Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Siis mun puolesta kukin katelkoon ja kiihottukoon vaikka aidanseipäästä. Katteleehan ne äijät nytkin naisia uimahalleissa ja naiset vastaavasti katselevat miehiä. Mutta käyttäytyä täytyy osata vaikka toinen olisi täysin alasti! Tässä ketjussa moni on ilmaissut huolensa miesten käytöksestä ja lääkkeeksi tälle vaatinut, että naisten tulisi vastakin pukeutua yläosaan uimahallissa. Minä taas kysyn, miksi vastuu miesten huonosta käytöksestä sälytetään naisille?
Ei miesten huonosta käytöksestä pidäkään siirtää vastuuta naisille. Mutta tarviiko naisten provosoida?
Jos minä menen nakkikioskilla aukomaan päätäni jollekin isolle tyypille ja se vetää mua turpaan, ei hänen tekonsa tietenkään ole oikeutettu. Mutta olisinhan silti voinut miettiä että kannattiko mennä aukomaan.
Sama juttu, kannattaako ehdoin tahdoin pukeutua ja käyttäytyä niin että se vetää puoleensa negatiivista huomiota? Kaikki meistä varmaan miettii kannattaako lähteä baarista yksin kotiin humalassa toikkaroimaan kotiin minihameessa pimeän puiston läpi. Raiskaus on rikos,mutta aina löytyy valitettavasti niitä jotka sitä silti tekee. On siinä vähän vastuussa itsestäänkin. Jos nyt haluaa silti tehdä niin typerästi ihan sillä varjolla että mun vastuulla ei ole jos joku mies ei osaa hillitä itseään, siitä vaan. Itse en kyllä tekisi.