Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yks erittäin hyvä unohtu eli raejuusto
Alkuperäinen kirjoittaja sss:tota lasia oli aika paljoon...lieko sulla dietin lopussa yhtään "lasia"mistä juoda
Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksia muilla millaisia nämä ovat:aamu: vesilasi, kahvi
lounas: lohikeitto, ruisleipä, 2 vaaleaa leipää, rasvaton maitolasi, lasi vettä
välipala: kahvi, keksi, porkkana
päivällinen: pieni pala ite tehtyä pizzaa, pepsimax, vesilasi x 2
iltapala: vesilasi x3, porkkana, kaksi pientä ruisleipää, vesikaakaomuki
Normaalisti syön päivittäin karkkia + keksiä x4. Laihtuukohan näillä eväillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Chanel5:En ymmärrä välillä mikä todella laihduttaa ja mikä ei..
Mä syön joka päivä noin 4-6 näkkäriä jossa päällä tonnikalaa ja sipulia ja sitten kerran päivässä salaatin jossa kanaa tai lohta mukana, eikä laihdu ei .. En tiedä mikä mättää ???????
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yks erittäin hyvä unohtu eli raejuusto
Hei mut toihan on loistava!Mun herkkuani!
Mut mites, kun maidossahan sitä proteiinia on myös, ja mä juon aika paljon kahvia, johon laitan rasvatonta maitoa..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Chanel5:En ymmärrä välillä mikä todella laihduttaa ja mikä ei..
Mä syön joka päivä noin 4-6 näkkäriä jossa päällä tonnikalaa ja sipulia ja sitten kerran päivässä salaatin jossa kanaa tai lohta mukana, eikä laihdu ei .. En tiedä mikä mättää ???????
Syöt liian vähän, elimistö on säästöliekillä, hyvä mittari on että iso hätä pitää tulla vähintään kerran päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Chanel5:Juu mutta kun iso hätä on joka aamu.. Se puoli siis on ihan kunnossa ja en syö niitä näkkäreitä siis kerralla vaan pari aina kerralla. Ja tuosta puuttu vielä se et syön hedelmiä aina jos oikein meinaa nälkä yllättää. Olen tätä noudattanut ny suunnilleen 3kuukautta ja painoa tippunut vaivaiset 5 kiloa ja sekin sillon heti alussa, sitten ei olekkaan enää tapahtunut mitään. Nyt vaaka on aina samassa ja tiukasti vaikka lisäsin liikuntaa siihen 3 kertaan viikossa. Meinaa jo hermot mennä. Mun äiti alkoi saman kuurin ja on jo nyt kuukaudessa laihtunut 7 kiloa ja kilot vaan tippuu .. Mulla on varmaan joku vika? Pakko kai olla.