rv 16 ja janottaa kokoajan, onko normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv16
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nyt uskalla mennä sanomaan onko normaalia mutta sen voin kertoa että ite tän viimesimmän raskauden kanssa kuljin joka paikkaan vesipullon kanssa, ei ollu mitään parempaa kuin litratolkulla kylmää vettä.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoplaa:
En nyt uskalla mennä sanomaan onko normaalia mutta sen voin kertoa että ite tän viimesimmän raskauden kanssa kuljin joka paikkaan vesipullon kanssa, ei ollu mitään parempaa kuin litratolkulla kylmää vettä.. =)

Kertyikö sinulla nestettä vai jouduitko juoksemaan vessassa kokoajan?
Taitaa sama vaiva olla täälläkin... pitäs vaan juoda ja juoda....
 

Yhteistyössä