Raskaana ja avioero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hari

Vieras
Meillä on mennyt kauan huonosti. Mies ei puhu minulle, ei halua mua eikä enää välitäkään olla mun kanssa tekemissä. Sexiä ollut viime vuoden n 4 kertaa... Olen kuitenkin raskaana ja olo on todella huono. En saa tukea mieheltäni, hän ei kerro mulle asioita jotka hänen kuuluisi minulle kertoa. Tilanne on niin paha että haluan ja hän myöskin haluaa avioeron. Olen antanut miehelleni anteeksi ennen, mutta koskaan eivät asiamme ole saanneet kuntoon. Luottamus toisiimme on nolla. Meillä lapsia ennestään ja nyt vielä tulossa lisää. Miten mä henkisesti selviävän tästä?

Onko joku täällä joka olisi ollut samanlaisessa tilanteessa ennen? Miten selvisitte yksin vauvan sekä lasten kanssa?

Pitkäjänteistä hommaa...

no mutta, eihän sun tarvi yksin selvitä, onhan lapsilla isä eron jälkeenkin. Ai niin mut palstamamma haluaakin etäännytyää lapset isästä, joka siittämisen jälkeen muuttui prinssistä rupikonnaksi.

Kaikki on miehen syytä! Eläköön kaksplus ja uusfeminismi! Mies on siittäjä ja maksaja ja jos hän ei toimi täsmälleen mamman haluamalla tavalla niin hän on narsisti sika!

Nainen on virheetön pyhimys!

Joka perkeleen tämäntyyppinen aloitus aina sisältää miehen syyllistämisen jollain tapaa, niin tämäkin. Ei mitään uutta.

Me sinnitellään. Mä en ainakaan jaksaisi yksin lasten kanssa. En ole sillä tavalla vahva ja onhan tuo mun mies kumminkin aina tuossa.. Silti mun puolella. Mä oon ajatellut, että me selvitään tästä kriisistä.

Maanpetturi Jyrki Katainen yritti raiskata pikkulapsen. Lapsen isä näki tapahtuman ja hakkasi jätekasan kuoliaaksi. Paikalle saapunut miesryhmä vei saastaisen raadon läheiselle sorakuopalle, jossa se poltettiin puunrunkojen päällä. Tämän iloisen tapahtuman johdosta paikallinen ympäristönsuojeluyhdistys maksoi kaikille ongelmajätteen hävittämiseen osallistuneille 5 000 euron palkkion.

Yhteistyössä