R
rv16
Vieras
En ole mitään normaalista poikkeavaa tänään syönyt mutta juomista on mennyt jo pari litraa eikä jano lopu juomalla, onko muila ollut tälläistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoplaa:En nyt uskalla mennä sanomaan onko normaalia mutta sen voin kertoa että ite tän viimesimmän raskauden kanssa kuljin joka paikkaan vesipullon kanssa, ei ollu mitään parempaa kuin litratolkulla kylmää vettä.. =)