Täytyy ihan kiittää sua pohtiva mies, kun annoit tuon näkökulmasi tänne. Tämä on hedelmällinen keskustelu.
Meilläkin mies varmaan ajattelee kuten sinä, että hänestä ei ole suhteeseen. Tiedän että hänkin on lannistunut aiemmin, ja myöskään kotoa ei tulee mitään läsnäolevan isukin mallia. Hänellä ei ole myöskään siskoja, ja äitiään he pitävät isän kanssa yhteistuumin rasittavana. Hyvin työ- ja suoritus orientoitunut jätkä, joka aina välillä tulee ulos kuorestaan siksi aikaa kun aloitellaan suhdetta. Kun vakiinnutaan, hän menettää mielenkiintonsa, ja alkaa elää taas työlle ja tekniikalle, suorittamiselle ja pätevyydelle.
hän on tottunut luovuttamaan, eli kun tulee riita, hänellä ei ole kärsivällisyyttä yhtään ymmärtää. Ihan kuin hän olisi odottanut jo valmiiksi että näin käy.
Ensimmäisen kerran kun riitelimme ikinä tästä ""välittämisasiasta"" hän sanoi minulle että ""TAAS tämä alkaa""
Ihmettelin, mikä ihmeen taas, jos ensimmäinen riita vasta oli aluillaan. Kertoo siitä, että hän ikään kuin istuu parisuhteessa passiivisena, odottaen että pommi jysähtää hänen niskaansa hetkenä minä hyvänsä.
MInun pitää sitten laittaa itseni syrjään, ja kohdella häntä silkkihansikkain.
Siitä taas tulee se ongelma, että hän kuvittelee että olen jotenkin iloisena aina mielistelemässä häntä. Hänellä ei tule mielen viereenkään, että saattaisin itsekin tarvita suhteelta jotain.
Sitten hän tietysti lakkaa enää arvostamasta minua, koska en ole enää hänen ""tyyppiään"". Ja kun alan älähtelemään, hän haukkuu miut typeräksi, ja on saanut vahvistuksen sille, että naiset ovat hankalia.
Jokainen mieshän haluaa kauniin, vahvan, viattoman, helpon
itsenäisen ja sopivasti pippurisen naisen joka saa orgasmin naidessa ja ei ikinä nalkuta tai syyllistä miestä mistään, ja on oma itsensä ilman että yrittää miellyttää miestä, elämmehän sentään nykyaikaa. Ok, olen juuri sellainen, mutta en 24/7, vaan välille mahtuu masentuneisuutta, itseinhoa, pelkoja, väsymystä. Kyllä minä sieltä taas nousisin, mutta ei mies jää sitä odottamaan, eikä varsinkaan auta minua siinä.
Hän muuttaa oman vaimonsa alta kahden vuoden sellaiseksi, joka on täysi vastakohta siitä mitä hän tahtoo. Kun toistuvasti asiat jäävät käsittelemättä, puhumatta, niin kyllä nainenkin menee siitä kuoreensa, eikä ole enää niin onnellisen näköinen negatiivisten turhautumien kasautuessa.
sittten alkaa se vertailu, joku säihkysilmä, joka ei ole niin kärsineen oloinen tulee vastaan ja mies haluaa helpomman elämän.
vaihtaa naista luullen että jos nainen on nyt noin ihana, niin varmaan kestää kauemmin kuin edellisen kanssa se että nainen tulee onnettomaksi ja alkaa TAAS kitistä.