V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Vaikka siksi, että uimahallissa ei olla sukua jatkamassa. Siksi niitä ei näytellä. Tosin minun mielestäni siinäkään ei olisi mitään väärää. Tottumiskysymys.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:No tuo tarpeiden tekeminen ei rintoihin liity. sulta loppuu perustelut ja huutelet tuuleen mitä sattuu.
Tässä oli nimenomaan kyse siitä, mitä on sopivaa näytellä julkisesti ja mitä ei. Minulle on selvää, että tällä asialla ja kiihottuvuudella ei ole korrelaatiota keskenään. Jo aikaisemmin oli puhetta, että vaatteet lisäävät joskus kiihoketta. Paremmin sinulla ei ole perustelua, vain tunne. Kyse on sopivaisuussäännöistä, kulttuuriasioista. Kulttuuri muuttuu ja se ei ole kaikkialla täysin sama. Kulttuuri on taas yksinkertaistetusti ihmisjoukkojen yhteisiä mielipiteitä.
Miksi mielestäsi sukuelimiä ei saisi paljastella (Tällä en tarkoita rintoja), jos kyseessä ei ole kulttuuriset seikat?
MUTTA tässä rimnta-asiassa on kyse siitä, että miksi miehen rintakehä saa näkyä, muttei naisen, eikä niinkään siitä, saako rintakehä näkyä, etkö hokaa?
Tässä kulttuurissa miehen rintakehällä ja naisen tisseillä on valtavasti eroa. Se ei ole todellakaan sama asia. Eli sinua ei haittaisi, vaikka mainosten naiset olisivat tissit paljaana? Miehien rintakehää kuvataan joissakin mainoksissa seksistisesti, mutta en ole tuosta juurikaan kuulenut vastalauseita. Toisinpäin niitä tulee varmasti.
Onneksi emme ole samassa jamassa kuin Yhdysvalloissa, jossa pelkkä laulajan nännin vilahtaminen on skandaali. Omana mielipiteenä tissien tai sukuelimien näkyminen ei haittaa, mutta ymmärrän että suurinta osaa se haittaisi. En myöskään olisi itse valmis paljastelemaan itseäni.