Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No feministeillähän ei tunnetusti ole pärstävärkkiä jota kehtais esitellä joten ilmeisesti etuvarustuksen esittely ajais sitten sen asian!
Niinhän sä luulet. mä etn taas ymmärrä, mitä peiteltävää maitopusseissa on. Miksi rintoja pitää hävetä? Miksi niistä on tehty sukuelimiin verrattava asia?
No ei kai niitä hävetä tarvitse. Mutta itse kyllä peittelisin.
Tästä ketjusta tulikin mieleeni edellinen kerta kun olin yleisessä höyrysaunassa noin kuukausi sitten. Kerron tarinan kun se liittyy mielestäni tähän asiaan. Menin siis höyrysaunaan missä istui yksi mies pyyhe lanteillaan. Mulla oli kokouimapuku. Ei ollut rinnat paljaana eikä muutakaan. Istuttiin siinä vähän aikaa kun mies alkoi sitten ähistä ja aika nopeasti tajusin sen vetävän siinä käteensä. Just joo. Lähdin tosi äkkiä pois enkä ole sinne sen koommin mennyt. Tosifeministi olis varmaan nauttinut tilanteesta, mutta minä en osannut.
En tajua tuota asennettasi. Tosi feministi olisi varmasti miehestä sitä mieltä, että kyseessä on pohjasakkaa, jota ei uimahalliin kuuluisi päästää.
Eiköhän feministien ajatus tässä ole juuri se, että se, mitä miesten päässä liikkuu tai ei liiku, ei saisi määrittää sitä, mitä nainen saa tehdä. Jos miehillä on ongelma naisten rinnoista, se ongelma on miehillä, ei naisilla.