Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aamusella jääkaappiin tekeytymään cole slawia:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23392820:Onneksi katsoin tämän ennen kauppaan lähtöä!!!! Mitä muuta sulla noissa on kuin kaalia, porkkanaa ja paprikaa? Onks toi violetti punakaalia?
Täng juu :flower:Joo. Punakaalia.
Ja sitten omenaa myös.
![]()
Minun pojanpoikani haluaa muuttaa katalimman luokse.
Yksi vilkaisu tacosalattiin ja rakastui.
Itse taas voisin kokeilla tuota marinoitua nautaa... näyttää kovin, kovin herkulliselle.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23392942:Meillä taitaa lounaaksi tänään tulla tacosalaattia.
Tai sitten Katalin saa lisää ruokittavia vieraita, jos tacosalaattia jäi yliToinenkin mokoma kilpailemassa kanssani pojanpojan rakkaudesta.
![]()
Jääsalaattia,kurkkua,paistettua jauhelihaa (maustoin tacomauste jauheella ),kirsikkatomaatteja,valkosipuli salaattikastiketta,tacokastiketta ja cheddarjuusti kastiketta.
Tällänen laiskan päivän lounas![]()
Minun pojanpoikani haluaa muuttaa katalimman luokse.
Yksi vilkaisu tacosalattiin ja rakastui.
Itse taas voisin kokeilla tuota marinoitua nautaa... näyttää kovin, kovin herkulliselle.
![]()
Mika tallaisten ketjujen tarkoitus on? Ajaa sinkelimiehet itsetuhoon?
Mika tallaisten ketjujen tarkoitus on? Ajaa sinkelimiehet itsetuhoon?
Kieltamatta noi salaatit ja ja muutkin ruokakuvat ovat herkullisen nakoisia, ku osais vain naperrella noita.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23392887:Täng juu :flower:
Mun eilinen iltapala...yksi niitä harvoja, mitä meillä ei syö muut kuin minä. Paitsi tietenkin koiraEli tunnin verran soijakastike-inkivääri-valkosipuliliemessä marinoituja raakoja naudan sisäfileviipaleita, wasabimajoneesia, hillottua inkivääriä ja rehuja
1. Nosta jääkaapistasi kasvikset työpöydälle.Kieltamatta noi salaatit ja ja muutkin ruokakuvat ovat herkullisen nakoisia, ku osais vain naperrella noita.
Olet paras, I like you!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23394571:1. Nosta jääkaapistasi kasvikset työpöydälle.
2. Kuori (tarvittaessa) ja paloittele ne.
3. Lado niitä lautaselle.
4. Katso kaapista, löytyykö sieltä joku hedelmä ja jos löytyy, toista kohdat 2 ja 3 sillä hedelmällä.
5. Katso kaapeista, löytyykö jotain proteiinipitoista. Lihaa, kalaa, kananmunaa, papuja, juustoa...ihan mitä tahansa.
6. Lisää proteiinipitoinen aines muiden ainesten kanssa lautaselle.
7. Lorauta päälle salaatinkastiketta.
8. Syö.
![]()