N
Nimra
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:No eipä tuota kukaan "valvo" sen suuremmin..Neuvolassa ja polilla vaan kyselevät, että onko arvot olleet kohdallaan. No joo, en mä enää stressaa, kun ei syntymäänkään enää ole pitkää aikaa, mutta mä olen kyllä vihainen itselleni ja osittain henkiläkunnalle, kun en ole saanut tuohon tuon parempaan ohjeistusta enkä ole osannut ensikertalaisena edes kaikkea noin tarkkaan kysellä, vaikka oisi kait pitänyt |O :headwall: harmittaa ja hiukan tietenkin myös pelottaa, että tuosta raja-arvojen yli paukkumisesta kun voi vauvalle tulla vaikka mitä vaivoja.. joskus mä niitä luin.. Oli jotain hengityshäiriöitä jne.. :ashamed: Jospa sillä murusella olisi kaikki kunnossa..?
Ihan vähän vielä tähän puutun.. vaikka luulen että olet jo ymmärtänyt asian. Mutta siis kun sä syöt jotain, sun verensokeri lähtee normaalistikin nousuun noin tunnin, parin ajaksi. Tämän jälkeen verensokeri lähtee hitaaseen laskuun kaikilla, ja sen takia ei ole halyyttävää missään nimessä, jos se jossakin vaiheessa on esim. sen 5.8 KUNHAN se siitä vielä laskee, kuten sinulla laski.
Sun tämänhetkinen stressisi aiheuttaa lapsellesi enemmän harmia kuin tuo verensokeri joka ON IHAN KUNNOSSA.
Sen takia jankutan, että lakkaisit huolehtimasta nyt asiasta, joka on kunnossa ja hyvin. Sori jos käyn sun hermoilles.
Ei se mitään. Niin, stressikään ei ole hyvästä. Kiitos vain. Jospa se tästä lähtee asia paranemaan :hug: Harmittaa vain kun tällaiseen törmää vasta nyt... Mulla tosiaan ensimmäisessä painoarviossa annettiin LA:n arvioksi 3,5 kg ja nyt oli sit keskimittauksessa 3,3 kg (rv 33 ) ja nyt viimeksi (rv 37+ ) 3,6 kg...eli oli noussut jyrkästi alkumittauksen käyrältä, kun syntymäpainoksi arvioitiin 4 kg..
Sit kysyin noista arvoista tuo lääkäri ja sanoin, että ihan ok ovat olleet. Ja sitten totesi, että ehkä hän mittasi silloin ensimmäisessä arviossa alakanttiin.. Mihin tässä sitten voi enää luottaa ? Ihmettelen vain.. tuota polinkin touhua...