P
PahaSilmä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Voi moro...
Mä olen ihan täysin onnellinen omasta kropastani, mutta nautin myöskin vaatteista ja asusteista siinä määrin ettei tulisi mieleenkään jättää bikinin yläosaa kotiin...
Naisellisuus kunniaan. Siitä tuossa ap:n tekstissä ei kyllä ole kysymys.
Mä en taas tajua, miten se naisellisuus liittyy niihin bikinin yläosiin tai peittämiseen.
Mun mielestä naisellisuus on juuri sitä että saa laittaa ja pukeutua ja olla hieno. Ehkä mä olen saanut esimerkkini tuolta itärajan takaa, kun mun äitipuoli on venäläinen ja oon paljon isän kanssa siellä kakarasta asti reissannut. Mutta siellä naiset tietää, miten näyttää hyvältä, ja miten naiseudestaan voi nauttia apuvälineitä hyväksikäyttäen: ilmankin, mutta vaatteet ja jutut tuo siihen sen oman juttunsa.
Ja tää on sitten mun mielipide vaan, joten ei kannata hermostua.
Ai. mä oon nähnyt uimahallissa venäläisillä naisilla useimmiten semmosen alaosan, mikä on stringi.
Se taitanee olla hieno heidän mielestään?
Liittyikö tää jotenkin asiaan?
No siinä takapuolessahan ne sukupuolielimet on paljon lähempänä, kuin jos rinnat olisivat paljaana. jonkun mielestä pelkät rinnat vaan on hienot.
No silti niillä on housut, olkoonkin sitten stringit. Kyllähän bikinienkin yläosa voi olla pelkkä lappu nännien päällä, silti se on yläosa. Ja sun pointti oli?![]()
Mun pointti oli se, ettei naisellisuus liity peittämiseen. ja ettei sun kannata vedota mihkään venäläistaustaan. kukaan ei pakota ketään olemaan ilman yläosaa.