Ruokavalioni, mitä mieltä tästä päivästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia muilla millaisia nämä ovat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia muilla millaisia nämä ovat

Vieras
aamu: vesilasi, kahvi

lounas: lohikeitto, ruisleipä, 2 vaaleaa leipää, rasvaton maitolasi, lasi vettä

välipala: kahvi, keksi, porkkana

päivällinen: pieni pala ite tehtyä pizzaa, pepsimax, vesilasi x 2

iltapala: vesilasi x3, porkkana, kaksi pientä ruisleipää, vesikaakaomuki

Normaalisti syön päivittäin karkkia + keksiä x4. Laihtuukohan näillä eväillä?

Leivän syöntiäkin kannattaa tarkkailla, koska niistä saa yllättäen ison paukun kaloreita. Ruisleipä on terveellisempää kuin vaalea ja pitää nälän paremmin poissa.

sun olis aamulla hyvä syödä puuro tai sit ruisleipä ja hedelmä, lounas kuulostaa hyvältä paitsi vaalea leipä pois,sit päivälliseltä toi limsa pois ja ehkä joku kanapitoinen salaatti tai muu vastaava vois olla täyttävä ja terveellinen,iltapala oli ihan ok

p.s mä aikoinaan laihdutin aika paljon ja paino on pysynyt samassa monta vuotta,paitsi tietty mitä silloin raskaudessa tuli mutta nekin on jo poissa...

Minä söin tänään näin:

Aamulla kahvia + banaani

lounaalla 2perunaa ja naudanlihakstiketta,vettä

välipalaksi 2 ruisleipäpalaa + 1,8% rasvaa sisältävää kinkkuleikkelettä + tomaattia,vettä,kahvia.
kulho vihersalaattia + vähän kevyttä salaatinkastiketta.

illalla lisää salaattia,ruisleipäsiivu + tomaattia.

vähän puolukkavispipuuroa + rasvatonta maitoa.
(Tunnin reipas kävelylenkki myös tuohon,ja aamupäivän ulkoilut vielä)

Ja aion todellakin laihtua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksia muilla millaisia nämä ovat:
Normaalisti syön päivittäin karkkia + keksiä x4. Laihtuukohan näillä eväillä?

Sori mut tää oli aika :D joo, toki karkeilla ja keksillä laihtuu.

Luulenpa että ap tarkoitti tällä että ENNEN LAIHDUTUSTA, ei nykyistä tilannetta..

mä aloitin laihdutuksen myös. syön tavan kotiruokaa mut pienempiä annoksia. tänään oli seuraavanlainen ruokalista:

aamupala: jogurttia kauraleseiden kera
lounas: makaronilaatikkoa, ruisleipää, salaattia ja kurkkua
päivällinen: -II-
iltapala: ruisleipää leikkelettä ja kurkkua, lasi tuoremehua
ja vettä pitkin päivää.

mä normaalisti syön karkkeja päivittäin, mut nyt aion rajata sen lauantaihin ja pienenä määränä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
sun olis aamulla hyvä syödä puuro tai sit ruisleipä ja hedelmä, lounas kuulostaa hyvältä paitsi vaalea leipä pois,sit päivälliseltä toi limsa pois ja ehkä joku kanapitoinen salaatti tai muu vastaava vois olla täyttävä ja terveellinen,iltapala oli ihan ok

p.s mä aikoinaan laihdutin aika paljon ja paino on pysynyt samassa monta vuotta,paitsi tietty mitä silloin raskaudessa tuli mutta nekin on jo poissa...

laihtuu sitä ihan pullallakin jos vaan tarpeeksi vähän syö. Eilinen ruokalista:
aamupalalla 2 vaaleaa leipää, kahvia. välipalaksi caesarsalaatti mäkkäristä, jossa tuli kastike ja sämpylä, bon aqua vesi, iltapalaksi korvapuusti ja maitolasi ja kahvia. 3 kuukautta on näin menty, syönyt mitä mieli tekee mutta vähän, myös karkkia. ja paino pudonnut 65:stä 54:n. En yleensä syö tämän terveellisemmin ja kiloja on tippunut silti.Ei se vaikuta mitä syö vaan miten paljon. Helpommin laihdutus onnistuu kun saa syödä sitä mistä tykkää edes vähän. Se on vähän mihin kukakin uskoo, ei se ruisleipä sen vähä kalorisempaa ole kuin vaaleakaan merkittävästi. ja hedelmien sijasta voi syödä jotain mikä pitää nälkää, hedelmät saa vaan mahan kurnimaan ja kohta tekee mieli pullaa kuitenkin.

Pistetääs meitsinki tän pvän laihariruoka tänne:

aamulla pari kaurapalaa, päällä 40%leviä
mandariini

päivällä lasi laittikolaa ja pulla

sit vähän ajan päästä pari vaaleeta leipää, pari kourallista lakuja ja puolikas suklaalevy.

ja vettä pari litraa.

Joo'o, on vähän siipi maassa :(

Alkuperäinen kirjoittaja nääh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:

laihtuu sitä ihan pullallakin jos vaan tarpeeksi vähän syö. Eilinen ruokalista:
aamupalalla 2 vaaleaa leipää, kahvia. välipalaksi caesarsalaatti mäkkäristä, jossa tuli kastike ja sämpylä, bon aqua vesi, iltapalaksi korvapuusti ja maitolasi ja kahvia. 3 kuukautta on näin menty, syönyt mitä mieli tekee mutta vähän, myös karkkia. ja paino pudonnut 65:stä 54:n. En yleensä syö tämän terveellisemmin ja kiloja on tippunut silti.Ei se vaikuta mitä syö vaan miten paljon. Helpommin laihdutus onnistuu kun saa syödä sitä mistä tykkää edes vähän. Se on vähän mihin kukakin uskoo, ei se ruisleipä sen vähä kalorisempaa ole kuin vaaleakaan merkittävästi. ja hedelmien sijasta voi syödä jotain mikä pitää nälkää, hedelmät saa vaan mahan kurnimaan ja kohta tekee mieli pullaa kuitenkin.

No mut eipä tosiaan kovin terveellinen vaihtoehto toi sun "kuuri".
Ethän sä syö lämmintä ruokaa lain?Jos jättäs noi vaaleet leivät ja puustit pois niin voisit syödä ihan kunnon ruoankin.
Tää siis mun mielipide vaan.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Minä söin tänään näin:

Aamulla kahvia + banaani

välipalaksi 2 ruisleipäpalaa + 1,8% rasvaa sisältävää kinkkuleikkelettä + tomaattia,vettä,kahvia.

Sulta puuttuu proteiini lähes kokonaan, lihakset lähtee samantien joka ruoalla proteiinia vähintään 20g.

Minä söin tänään näin:

Aamulla kahvia + banaani

Sulta puuttuu proteiini lähes kokonaan, lihakset lähtee samantien joka ruoalla proteiinia vähintään 20g.

Heitäs hyvä vinkki, miten mä saisin ton 20g sitä proteiinia.Kiitollisena otan vastaan neuvoja!! =)

Minä söin tänään näin:

Aamulla kahvia + banaani

Heitäs hyvä vinkki, miten mä saisin ton 20g sitä proteiinia.Kiitollisena otan vastaan neuvoja!! =)

Tonnikalaa,kananmunaa,broileria,jauhelihaa...katsot vaikka kalorilaskurin avulla, paljon saat protskuja jne..

Minä söin tänään näin:

Aamulla kahvia + banaani

Esim tonnikalassa on paljon proteiinia ja kalassa yleensäkin, 2 kananmunaa niin riittävästi yhdelle aterialle, purkki rahkaa, ite käytin paljon noita urheilijoiden proteiinijauheita varsinkin iltasella. Lihassa yleensäkin paljon mutta kalassa on 100g noin 20-30g että se on paras.