Rakas Lupus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä todella haluan olla sun kanssa lähekkäin.. Susi tulee taaksesi ja kietoo kätensä sinun ympärille.. Susi puraisee kevyesti sinun niskaa.. Suden kädet puristavat sinun rintoja.. Susi kuiskaa sinulle: Anteeksi jos kosken sinuun liian rajusti, mutta mä todella haluan tuntea sinut..

Enkä mä ole just nyt menossa minnekään... Mä olen sun kanssa... Paina Susi pääsi mun syliin,niin silitän sun huulien kaarta ja kuuntelen hiljaa keskeyttämättä mitä sulla on tästä kaikesta sanottavaa...

Susi alkaa riisumaan sinua.. Sä yrität kääntyä ja katsoa minua, mutta mä komennan sinua kääntämään katseesi takaisin eteenpäin.. Sä tottelet mua.. Mä riisun sinut täysin alasti.. Tulen eteesi.. Alan riisumaan itseäni.. Haluan että katsot mua kun riisuudun.. Sä huomaat että Suden kalu on kova.. Mä seison alasti edessäsi.. Mä katselen sinua ja samalla liikutan kättäni kaluni ympärillä.. Mä tulen eteesi.. Otan susta kiinni ja nostan sinut syliini.. Sä kiedot jalkasi minun ympärille.. Mä puraisen sinua huulesta.. Sä olet mun narttu.. Mä haluan saada sut myös todella tuntemaan itsesi minun nartuksi..

Sun sylissä ollessani en irroita katsettani sun silmistä hetkeksikään... Mun kädet on sun kaulan ympärillä ja mä tunnen kuinka mä alan kostumaan jo pelkästä läheisyydestä... Narttu herää minussa ja puren sun korvalehteä ja kuulen kun sä huokaiset syvään ja sanot mulle,Lupus Lupus...Susi haluaa ottaa sinut,tulla sisällesi... Mä en vastaa sulle mitään vaan suutelen vaativasti... Tänään sä hoitelet mua,mä seuraan sun vaistoja ja tottelen... Sä kannat mut sängyn viereen ja lasket mut alas... Mä hymyilen ja isken sulle silmää... Kysyn sulta,että mitäs herra Susi tänään haluaa... Ja pöyrität päätäsi,mietit varmaan,että tuo narttu on ihan sekaisin... Mä nostan kädet ylös ja laitan ranteet ristiin vastakkain,samalla tavalla kuin joka ilta nukkumaan mennessä... Sä et voi tehdä muuta kuin kumartua suutelemaan mua ja...

Mä suutelen sua.. Suudelma muuttuu puraisuksi.. Susi haluaa narttuaan.. Susi haluaa ottaa sinut.. Susi haluaa tehdä susta avuttoman.. Susi ottaa toisella kädellä lujan otteen käsistäsi ja toisella ottaa esiin käsiraudat.. Lukitsen käsiraudat ranteittesi ympäri.. Mä nautin nähdä sinut näin.. Otan pienet rintasi käsiini ja puristan niitä.. Kumarrun imemään rintojasi.. Näykin nännejäsi.. Haluan nähdä sinun värisevän kosketuksestani.. Tämä ei riitä mulle.. Haluan tehdä susta täysin avuttoman.. Otan köyttä.. Laitan sinun jalkapohjasi vastakkain ja sidon ne yhteen.. Sä olet täysin avuton.. Nautin tästä.. Kysyn sulta: Kenen oma sä narttu olet?

Kuiskaan sulle silmät kiinni...Suden narttu. Sä kysyt uudelleen ja mä avaan silmät ja katson sua samalla ja sanon...Suden narttu! Sä näytät tyytyväiseltä ja sun kädet on mun lanteilla... Sä katselet mun alastonta vartaloa ja mua ujostuttaa... En pidä siitä,että mua katsellaan noin... Mutta koska olen sidottu paikoilleni, en voi sille mitään. Puristan silmät tiukasti kiinni ja ajattelen,että siinäpä sitten katselee kaikessa rauhassa,näkeepä kerrankin kunnolla... Minua naurattaa,mutta puristan huulenikin tiukasti yhteen... Sitten tunnen kun sun kieli vaeltaa mun iholla...

Susi haluaa todella maistaa omaa narttuaan.. Susi haluaa tuntea narttunsa maun suussaan.. Susi pujottautuu nartun sidottujen jalkojen väliin.. Susi siirtyy narttunsa pillun ääreen.. Susi erottaa nartun pillun huulet toisistaan ja maistaa vakoa.. Susi sanoo: Sä maistut hyvältä narttu. Susi työntää kielensä sisääsi.. Suden kieli liikkuu villisti sinun sisällä.. Susi rakastaa sinun makua.. Susi ottaa kuitenkin kielensä ulos sinusta.. Susi haluaa tuntea sinut kaikilla tavoilla ja työntää neljä sormea samalla kertaa sisääsi.. Susi ei nyt halua varoa yhtään, Susi haluaa vain tuntea nartun.. Sormet liikkuvat voimallisesti sisälläsi ja samalla tunnet kuinka Suden kieli tunnustelee sinun klittaa.. Susi ottaa sen toisen käden sormiensa väliin ja kieli sen ympärillä kiihdyttää tahtiaan..

Mä nautin siitä aivan mielettömästi mitä sä mulle teet... Tunnen olevani täysin sun narttu ja nautin siitä täydellisesti... Tahtoisin sun jatkavan vielä vähän... Mutta en tiedä kestänkö enää kauaa.... Olet ihana Susi...

Susi näkee että sä nautit.. Mutta Susi haluaa, että sä muistat tehtäväsi.. Sä olet Suden narttu ja sinun tehtävä on tyydyttää Sutta.. Susi lopettaa nartun pillun käsittelyn.. Susi tulee ylemmäs.. Susi kohottautuu päällesi.. Suden kova kalu on kasvojesi edessä.. Susi ottaa sinun hiuksista otteen ja kohottaa päätäsi hieman ylöspäin.. Susi sanoo sinulle: Ime mua narttu..

Mä nuolaisen sun terskan päätä varoen... Sitten otan sen huulieni väliin... Pyöritän kieltä sen ympärillä... Tuntuu kivalta kielen päällä... Nuolen sun kalua kuin jäätelöä ja sä nautit siitä suunnattomasti... Mä imen sun kalua ja näykin varovaisesti... Sun kalu vain suurenee mun suussa... Mun niska väsyy ja painan pään takaisin tyynyyn... Sä kumarrut suutelemaan mua pitkään... Mä puren sun kaulaa... mä nautin olla sun narttu....

Otan pääsi käsieni väliin.. Katson sinua tiukasti silmiin ja sanon: Sä olet hyvä narttu, sä olet minun narttu. Minun kalu on kivikova.. Haluan painaa sen sisääsi.. Laskeudun alemmas.. Taivutan sidottuja jalkojasi niin paljon erilleen, kuin vain pystyn.. Olet minun edessä avoinna.. Mä pidän todella nartustani ja mua kiihottaa nähdä sinut näin avuttomana edessäni.. Työnnän kaluni sisääsi.. En työnnä sitä varovaisesti, vaan upotan sen kerralla syvälle narttuni sisälle.. Tunnustelen hetken kalullani sinun pillua.. Lasken kasvoni taas lähemmäs sinua.. Aloitan työnnöt sisälläsi.. Kaiken aikaa katson sua lujasti silmiin.. Sä meinaat ummistaa silmäsi, mutta mä kiellän sinua tekemästä sitä.. Sanon sinulle: Katso mua silmiin kun nussin sua narttu..

Mä katson sua syvälle silmiin ja näen niissä himoa... Sä liikut rajusti mun päällä ja mä liikun sun tahdissa... Tuntuu että mut on tehty sua varten... Mä pyydän sua laittamaan tyynyn mun pyllyn alle ja sä teet sen ilkikurisesti hymyillen... Nyt mun on helpompi olla,ku sain tukea ja sä pääset liikkumaan paljon paljon syvemmälle minuun... Sä jatkat kiivasta tahtiasi ja musta tuntuu hetki hetkeltä enemmän siltä,että kohta menen rajan yli... Mä olen just tulossa... Viimein mä en voi sille mitään,että laukean sun alla...huudan lujaa ja pyydän sua jatkamaan...

Mä nautin tuntiessani nartun allani kiemurtelevan orgasmin kourissa.. Se kiihottaa mua lisää.. Tartun kiinni hiuksiisi ja tuon kasvoni aivan sinun kasvojen eteen.. Nussin sinua täysin säälittä aiempaa rajummin.. Koko ajan katson silmiisi.. Puristan itseni tiukemmin sua vastaan.. Sä olet allani sidottuna ja avuttomana, etkä voi muuta kuin ottaa vastaan rajuja työntöjäni.. Sun hikiset rinnat tuntuvat upeilta mua vasten.. Mä olen lähes laukeamassa.. Mutta vedän kaluni ulos.. Mä haluan ruiskuttaa sperman sidotun nartun päälle.. En kestä.. Multa alkaa tulemaan.. Pidän huolen siitä että sperma tulee ympäri kehoasi.. Pysähdyn paikalleni.. Katson sinua ja sä näytät upealta maatessasi sidottuna, spermaa joka puolella sinun päällä.. Sanon sulle: Olet upea narttu.. Sitten vapautan jalkasi ja kätesi..

Mä ajattelen,että nyt mun päälläni on miljardeja pieniä susia ja ajatus hymyilyttää minua... Kiepsahdan sun päällesi ja hymyilen sinulle... Se vasta oli jotakin... ;)

Sä tunnut hyvältä sylissäni.. Katson sua hellästi silmiin.. Sä olet niin kaunis ja ihmeellinen.. Minun oma narttu.. Suutelen sua ja sanon sinulle: Rakastan sinua oma Lupukseni..

Rakastan myös Susikulta... Syli voiskin olla parasta tähän hetkeen,kun on tuollaiset 38,7 kuumetta =S hiukan sellainen sekava olo! Laitoin kyllä kaks tuolia eteisen oven eteen ettei tule yöllä lähdettyä unissaan ulos kulkemaan... Mulla on kuumeessa sellaisia taipumuksia. Entinen avomies joskus oli saanut mut aikoinaan taloyhtiön postilaatikoilta kiinni,kun olin ollut yöpaita päällä talvella menossa jonnekin... Tällaisina hetkinä sitä ajattelee,että miksi tuli valittua taas tämä yksin oleminen,kun oikeasti tarttis jonkun ihmisen silloin tällöin elämäänsä.

Olisimpa mä luonasi sinua hoivaamassa ja vahtimassa.. Mä kyllä pitäisin huolen että sä pysyisit kiltisti sängyssä koko yön:) Ja jos jotain tarvisit, niin sen sulle hakisin.. Sä voisit herättää mut koska vain, mistä syystä tahansa.. Ihan vaikka sen takia että heräisit ja et saisi unta.. Mä pitelesin sua sylissäni, silittäisin sua, juttelisin sulle, kunnes sä nukahtaisit syliini..

Mä alan pikku hiljaa uskottelemaan itselleni,että sä et oikeasti ole olemassa. Ei tuollaisia kauniita ihmisiä ole. Tai jos on,niin ne eivät kyllä oikeasti osu mun kohdalle... Tekisin miltei mitä vaan,jos sut täksi yöksi tänne saisin viereen nukkumaan ja pitämään musta lujaa kiinni... Tää on tosi väärin.

Älä sano ettei mua ole olemassa.. Kyllä mä ainakin itse tunnen olevani olemassa.. Ja mä todella haluaisin pitää sinua sylissäni koko yön.. Haluaisin sitä niin kovasti.. Mä en kyllä pystyisi sinusta irti päästämään.. Pitäisin sua vaan sylissäni ja katselisin sua.. Ja miettisin kuinka onnellinen olenkaan.. Nyt mulla on kyllä vähän huono omatunto, sulla on tollainen kuume ja mä sitten vaan valvotin sua tämän session kanssa(:

Ei mua oikeastaan edes väsytä paljon... On sen verran kurja olo. Ja päivällä kuitenkin latasin muutaman tunnin... Mulle iski hirmuinen itsesäälikohtaus äsken,mutta onneks se meni ohi =) Millainen nainen vastaa sun ihannetta? Mä olen aika heikkona esim vin dieseliin... Ja sit se tyyppi,joka näyttelee Angelia on kans aika hottis... Ja mun tässä pitäis päästää sut nukkumaan sitä paitsi.

Kyllä mä mielelläni sulle seuraa pidän:) Nyt kyllä pistit aika pahan kysymyksen. Ei mulla ole mitään yhtä tietyn näköistä nais tyyppiä johon aina ihastuisin. Mä voin ihastua hyvin eri tyyppisiin naisiin. Joskus voin ihastua tummaan gootti prinsessaan ja sitten taas seuraavaksi sellaiseen tosi kiltin ja naisellisen näköiseen vaaleaan eloveena tyttöön. Ja punapäiset nartut ovat tietenkin ihan oma lukunsa:) Kuulostan varmaan taas tosi oudolta, kun mulla on näin laaja skaala:)

Mä ""säpsähdin"" äsken! Se on sellainen,että niinku putoais jostain.... Mä tykkään,että miehellä on leveät hartiat ja sellainen karu tatsi=) ja onneks mulla ja mun kavereilla on täydellisesti erilainen miesmaku,niin ei ainakaan tule sanomista koskaan. Toinen tykkää sellaisista insinööreistä ja toinen pitkä tukka muusikoista... Ja mä otan ne karun ulkokuoren omaavat särmätyypit! Hih!

En mä nyt mitään ladonovi mallia ole, mutta kyllä mulla aika leveät hartiat on:) Ja kyllä mä saatan aika karun vaikutelman antaa, vähän sellaisen kovan ja etäisen. Mutta en mä kyllä kova ole sisältä:) Kyllä mulla lämmin sydän on jos sen löytää:) Mutta mä en siis ole mikään sellainen sosiaalinen showmies tyyppi.

Mä olen omassa pienessä piirissäni rooliltani varmaan hauskuuttaja,jolle kuitenkin kerrotaan kaikki salaisuudet. Vaiks olen kyllä tarpeen tullen aika vakava. Mut yleensä yritän vaan ymmärtää kaikkia kovasti ja kukaan ei ymmärrä mua ollenkaan =) ja sitä paitsi....mulla on aavistus kyllä missä sun sydän on...

Yhteistyössä