P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 11:22 kyllä kai kirjoitti:Olen kuullutt että joku olisi tullut PCO:sta huolimatta raskaaksi luomuna. Onnea yritykseen!
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 16:07 Harmaa Trillian kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 11:22 kyllä kai kirjoitti:Olen kuullutt että joku olisi tullut PCO:sta huolimatta raskaaksi luomuna. Onnea yritykseen!
Mie olen saanut äitienpäivänä luomulapsen, vaikeasta pco:sta huolimatta. Tosin 7,5v ehkäisyn lopettamisesta (ja terolut sekä clomifen olivat aiemmin mulla täysin tehottomia ja siksikin toivosta oltiin jo luovuttu ennen tätä ylläriä.)
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 16:09 Harmaa Trillian kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 16:07 Harmaa Trillian kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 11:22 kyllä kai kirjoitti:Olen kuullutt että joku olisi tullut PCO:sta huolimatta raskaaksi luomuna. Onnea yritykseen!
Mie olen saanut äitienpäivänä luomulapsen, vaikeasta pco:sta huolimatta. Tosin 7,5v ehkäisyn lopettamisesta (ja terolut sekä clomifen olivat aiemmin mulla täysin tehottomia ja siksikin toivosta oltiin jo luovuttu ennen tätä ylläriä.)
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 11:12 dooris kirjoitti:kiitos!
Jätin kotihommat ja penkasin noita vanhoja keskusteluja... Kyllähän sieltä vastauksia mun kysymyksiin tulikin. Itelläni oireena lähinnä vain pitkät kierrot (35- >90), aknesta ei voi puhua, muutamia finnejä naamassa, ei ylipainoa (painoindeksi ok), eikä epänormaalia karvojen kasvua (ovat tosin tummia säärissä :ashamed: )
Eipä pidä hätäillä... hiljaa hyvä tulee, toivottavasti :snotty: