Raskaana varatulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siniharmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletpa tyhmä kun olet alunperinkään tuohon soppaan lähtenyt, nyt vaan kannat sitten vastuusi ja toivottavasti mies myös.
Mutta kuvittele miltä sen miehen vaimosta tuntuu nyt ja olet osasyy siihen.

Semmonen mies ois löytänyt varmaan muitakin syitä.

ei pettäjät tarvii mitään varsinaista syytä.. kaikki käy, mitä voi vähänkään käyttää verukkeena. toivottavasti tilenteenne ap selviää ja raskautesi sujuu hyvin. lapsen vikahan tämä sotku ei missään tapauksessa ole. mut voi sitä nais raukkaa.. rankkaa tulee hällä elämä olemaan.

Älä vaan tee sitä virhettä että jos tyttöystävä jättää niin otat miehen heti luokses asumaan. Kannattaa antaa aikaa miettiä sekä itselleen että miehelle onko pitkäaikainen suhde todellakin sitä mitä molemmat haluaa. Onko suhde sun kanssa vaan helppo ratkaisu miehelle joka tarvii kämpän.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Kerro sille miehelle.
Nythän on myöhäistä sanoa, mutta ei sitten tullu mieleen miettiä sitä ehkäisyä, ennen kuin helmoja nostit?

Voishan mieskin sitä varmaan ajatella. Mutta onpa aina kivampaa päästä vittuilemaan, eikös vaan :saint:?!?

Mulle on käynyt vähän samantapaisesti, silloin kun tulin ensimmäistä kertaa raskaaksi, en vaan todellakaan tiennyt miehen olevan varattu, vaikka olikin vanha tuttu! Koskaan ei ole mies pitänyt yhteyttä lapseensa (joka on jo 10 vuotias..) ei halunnut edes nähdä. Välit menivät siis täysin poikki kun kerroin raskaudestani, ukko ulisi että olin pilannut hänen elämänsä ihan kokonaan..siis joopajoo..olisi itse ollut naiselleen uskollinen tai edes kertonut hänestä, niin olisi jäänyt sekin yö viettämättä!!! Mutta silloinhan minulla ei olisi tytärtäni:) joten jotain hyvää hänkin sai aikaiseksi, vaikka ei sitä osaa arvostaa...

Yhteistyössä