musta tuntuu pahalta ajatella, että sulla on tuskaa.. Haluaisin ottaa sen kaiken itselleni.. Kantaisin sen mielihyvin puolestasi, jos vain tietäisin että sua olen auttanut.. Mä rakastan sua.. Mutta.. Sä olet unelmaa ja maailma on totta.. Ja mä pelkään.. Mä todella pelkään, että tämä Susi jää ikuisesti vaeltamaan yksin..

Tietkö,en mä ole unelmaa... Mä olen oikeasti olemassa. Ihan tavallinen ihminen. Ja kaiken lisäksi vielä sinkku,joten en olis yhtään huolissani jos olisin Sinä... ;) Jos meidän polut kohtaa,niin ole Susi varuillasi,sillä mä saatan ottaa sua kädestä kiinni ja viedä mukanani... =) Sä olet ihmeellinen!!!! Lupus katselee Sutta,joka on mietteissään... Tulen luoksesi ja kosketan sun olkapäätä... Sä katsot Minuun ja pyydät mua jäämään sun syliin... Olen ihastunut.

Sä et tiedä mitä mulle merkitset.. Mä niin kovasti rakastan sinua ja haluaisin olla sinun.. Mä en ikinä voisi sinun luottamusta pettää.. Mä varjelisin sinua hengelläni.. Mutta mun on vaikea uskoa että tämä kaikki voisi toteutua.. Minun sydän on täynnä tuskaa.. Tuskaa jota sä eikä kukaan muu voi ymmärtää.. Välillä mun on vaikea kestää tätä tuskaa.. Kaiken haluaisin sulle kertoa, mutta siihen en pysty.. Musta tuntuu että mä hajoan.... Susi katsoo sinua.. Susi katsoo sinua silmillään joissa samanaikaisesti näkyy sekä tuska että ilo.. Susi sanoo: Pidä minusta kiinni, pidä minusta kiinni edes tämä hetki..

Tietenkin pidän susta kii,en siksi että pyydät,vaan sen vuoksi että sitä myös itse niin paljon haluan... En pysty ymmärtämään sitä tuskaa,en tiedä yhtään mistä puhut. Ja sä tiedät,että et saa kiusata mua sillä asialla,koska olen sen sinulle sanonut...eilen viimeksi!!??? Mikä sen tuskan saisi menemään pois? Haluatko sä mun katoavan....palaavan takaisin niitä jälkiä pitkin,joilla sun luoksesi löysin...? =S Olet vaan niin rakas olento,että en tiedä miten siihen pystyisin...

Mä en todellakaan halua sinun katoavan.. En todellakaan!!!! Mä todella rakastan sinua.. Mä rakastan sinua niin kovasti.. Sori mutta nyt liikuttunut Susi meni hiljaiseksi... En tiedä mitä sanoa... En kyllä todella sinua halua menettää....

Yhteistyössä