RUOKAHAASTE vk.06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29548449:
En mie sitä sanonukkaan, vaan sanoin, että voisit tehdä minkälaiset säännöt haluat, jos haluat =)

No ei se mun mielestä nyt ihan niinkään mene. Aiheen saa valita jos voittaa, mutta eiköhän noilla vanhoilla säännöillä kuitenkin mennä. Ainoo mitä kyllä tein, niin lisäsin tuonne listaan tuon "ei tappelua" -kohdan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä hittoa?! :D :D;29548483:
Sähän lisäsit sen vasta sen jlk kun sanottiin että tällä kertaa sitä ei olekaan?

Niin lisäsin, kun joku tuolla aiemmin sanoi, että "säännöissä ei lue, että tappelu kielletty" tms. Niin sen jälkeen lisäsin sen sääntöihin, kuten tuosta viestin muokkausajasta näkyy.

Ja siis mä kopioin tuon aloitusviestin edelisestä haasteesta, jossa sitä kohtaa ei ollut.

[QUOTE="harmaus";29548553]Se on se haaste, missä Rva Ilkeä HArmaa levitti valheita että häntä olisi uhkailtu.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2327460-ruokahaaste-vk-4-a/[/QUOTE]

Mitähän varten edellisessä haasteessa oli eri säännöt taas? Mä luulin, että kaikki kopioi aina edellisen, itse oon ainakin kopioinut, muuttanut vaan aiheen ja lisännyt edellisen käytettyjen listalle.

Mut nyt se tappelukielto on siellä taas ja toivottavasti on seuraavassakin haasteessa =)

[QUOTE="harmaus";29548553]Se on se haaste, missä Rva Ilkeä HArmaa levitti valheita että häntä olisi uhkailtu.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2327460-ruokahaaste-vk-4-a/[/QUOTE]

Jos mä sanon mun lapselle, että et saa joululahjoja jos et mene nyt nukkumaan niin sehän on uhkaus..eikö. Ootko niin vajaa, että pidät kaikkia uhkauksia vakivaltaan liityvinä?
Eikö ole uhkaus jos sanoo "jos et käyttäydy niin et saa osallistua?"

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29548734:

Päätön, mä näin sellasta unta että oltiin pihviravintolassa lounaalla ja sä selitit mulle, ettei sulla oo lapsia koska et jaksais ruokkia niitä ku haluat syödä kaikki bambit ja muut ite.

Anteeksi offtopic, en nähnyt asiaa yksityisviestin tai uuden aloituksen arvoiseksi :D

Päätön, mä näin sellasta unta että oltiin pihviravintolassa lounaalla ja sä selitit mulle, ettei sulla oo lapsia koska et jaksais ruokkia niitä ku haluat syödä kaikki bambit ja muut ite.

Anteeksi offtopic, en nähnyt asiaa yksityisviestin tai uuden aloituksen arvoiseksi :D

oliskin ollu hauska alotus kun alkuun olist kertonu vaan että olit päättömän kanssa ravintolassa syömässä. :laugh:

Kanafileepihvi
P1020608.JPG

Maustamattomia broilerin fileepihvejä ja niihin tuollainen marinadi:
-loraus rypsiöljyä
-loraus soijakastiketta
-pieni liraus osterikastiketta
-pieni liraus ketsuppia
-ripsaus worcestershirekastiketta
-kolmasosa kanaliemikuutiota jauhettuna
-teelusikallinen sitruunamehua
hyppysellinen jokaista seuraavaa:
-musta- ja valkopippuria
-chili- ja paprikajauhetta
-kuivattua jauhettua sipulia ja valkosipulia

Sekoita aineet keskenään marinadiksi, sekoita fileiden kanssa. Anna maustua jääkapissa pari tuntia. Ota sitten huoneenlämpöön tuntia ennen paistamista.

Paista fileepihvit pannulla. Tarjoile haluamasi lisukkeiden kanssa, tällä kertaa pakastealtaan ranskalaisilla ja miniporkkanoilla + eineshyllyn bearnaisekastikkeella.