Rakas Lupus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iso Paha Susi on erittäin tyytyväinen ja ylpeä itsestään, että sai kaikesta huolimatta aikaan sen, että Lupus ja Susi pääsivät henkilökohtaiseen kontaktiin.. Onnea matkaan!

Hei rakas Susi! Jotta totuus siitä,että rakastan Sinua,ei unohdu,niin ajattelin laittaa sulle viestin tännekin... =) Olen näemmä kirjoittanut mitä sattuu taas tänne,joten persoonallisuuteni tuntuisi olevan hmmm aika erikoinen... ;) Lupus katselee Sutta kauempaa ja hymyilee tälle... Susi ei huomaa,vaikka Lupus on lähempänä kuin koskaan... Odotan sinua Susi,tule lähemmäs... Olet ihana! Hih! Nyt pitää hiukan levätä,ku ulkoilma väsyttää... Olet mielessä!

Rakas Lupus, sä olet ihmeellisin olento jonka tämä Susi on tavannut:) Sinun persoona on kyllä erikoinen kuten itse sanoit x) Erikoiseksi sen tekee sinun sielusi kauneus:) Pidän sinua entistä suuremmassa arvossa hetki hetkeltä.. Sä tiedät kyllä miksi.. Kun yhdessä vaiheessa sanoit että mun ei pidä aliarvioida sinua, niin olet kyllä todistanut sanasi oikeiksi.. Se saa kyllä tämän Suden tuntemaan itsensä onnellisemmaksi kuin aikoihin.. Sä olet puhdasta kultaa.. Toivottavasti tajuat sen myös itse...:)

Kyllä tuo sidotuksi otsikko oli jonkun muun lisäämä x) Mutta jollakin tavalla siinä kyllä jotain perää ehkä saattaa olla.. Ehkä siis jonain päivänä, jos asiat hyvin menevät.. Niin.. hmm.. No varmaan tajuat=))) Mutta mistään köysistä en nyt kyllä puhu x) Susi katselee tähtiä ja miettii tätä kaikkea.. Susi tuntee toivoa sydämessään.. Sä Lupus olet tuonnut valonsäteen Suden elämään.. Kiitos sinulle Lupus että olet niin ihmeellinen..

Hei rakkaani! Yhteinen matka kaukaiselle saarelle kuulostaa hmmm kauniilta ja lämpimältä... Kaksikymmentä vuotta pois täältä. Olet ihanin Susi päällä maan... Tämän auringon alla...

Yhteistyössä