V
vierailija
Vieras
Onko täällä yhtään kohtalotoveria. Tilanne on seuraava: ollaan oltu miehen kanssa yhdessä yli 10 vuotta, joista 2 naimisissa. Rakensimme juuri yhteisen kodin joka oli minun elämäni suurimpia unelmia. Mieheni suurimpia unelmia on ollut oma lapsi, itse en ole ikinä varsinaisesti halunnut lasta, mutta kuvittelin että asia järjestyy kyllä, koska mies on rakas ja hyvä ja meillä on kaikki puitteet kunnossa. Jätimme ehkäisyn pois reilu kuukausi sitten, olen siis syönyt e pilleteitä koko yhdessä olo aikamme. Ikääkin minulla on jo 36 vuotta ja mies on 40. Kuvittelin että raskaaksi tulo kestäisi useampia kuukausia, olin lukenut että ottaa monesti hyvin pitkän aikaa ennen kuin naisen hormonitoiminta tasoittuu niin että raskaaksi tulo onnistuu. Mutta nyt siis yhden ainoasta yhdynnästä kuin vahingossa napsahdin raskaaksi, tein positiivisen testin toissapäivänä. Olen itkenyt siitä lähtien. Tuntuu että olen tehnyt elämäni suurimman virheen. Mies ilmoitti että jos teen abortin, hän ei halua jatkaa kanssani. Mutta itse tajusin vasta nyt ettei minusta ole äidiksi. Onko täällä ketään kuka olisi ollut vastaavassa tilanteessa?Onko mahdollista että alkaisin rakastaa lasta kuitenkin? Auttakaa, tarvitsen ulkopuolisen näkemyksen. Olen aivan suunniltani ja tämä pahoinvointi ei yhtään paranna asiaa.