Ravintoloita Oulussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Triinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Triinu

Jäsen
21.12.2007
936
0
16
Suositelkaahan jotain hyvää ruokaravintolaa Oulussa, missä hintalaatusuhde kohdillaan ja annoksetkin sopivankokoisia :) minkälainen paikka se ravintola Pannu on, kellään kokemuksia? :wave:

Pannu on ihan ok. Älkää vaan menkö Amarilloon, vaikka niillä on mielestäni yleensä aika hyviä ruokia noin yleensä ottaen. Oulun Amarillossa saa TODELLA huonoa palvelua, varsinkin jos on vähänkään erikoisruokavalio. Kokemuksia on esim. maidon ja tomaatin kanssa.....

Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
hyvä kun sanoit tuosta Amarillosta, sehän ilmeisesti on sokoshotellin alakerrassa ja siellä ollaan yötä :whistle:

Me oltiin kans sokoshotellissa yötä ja käytii amarillossa ottaa muutamat ja se torero kuuluu kans siihen samaa ketjuun amarillon ja fransmannin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Pannussa joutuu odotteleen pizzoja 1, 5 tuntia, joen jos ei kiire eikä hirveä nälkä, niin sinne voi mennä. Myös joskus jonottaan istumapaikkaa ainakin 1 tunti.

Hui..onko siellä tiettyinä päivinä noin tungosta vai aina? on sen verran hektinen viikonloppu tiedossa ettei varmaan ihan noin kauan kerkiä sapuskoita odotella :D

Pannussa joutuu odotteleen pizzoja 1, 5 tuntia, joen jos ei kiire eikä hirveä nälkä, niin sinne voi mennä. Myös joskus jonottaan istumapaikkaa ainakin 1 tunti.

Hui..onko siellä tiettyinä päivinä noin tungosta vai aina? on sen verran hektinen viikonloppu tiedossa ettei varmaan ihan noin kauan kerkiä sapuskoita odotella :D

Muistaakseni niillä on Pannussa sellanen päivän annokset -tyyliin lista, jotka olis suunnilleen heti valmiita ja sitten tilauslista. Ainaskin päivällä kiireimpään aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Piia:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Tämä http://www.olimpos.fi/ on mun mielestä ihan kiva paikka. Palvelu pelaa ja ruoka on hyvää. Ja on vielä lähellä sokos hotelliakin.

Tää on ykkönen tääl =)

Täähän kuulostaa hyvältä, ainakin olisi vähän erilaista :) mitä tuolla kannattaisi tilata?

Kannattaa tsekata osoite http://www.kaenkky.com! Käyttäjäarvosteluja oululaisista ruokapaikoista jonkin verran. Keskittyy osittain pikaruokapaikkoihin mutta varsinkin etnisistä paikoista löytyy aika hyvin tietoa myös (nämä luokitelu ravintolalistauksessa kohtaan "muut känkyn sukuiset" tjsp.).

Käyn pannussa n. 2 kertaa kk syömässä, enkä ole odottanut koskaan yli 15 min. ruokaa, enkä päytää koskaan yhtään!!!!

Amarillo on hyvä paikka, hyvät ruoat, hyvä palvelu, suht halpaa. Koskaan en ole huonoa palvelua siellä saanut ja olen käynyt ainakin sen 20 kertaa siellä syömässä. Suosittelen!

Pannu myös hyvä, mutta kannattaa varata pöytä, jos viikonloppuna menossa. Aika pieni paikka ja monesti joutuu odottaan pöytää. Pannussa hyvät pihvit.

Pitserioista paras on keskustassa,(urheiluliike Rintamäen takana ) Göreme.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Pannu on ihan ok. Älkää vaan menkö Amarilloon, vaikka niillä on mielestäni yleensä aika hyviä ruokia noin yleensä ottaen. Oulun Amarillossa saa TODELLA huonoa palvelua, varsinkin jos on vähänkään erikoisruokavalio. Kokemuksia on esim. maidon ja tomaatin kanssa.....

Mä oon käynyt Oulun Amarillossa monet kerrat, ja siellä saa erittäin hyvää ja iloista palvelua! Nopeaa se tosin ei ole, mutta ilmoittavat usein jo mennessä (jos pöytävarausta ei ole), jos joutuisi odottamaan kohtuuttoman kauan. Ketjuravintola, mutta mä tykkään.

Kuopion Amarillossa saimme tosin isommalla ryhmällä kerran aivan törkyhuonoa palvelua, ja vaihdoimme paikkaa.

Eriävä mielipide Olimpoksesta mulla, en tykkää :x :x Kalaruoka siellä on ihan hyvää mut jotenkin ei lihapuoli oikein sytytä, jotain vartaita kerran tilasin ja raakoja olivat sisältä. Oskarin kellari on hyvä paikka. Monet kehuu sitä kreikkalaistakin mut itse en ole siellä käynyt.

Meidän suosikkeja ovat Olimpos ja Royal Garden (kiinalainen juna-asemaa vastapäätä) sekä intialainen ravintola tuon kiinalaisen yhteydessä. Amarillossa ollaan aina saatu hyvää ja suht nopeaa palvelua. Pannussa on hiiidaaastaaa.. mut hyvä ruoka :p

Yhteistyössä