Ruokavalioni, mitä mieltä tästä päivästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia muilla millaisia nämä ovat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksia muilla millaisia nämä ovat:
aamu: vesilasi, kahvi

lounas: lohikeitto, ruisleipä, 2 vaaleaa leipää, rasvaton maitolasi, lasi vettä

välipala: kahvi, keksi, porkkana

päivällinen: pieni pala ite tehtyä pizzaa, pepsimax, vesilasi x 2

iltapala: vesilasi x3, porkkana, kaksi pientä ruisleipää, vesikaakaomuki

Normaalisti syön päivittäin karkkia + keksiä x4. Laihtuukohan näillä eväillä?

Aamulla kannattaisi syödä puuroa ja hedelmiä, koska vettä ja kahvia ei voi kutsua aamiaiseksi. Lounas on ok, mutta leipä saisi olla kokonaan ruisleipää. Välipalan keksi on tarpeeton, mutta pieni keksi päivässä menee vielä. En söisi joka päivä missään nimessä karkkia ja monta keksiä, jos kerran laihtua aikoo. Pepsimaxia on ihan älytöntä juoda ollenkaan. Muuten eväät kuulostavat ihan ok:lta, kun vielä liikkuu reippaasti.

En ymmärrä välillä mikä todella laihduttaa ja mikä ei..
Mä syön joka päivä noin 4-6 näkkäriä jossa päällä tonnikalaa ja sipulia ja sitten kerran päivässä salaatin jossa kanaa tai lohta mukana, eikä laihdu ei .. En tiedä mikä mättää ???????

Alkuperäinen kirjoittaja Chanel5:
Mä syön joka päivä noin 4-6 näkkäriä jossa päällä tonnikalaa ja sipulia ja sitten kerran päivässä salaatin jossa kanaa tai lohta mukana, eikä laihdu ei .. En tiedä mikä mättää ???????

Syöt liian vähän, elimistö on säästöliekillä, hyvä mittari on että iso hätä pitää tulla vähintään kerran päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yks erittäin hyvä unohtu eli raejuusto

Hei mut toihan on loistava!Mun herkkuani!
Mut mites, kun maidossahan sitä proteiinia on myös, ja mä juon aika paljon kahvia, johon laitan rasvatonta maitoa..?

En nyt viitti käydä tarkistamassa mutta ei pelkässä maidossa ihan hirveesti ole. En ainakaan itellä laskenut paljon miksikään.

Siis aika helppo konsti laihduttaa: syö vähintään 5 kertaa päivässä ja vähintään 20g proteiinia jokaisella aterialla ja hiilareita vaan hyviä ja rasvaa riittävästi.

Juu mutta kun iso hätä on joka aamu.. Se puoli siis on ihan kunnossa ja en syö niitä näkkäreitä siis kerralla vaan pari aina kerralla. Ja tuosta puuttu vielä se et syön hedelmiä aina jos oikein meinaa nälkä yllättää. Olen tätä noudattanut ny suunnilleen 3kuukautta ja painoa tippunut vaivaiset 5 kiloa ja sekin sillon heti alussa, sitten ei olekkaan enää tapahtunut mitään. Nyt vaaka on aina samassa ja tiukasti vaikka lisäsin liikuntaa siihen 3 kertaan viikossa. Meinaa jo hermot mennä. Mun äiti alkoi saman kuurin ja on jo nyt kuukaudessa laihtunut 7 kiloa ja kilot vaan tippuu .. Mulla on varmaan joku vika? Pakko kai olla.

En mäkään tajua, mikä tossa naurattaa. Tietty jos pystyt pitämään tuota pitkäänkin, varmasti laihdut. Musta kuulostaa ihan hyvältä laihdutuksessa, tietty ei joka päivä ihan saman kaavan mukaan. Kasviksia, jonkin verran hedelmiä, proteiineja ilman rasvaa (rahkaa, lihaa), kuituja (viljasta). Niin se käy. Pitäis jaksaa itsekin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Syöt liian vähän, elimistö on säästöliekillä, hyvä mittari on että iso hätä pitää tulla vähintään kerran päivässä.

Toi "säästöliekillä" on ihan bullshitiä, kyllä sitä vaan on pakko laihdutusvaiheessa vähentää paljon. Ja sen jälkeen keskittyä omaksumaan pysyväti uudet elintavat. Mutta jollei elimistöä totuta uuteen, ei se ikinä totukaan, ja tottuminen vaatii vähän kuritusta. Näin se käytännössä on.

Juu mutta kun iso hätä on joka aamu.. Se puoli siis on ihan kunnossa ja en syö niitä näkkäreitä siis kerralla vaan pari aina kerralla. Ja tuosta puuttu vielä se et syön hedelmiä aina jos oikein meinaa nälkä yllättää. Olen tätä noudattanut ny suunnilleen 3kuukautta ja painoa tippunut vaivaiset 5 kiloa ja sekin sillon heti alussa, sitten ei olekkaan enää tapahtunut mitään. Nyt vaaka on aina samassa ja tiukasti vaikka lisäsin liikuntaa siihen 3 kertaan viikossa. Meinaa jo hermot mennä. Mun äiti alkoi saman kuurin ja on jo nyt kuukaudessa laihtunut 7 kiloa ja kilot vaan tippuu .. Mulla on varmaan joku vika? Pakko kai olla.

No edelleenkin olen sitä mieltä että syöt liian vähän, laitoin tohon ton laihduttajan nyrkkisäännön jo aikassemmin eli syö vähintään 5 kertaa päivässä pieniä aterioita ja 20g proteiinia jokaisella aterialla. Ei se äitiskään paino kauan tipu noin vähällä syömisellä.