Saako puolisosi matkustaa yksin omalle lomalle ulkomaille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai saa. Ja niin olen minäkin saanut, tänä vuonna olen ollut Pariisissa ja Lontoossa ystävättäreni kanssa.

Mutta kyllä mä hermostuisin, jos mies vaan ilmoittaisi että ''mää meen ny''. Kyllä me yhdessä ollaan sovittu menot niin, ettei kotiinjäävä jää yksin pyörittämään taloutta jos esim. töissä tai opiskeluissa on just tosi kiire kausi menossa.

aika paskat parisuhteet monella näyttää olevan. Naiset on kuin vanginvartijoita. Järkkyä!

ja yhden mielestä ulkomailla vaan ryypätään ja pannaan vieraita. Ei helvetti sentään!!!!

tätä ketjua lukeneena, sain kyllä ihan päinvastaisen kuvan..monihan täällä nimenomaan käy ilman perhettään reissussa.

itse kävisin, jos olisi rahaa. mies käy ulkomailla työn puolesta monta kertaa vuodessa, joten ei risteilyä kummempia reissuja sitten työn ulkopuolella tee.

itse taas en viihdy laivalla, ehkäpä tässä jokum kerta voisin lähteä johonkin riikaan yms. kylpylälomalle :)

Totta kai saa. Itse juuri tässä houkuttelen kaveria lähtemään kanssani keväällä Pariisiin.

Ja totta kai sitä puolin ja toisin sitten mietittäisiin mikä ajankohta käy ja onko silloin toisella mitään, mistä joutuisi jäämään pois jne. En pidä sitä luvan kysymisenä puolisolta, jos toivon että mies matkaa suunnitellessaan ottaa myös minut ja menoni huomioon.

Yhteistyössä