P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mun mielestä sen miehen vaimon pitäs saada tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen samaa mieltä kuin joku tuossa aiemmin... Eli kerrot miehelle, mutta teet heti selväksi, että aiot lapsen pitää (jos niin olet päättänyt). Mies tehkööt sitten omat ratkaisunsa. Joillekin miehille on käynyt myös niin, että ensi reaktio on ollut se, ettei halua lasta edes nähdä. Siten on myöhemmin tultu katumapäälle, kun kyse on kuitenkin omasta lapsesta.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Toisaalta jos joku naimisissa oleva mies on noin vastuuton, niin mun mielestä sillä ei ole oikeutta mihinkään. mutta saat elatustukea, jos kerrot.
Alkuperäinen kirjoittaja siniharmaa:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Toisaalta jos joku naimisissa oleva mies on noin vastuuton, niin mun mielestä sillä ei ole oikeutta mihinkään. mutta saat elatustukea, jos kerrot.
Eikös sen jonkun elatusrahan saa vaikka ei ilmoittaisi isää ollenkaan? muistelisin kuulleeni.
Toivon kyllä et mies kertois tyttöystävälleen koska kyllä munkin mielestä olis oikeus tietää
Mut ei se kertominen silti oo mun päätettävissäni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletpa tyhmä kun olet alunperinkään tuohon soppaan lähtenyt, nyt vaan kannat sitten vastuusi ja toivottavasti mies myös.
Mutta kuvittele miltä sen miehen vaimosta tuntuu nyt ja olet osasyy siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kerrot miehelle ja annat kaksi vaihtoehtoa; mies joko osallistuu tai sitten ei.
Mä olen ainakin nykyiselle miehelle tehnyt selväksi, että aborttia en tee jos vahinko tapahtuu. Ollaan kyllä siis yhdessä ja varattuja toisillemme.
Alkuperäinen kirjoittaja näinminusta:Mun mielestä tuossa ei ole kuin yksi ratkaisu: abortti. ei tuollaisista valheellisista lähtökohdista kannata lasta alkaa hankkimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja näinminusta:Mun mielestä tuossa ei ole kuin yksi ratkaisu: abortti. ei tuollaisista valheellisista lähtökohdista kannata lasta alkaa hankkimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletpa tyhmä kun olet alunperinkään tuohon soppaan lähtenyt, nyt vaan kannat sitten vastuusi ja toivottavasti mies myös.
Alkuperäinen kirjoittaja siniharmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletpa tyhmä kun olet alunperinkään tuohon soppaan lähtenyt, nyt vaan kannat sitten vastuusi ja toivottavasti mies myös.
Tyhmä myönnän olevani.. enkä mä nyt täällä riemusta pompi.
Ja kyllä.. mä olen miettiny tyttöystävän tunnelmia kun/jos saa tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja siniharmaa:Alkuperäinen kirjoittaja näinminusta:Mun mielestä tuossa ei ole kuin yksi ratkaisu: abortti. ei tuollaisista valheellisista lähtökohdista kannata lasta alkaa hankkimaan.
Ihanko tosissaan pitäisi tehdä abortti?
Myös jos lapsen isä ei haluaisikaan sitä välttämättä?
(siis en tiedä vielä hänen ajatuksiaan)
En mä pysty tekemään aborttia vain sen takia et olosuhteet ei ole sellaiset mitkä ne pitäisi olla.
Olen vain kiitollinen siitä että tämä ei tapahtunut exän aikana siis että exä olisi ollut tuleva isä. Silloin olisin harkinnut aborttia tai ainakin olisin lähtenyt karkuun ja toivonut ettei hän koskaan kuulisi lapsesta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja siniharmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletpa tyhmä kun olet alunperinkään tuohon soppaan lähtenyt, nyt vaan kannat sitten vastuusi ja toivottavasti mies myös.
Pyh, tyttöystävän tunteiden miettiminen on sen miehen tehtävä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja siniharmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletpa tyhmä kun olet alunperinkään tuohon soppaan lähtenyt, nyt vaan kannat sitten vastuusi ja toivottavasti mies myös.
Pyh, tyttöystävän tunteiden miettiminen on sen miehen tehtävä.
Ei yksistään jos tämä ap. on tietoisesti ruvennut suhteeseen varatun miehen kanssa, silloin myös vastuu on hänen
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Älä tee aborttia, kun et selvästikään sitä halua. jos jonkun ukkomiehen pettämisestä on tuloksena jotain noin hyvää, niin eikö kannata antaa sen syntyä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mun mielestä sen miehen vaimon pitäs saada tietää.
Peesi. Sitä paitsi se saattaa heittää ukon mäelle, niin sä saat sen sitten.