Rakas Lupus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä kyllä kuulostat tosi sympaattiselta ihmiseltä:) En yhtään ihmettele että sulle salaisuudet uskotaan=) Mulle yleensä käy niin että ihmiset joko vihaavat mua tai sitten ihastuvat minuun. En oikein ymmärrä minkä takia. Aika outoa se kyllä on..

Huomenta Ainoani!!!! Yöllä putosin taas jossain sekunnissa... Näin täysin katastrofaalisia unia ja oli kyllä onni herätä niistä! Voisin kyllä vihjata sulle Susi,että Lupus ainakin rakastaa sinua paljon paljon paljon... Ja mikään viesti tätä ennen yön jälkeen ei ole mun kirjoittama,mutta sen sinä jo varmasti tiesitkin.... Ja tää päivä menee vahvasti sängyssä edelleen... Joten welcome Mr Wolf.... Rakastan Sinua!

No höh, vieläkö minun oma rakas narttu on kipeä(: Ehkä ei olisi pitänyt jatkaa viime yönä niin pitkään, ettei vaan se valvominen rasittanut sinua. Sori jos liikaa huolehdin, mutta olet niin rakas mulle:) Nyt kyllä tänään lepäät ja pysyt sängyssä:) Susi kyllä pitää ikiomalle rakkaalle nartulleen seuraa, jos mun seuraa siis kaipaat?=)

Sun seura on parasta mitä tiedän... No nukahdin mä muutenkin yöllä ihan yllättäen,se on niin mukavaa ku olet mun vieressä. Tehtiin koirien kanssa sohvalle tällainen johtokeskus,jossa voidaan viettää tämä päivä olla tekemättä yhtään mitään. Mun pitäis yrittää saada tänään kii entinen avomies,kun tarttisin sen nimen yhteen paperiin,joka koskee tuota toista meidän yhteistä koiraa... Tämän miehen uusi emäntä ei vaan halua,että mies on mun kanssa missään tekemisissä. Ja se harmittaa mua kovasti,sillä tämä mies oli mun paras ystävä maan päällä. Mut kai mä sit olen joku uhka tai jotain,niin ainakin exän työkaverit mulle on kertoneet,että vaikea luopua kullasta ja ottaa ruosteista rautaa tilalle =) olen kyllä ajatuksissani täysin sun vallassa,olet niin kovin rakas! Mitä suunnitelmia täksi päiväksi on Sudella...?

Kiva jos seura kelpaa:) En kyllä ihmettele, että se sun entisen uusi ei uskalla antaa äijänsa olla sun kanssa tekemisissä, pelkää varmaan todella että jätkä huomaa kuinka paljon parempi nainen hänellä ennen oli:) Mutta toi on kyllä tietysti tosi ikävää, jos ei saa olla tekemisissä ihmisen kanssa joka on tärkeä ystävä(: Vai että mitä suunnitelmia mulla tänään on.. Hmm.. No sanotaan että mulla on tänään todella tärkeä luottamustehtävä.. Minä pidän seuraa yhdelle todella ihanalle mutta vähän kipeälle punapäiselle tytölle.. Eli mulla on tänään TODELLA tärkeä tehtävä!!=))

Hih! No kuulostaa tosi salaperäiselle tehtävälle.... Pitääks mun olla mustasukkainen????? =) No se on muutenkin aika tympeä ämmä ja mua oikeasti käy miestä sääli,että sellaisen harpun otti! Hih! Vaiks kyllä mäkin olin varsinainen pirttihirmu,mutta en sentään viiden tähden sekopää =) paikallislehtiä tässä luen ja pitää antaa lapsille kohta ruokaa... Telkkarissa on ihan omituinen kuva... En tiedä mikä sitä nyt sitten vaivaa... Kuinka paljon sinä minua rakastat?

Ei sun varmaan tarvi mustasukkainen olla x) Vai että sä osaat olla pirttihirmu? X) No Susi kyllä tykkää naisesta jolla on reilusti luonnetta:) Sellaisen naisen kanssa on kiva riidellä ja sitten sopia riidat :D Pidän todella siitä että nainen kunnolla näyttää tunteensa, taidan olla aika outo mies tässä suhteessa x) Kuinka paljon sua rakastan.. Tällä hetkellä varmaan: To the Sun and back :D

Sun kanssa olen päässyt Kuuhun ja Aurinkoon! Juu,mä olen kyllä aika jämpti jossain asioissa ja saan mielipiteeni sanottua! Ü mä olen kyllä herkästi pyytämässä anteeksi ja tekemässä sovintoa. ja riippuu ihan sit siitä toisesta osapuolesta,että miten sitä sovintoa tehdään.... ;) Ehkä mä en tällä kertaa ole kovin mustasukkainen sitten... =)

En mäkään mikään pitkävihainen ole. Mä haluan aina sopia asiat samantien. Mä en kyllä yhtään tykkää mistään mykkäkoulusta enkä murjottamisesta. Ja riitojen sopiminen on kyllä todella kivaa touhua=) Kyllä mä ainakin silloin haluan seksiä. Se vaan jotenkin siihen luonnostaan sopii ja tuntuu oikealta:) Susi haluaisi nyt kyllä muuten taas kuulla sun sanovan kenen narttu olet?=) Sudesta on aina vaan yhtä kiva kuulla se=))

Suden Narttu.... =) Tietenkin!!! Sovintoseksi uppoaa kyllä mun ajatusmaailmaan ihan täysillä. Mutta ei sitten jos on nimitelty pahoilla sanoilla... Pahat sanat uppoaa muhun tosi syvälle ja niitä jää miettimään usein. Kyllä mä osaan olla tosi julma puheissani,mutta olen oppinut olla menemättä henkilökohtaisuuksiin... Siitä olen tarkka. Puoli seitsemältä tulee curlingia tänään!!!

Aina vaan tuosta curlingista puhut x) Kyllä mä ärjähtää saatan, mutta ikinä en kyllä sanoillani halua loukata. Ja henkilökohtaisuuksiin meneminen on kyllä aina halpamaista. Sutta muuten miellytti vastauksesi tuohon aiemmin esittämäänsä kysymykseen :D Jos sä mulle ihan face to face noin sanoisit niin saisit minut kyllä silloin ihan pikkusormesi ympäri kierrettyä=)

Suden narttu,Suden narttu,Suden narttu,Suden narttu.... ;) Ja kyllä mä sen sulle sanoisin,joten huoli pois!!!! Ei helvetti,kyllä mä kohta kiipeän tuonne talon katolle katsomaan mitä siellä on tapahtunut,ku haamut hiihtää mun telkkarissa!!!! Tai mistä sen voi tietää,että onks tuo telkkari nyt sit pettänyt mut suurena curlingjuhlan päivänä!?!?! Jos se sen kirottu on mennyt tekemään minulle,niin illaksi on saatava paikka kisastudioon jollekin kaverille... Tai sit lyön yhteen oranssien kumisaappaideni kantapäät ja tulen koko perheen voimalla sun sohvalle sitä jännittämään.... ;) vois olla,että saisit sydänkohtauksen ku yhtäkkiä istuttais sun sohvalla! Hih!

Susi on ihan fiiliksissä x) Narttu sä osaat miellyttää minua :D No jopa on hölmöä, että sun telkun juuri tälläisenä päivänä piti työsopimuksensa irtisanoa(: Mutta tosiaan, jos te tänne ilmestyisitte, niin kyllä Susi olisi hieman yllättynyt=) En mä kyllä ymmärrä miten sä edes pystyisit Suden jäljittämään x) Ei sun koirien vainu taida noin vaativaan tehtävään sentään riittää x)

Kyllä mä epäilen että antenni on jotenkin hmmm siirtynyt paikoiltaan tai vahingoittunut jostain syystä,ei tuo telkkari voi niin julma olla ollenkaan! No ei me kyllä ikinä löydettäis,vaikka loppuelämämme etsittäis.... =S mut kai sitä haaveilla saa... ;) mun yks kukka on herännyt henkiin!!! Katkaisin sen varren melkein juuresta,kun se näytti tosi rivolta johtuen huonosta hoidosta ja äsken sitä hiukan tuossa silmäilin ja sieltä on alkanut kasvaa kaks sellaista versoa!!! Ihmeiden aika ei ole ohi!!! Mun on sua ikävä...

Eihän sitä tiedä vaikka joskus yhdessä olisimme:) Joskus haaveet voivat toteutua.. Kyllä se myös mun haaveeni on:) Älä nyt muuten ihmeessä sinne talon katolle kiipeä antennia oikomaan x)

No pakko sinne on kohta kiivetä!!! En ainakaan halua nähdä naapurin pappaa lojumassa kuolleena mun pihalla jos se sieltä putoaa! Pakko tässä on tutkia,että missä on vika! Eli jos musta ei kohta kuulu,niin voit hälyttää apua ja sanoa,että nyt se narttu tempun teki ja katolta putosi,kun oli antenniremontissa!!! Hih!

Sä et todellakaan narttu kiipeä yhtään minnekään!!!! Mä komennan sua ja kyllähän sä Sutta tottelet!?! Nyt pidät vaan sen nätin pikku peppusi tiukasti siinä sohvalla, etkä mene minnekään! X) Onko asia tällä selvä?

Pitää harkita... =) Kyllä mä periaatteessa tottelen Sinua,mutta silti...!... Kyllä sitä itse pitää joskus tehdä jotain,kun muuten ei tapahdu mitään! Pienen tytön kanssa tässä hiukan pusutellaan... Sekin osaa olla aika hellyttävä olento,vaikka suuremmaksi osaksi aikaa on tosi rasittava ja vilkas =) mut jos toisella on vasta puoli vuotta ikää,niin kyllä se vauhti tassun pohjissa kutittaa... =) Happy Times olis tänään lavalla... En kyllä tiedä,että riittääks kunto siihen... Pitää nyt miettiä sitä sit...

Tässä asiassa sä nyt kyllä saat luvan totella Sutta:) Susi ei voi sallia, että narttu tuolla tavalla vaarantaa itsensä. Joten nyt kyllä tottelet tai Susi murahtaa nartulleen x)

No jos mä odotan kuuteen asti,niin sit varmaan asialle olis joku muu ehtinyt tehdä jotain... Ok? =) Mut toisaalta olis kiva jos sä mulle murahtelisit.... ;) ihan tylsää,ku sä olet siellä ja mä täällä,vaiks voitais olla kahdestaankin... Tasan ei mene onnenlahjat... ;)

No nyt sä kuulostat jo vähän järkevämmältä=) Ei sen puoleen, kyllä mä ihan mielelläni olisin sulle vähän murissut, silleen sopivasti, kyllä sä tiedät mitä tarkoitan x) Riittävästi jotta sä sitten yrittäisit Sutta lepyyttää :D Kyllähän sä narttu sen mielellään tekisit vai mitä?:) On se kyllä tietysti tavallaan väärin että emme ole yhdessä.. Mutta sellaista se elämä nyt välillä on..

Voisinhan minä hiukan sua kesytellä....;) Mut ehkä parempi,että sä et näe mua näin,kun tukka pystyssä,verkkarit ja villasukat jalassa,valtava yhden exän support paita päällä loikoilen sohvalla koirien keskellä... =) nyt tuli hopeaa taas Suomelle! Voi kuinka hieno päivä tänään,kun illalla tulee vielä kultaa curlingista!!! Hiiohoi ja kakkua pöytään! Hih!

Yhteistyössä