Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä oo tässä mitään omia sääntöjä tekemässäEiks se oo ihan yleinen sääntö, että pitää olla ite duunattu tai perheenjäsenen tekemä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29548449:En mie sitä sanonukkaan, vaan sanoin, että voisit tehdä minkälaiset säännöt haluat, jos haluat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä hittoa?! :D :D;29548483:Sähän lisäsit sen vasta sen jlk kun sanottiin että tällä kertaa sitä ei olekaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä hittoa?! :D :D;29548483:Sähän lisäsit sen vasta sen jlk kun sanottiin että tällä kertaa sitä ei olekaan?
Mikä sun pointti on?
Alkuperäinen kirjoittaja mitä tämä sulle kuuluu?;29548529:Mitä jos vaikka tututstut päättömän makkarahaasteeseen ja sen sääntöihin, ennenkuin puutut tähän?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29548540:Laitappa linkki niin mieki voin vähä vilkasta, kiitos =)
Alkuperäinen kirjoittaja mitä tämä sulle kuuluu?;29548529:Mitä jos vaikka tututstut päättömän makkarahaasteeseen ja sen sääntöihin, ennenkuin puutut tähän?
![]()
Jos mä sanon mun lapselle, että et saa joululahjoja jos et mene nyt nukkumaan niin sehän on uhkaus..eikö. Ootko niin vajaa, että pidät kaikkia uhkauksia vakivaltaan liityvinä?
Eikö ole uhkaus jos sanoo "jos et käyttäydy niin et saa osallistua?"
Sä vastaat noin luettuas siitä linkistä sen kolmanne viestin?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29548734:
Päätön, mä näin sellasta unta että oltiin pihviravintolassa lounaalla ja sä selitit mulle, ettei sulla oo lapsia koska et jaksais ruokkia niitä ku haluat syödä kaikki bambit ja muut ite.
Anteeksi offtopic, en nähnyt asiaa yksityisviestin tai uuden aloituksen arvoiseksi![]()
Päätön, mä näin sellasta unta että oltiin pihviravintolassa lounaalla ja sä selitit mulle, ettei sulla oo lapsia koska et jaksais ruokkia niitä ku haluat syödä kaikki bambit ja muut ite.
Anteeksi offtopic, en nähnyt asiaa yksityisviestin tai uuden aloituksen arvoiseksi![]()