M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malllu:Hahhah joo, tuota ei usko kukaan. Mitä aineita se sun ukko vetää? XD
Alkuperäinen kirjoittaja Elli-Noora Lydia:Minulle on aivan sama mitä sinä uskot tai et.
Mutta tiedätkös, kommenttisi voisin tulkita kunnianloukkaukseksi.
Vaan sinä ja minä taidamme elää niin erilaisessa kulttuurissa, vaikka samassa maassa elämmekin, ettei sinun kanssasi kannata aikaansa tuhlata.
Oikein hyvää loppu elämää sinulle, ja opettele käyttäytymään, niin saatat jopa joskus nousta sieltä omasta loastasi pois ;D
Alkuperäinen kirjoittaja tuli yllärinä:Itselläni on kokemusta suhteesta, jossa ei koskaan riidelty. Kuvittelinkin siis mielessäni, että kylläpä olemmekin samanmielisiä ja onnellisia. Sitten tuli ero hänen taholtaan mm. sillä perusteella, että kumppanini koki minun mielipiteeni aina niin vahvoiksi, että ei ollut koskaan uskaltanut ilmaista poikkipuolista sanaa, vaan oli alistunut siihen, että minun sanani on se, joka määrää. Olin siis elellyt siinä harhassa, että olin kerrankin löytänyt kumppanin, joka oli kaikessa samaa mieltä. Pidin meitä melkein sielunkumppaneina, mutta voi kuinka väärässä sitten olinkaan. Olen yrittänyt ottaa opikseni. Sen jälkeisissä suhteissa olen aktiivisemmin pyrkinyt kuuntelemaan sitä, mitä toinen todella haluaa, en vain omaa mielipidettäni, ottamaan toisen mielipiteen paremmin huomioon. Enkä minä edes ole mikään Hyacinth, en todellakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Elli-Noora Lydia:Kuten todettua, turha yrittää selittää mitään sellaisille jotka eivät mistään mitään ymmärrä, hyvänä esimerkkinä Lyyli-Elviira Meirami.
Kun ei lukemaansa ymmärrä niin eipä sille sitten mitään voi.
Surullista, mutta totta.
Alkuperäinen kirjoittaja Velli-Loora:Kova on Ellilyytian pätemisen tarve ja riitelyhalu muitten palstalaisten kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ollu aviossa yli 20:Sellainen tulee mieleen ihmisistä, jotka ovat olleet naimisissa 30-40v ja edelleen ihana liitto jatkuu ilman isoja riitojakaan. Ei voi olla totta, että kaksi eri sukupuolta olevaa ihmistä ovat aina samaa mieltä tai eivät riitele ikinä?ehkä on niin, että mies on tossukka-hiirulainen, jota vaimo ohjailee. Tai sitten mies määrää melkein kaikesta ja nainen nöyrästi kuuntelee myöntyy miehen mieliksi ehkä sanoo mielipiteensä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä sinänsä.
Ja myös Lyyli-Elviira Meirami :