Raskaana enkä tiedä mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuollaiset **liöt kyllä tulee raskaaksi heti, mutta sitten olen mä joka toivoo yli kaiken toista lasta eikä sitä melkein kolmen vuoden yrittämisen jälkeen ole tullut! Alkaa aika loppua kesken mun iän takia.

Miksi hemmetissä jätit ehkäisyn pois jos et kerran lapsia halua?!? Sitten itketään kun ollaan raskaana ehkäisystä huolimatta! Ei elämä mitä logiikkaa. Ei tuollaiset ansaitse lasta. Pitäkää vain mua kamalana ihmisenä, ihan sama.

Ei lapsen kanssa oleminen ole rakettitiedettä, vaikka välillä on vaikeita hetkiä.
Tärkeintä ekana vuonna on hymy ja syli (siis ruuan ja vaipanvaihdon lisäksi). Höpötät sille mitä nyt sylki suuhun tuo, selostat vaikka päivän sään tai pörssikurssit jos et muuta keksi. :)

Toka vuosi menee perässä juostessa, ja palikkatornia kasatessa. Muksu kaivaa koiran kakat ulkona ja pyllähtelee sinne tänne. Syö niin että puolet menee suuhun ja puolet valuu tuolin selkänojaa alas. Kopauttaa hiekkalaatikolla kaveria lapiolla päähän.

2-3 on uhmaikä ja lapsi muuttuu pukemistilanteissa mustekalaksi. Mut rauhallisuudella siitä päästään yli. Se lyö kaveria hiekkalaatikolla lapiolla päähän vieläkin, kunnes oppii että sillä ei pääse elämässä pitkälle.

Lapsen ollessa 4-5 -vuotias sulla on iloinen ja touhukas höpöttäjä. Eskari on jo helpohko.

Ja tulet saamaan miljoona halia, suukkoa, iloista huudahdusta "Äiti mä keräsin sulle ulkoa tulppaaneja".

Viimeksi muokattu:
Kunnes tulee murrosikä ja äiti ja isä ovat mänttipaskoja ja teini tietää kaikki asiat ja haluaa muuttaa pois kotoa, vähintään kerran viikossa.:love::love:
Joo! Mut pitää aatella sen vaiheen positiivisia puolia:sille ei tartte enää vaippoja vaihtaa eikä syöttää sosetta.(y) Joka ikävaiheessa on hyvät ja huonot puolet.

Tosin tuo meidän esiteini on jotenki unohtanu yhtäkkiä että
-miks suihku on olemassa
-kun kännykän herätyskello soittaa aamulla niin minkähän takia. Kiva itse kuunnella aamuisin 15 min. soittoääntä "Mission impossible nokkahuilulla soitettuna". Talo on hereillä, muksu ei.

Tietenkin on iso todennäköisyys, että rakastat lastasi. Jos kuitenkin tuntuu pienen alkujärkytyksen jälkeen samalta, niin menisin aborttiin. Antaisin ajatuksen hetken muhia päässä ja miettiä sitten uudelleen.

Jättääkö se mies nyt oikeasti sinut, vai mahtaako vain uhkailla kiukuspäissään?

Sano, että meni kesken? Tähän saa olla jo pokkaa, että pysyy valehtelemaan näin, mutta jotkut pystyy ja toiset ei.

Niin että lapsen saa murhata, vaikka tiedetään, että mies haluaisi lapsen? Naisenhan ei ole mikään pakko lasta kasvattaa.

Yhteistyössä