Raskaanaolevien ruokailuista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiskun neiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jugurttia aamulla. Lounaaksi nakkikastiketta, pastaa ja salaattia. Kalapuikkoja ja perunaa sekä salaattia päivälliseksi. Iltapalaksi pari leipää. Lisäksi useampi kuppi kahvia ja irtokarkkia...:D Tänään olikin siis einespäivä.
 
Mua kiinnostaa koska olen itse rv 10 ja mulla on KOKO AJAN nälkä.
Sit on sellainen olo, että jos ei heti syö kun nälättää niin tulee paha olo.
Painossakin näkyy jo tuo syöminen, tänä aamuna ei mennyt enää farkut jalkaan! Kääk!

Nyt pitäisi kyllä suunnitella huomiselle syömiset etten paina sataa kiloa raskauden loppuvaiheessa.
 
Aamulla 2leipää ja vettä,hetkenpäästä kahvia. Spaghettia ja jauhelihakastiketta, karkkia, spaghettia ja jauhelihakastiketta,leipä, munkkikahvit, iltapalaksi ISON kupin rahkaa ja leivän. Siinäpä ne tais olla :) Ei se siitä sun painosta johdu se ettei housut mahdu jalkaan,sulla alkaa vaan maha kasvaan! Ja kun ei vedä koko aikaa herkkuja,ja syö säännöllisesti niin ei se paino kovin korkeeksi nouse. (toivon ainakin niin :D )
 
Huomenna en syö mitään herkkuja, joista ei saa hyviä ravintoaineita.
Jääkaapissa on nyt kirsikkatomaatteja, valmiiksi kuorittuja porkkanoita, viinirypäleitä ja nektariineja. Niitä aion antaa itseni syödä ihan vapaasti kun on nälkä.
Suunnitellusti syön aamupalan (puuroa ja hedelmiä), lounaan (kalakeittoa, ruisleipää), päivällisen (riippuu mitä töissä tarjolla) ja iltapalan ruisleipää ja teetä. Proteiineja tulee kyllä aika vähän kun en oikeen tykkää jogurteista tai rahkasta...

Voisko tosiaan olla niin (ihanasti) että varsinaisen vauvamasun kasvamisen takia ei mahdu enää farkut. Mulla kun on vaan läskipossu-olo. Joko se vauvamasu voi alkaa tässä vaiheessa kasvaa?
 
Käsittääkseni menee vielä muutama viikko ennenkuin varsinainen vauvamaha tulee näkyviin.. Olisko joskus rv 14-20?? No en mene vannomaan kun ei itsellä asiasta kokemusta vielä ole :)
Voihan sulla olla hyvin esim. turvotusta??
 
Olen nyt rv 37+6. Eilen aamupalaksi meni lautasellinen 4-viljanpuuroa+banaani+kuppi kahvia, lounaaksi kinkkuperunalaatikkoa+useampi tomaatti, päivälliseksi tonnikalasalaattia ja iltapalaksi kanaa+riisiä+vähän jäätelöä.
 
rv 25+1
ja eilen: aamupalaksi 2 ruisleipää juuston ja kinkun kera ja jogurtti, kuppi teetä. sitten kävin kahvilla jossa söin donitsin ja join kupin kahvia, omena välipalaks, lounaaksi söin kanafetasalaattia, söin välissä karkkeja (vähän), tein italianpataa iltaruuaks ja sitä söin santsiannoksenkin. maitoo meni ruokien välissä muutama lasi :)

oon lihonnu tähän mennessä 4,5kg ja bmi ennen raskautta oli 19

housut menee yhä jalkaan mut napit niistä ei mene kyl kiinni :D eli mammahousuihin siirryin tossa vasta joku aika sitten. voi toki johtua siitäkin kun on ollu kesä ja voinu käyttää mekkoja.
 
eilen söin kovin vähän. Olisin mielelläni syöny enemmän, mut ei pystyny :x
-aamupalalla en syöny mitään, join vaan lasillisen mansikkamehua ja otin vitamiinin.
-lounaalla söin 1 ruisleivän ja puolikkaan suklaapatukan.
-kahvitauolla söin loput suklaapatukasta.
-kotona söin vietnamilaista riisi-kana sotkua ja salaattia
-iltapalalla meni 1 paahtoleipä ja omena.
rv7
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24387382:
eilen söin kovin vähän. Olisin mielelläni syöny enemmän, mut ei pystyny :x
-aamupalalla en syöny mitään, join vaan lasillisen mansikkamehua ja otin vitamiinin.
-lounaalla söin 1 ruisleivän ja puolikkaan suklaapatukan.
-kahvitauolla söin loput suklaapatukasta.
-kotona söin vietnamilaista riisi-kana sotkua ja salaattia
-iltapalalla meni 1 paahtoleipä ja omena.
rv7

ai, onneks olkoon jassåå raskaudestasi. en tiennytkään että odotat :) monesko lapsi sulle tuleekaan?
 

Yhteistyössä