Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;28438129:Mikä on huonosti...:hug:
Nenja, mitkä asiat mieltäsi painavat tällä hetkellä eniten?
Kuulostaa kyllä tuntemuksesi hyvin tutuilta. Meille naisillehan usein jää tämän huushollin pyörittäminen ja perheestä huolehtiminen, kyllä siinä tahtoo se oma aika ja oma minuus jäädä jalkoihin. Ei kerkeä vatvomaan tunteitaan ja tuntemuksiaan, kun päässä pyörii liuta huolehdittavia ja muistettavia asioita.
Ensiksikin tsemppiä ja voimia. Olisiko nyt hetki jolloin mies ottaisi vastuun ja tukisi sinua? Pystytkö puhumaan asioista hänelle? Mikä kaatuu niskaan? Voinko auttaa?
En mä edes tiedä enää. Miehen kanssa ihme riita, poika ollut kipeänä, kotona olo ahdistaa ja... Tällä hetkellä tuntuu että seinät kaatuu päälle eikä ole ketään jonka voisi raahata edes kahville mun kanssa.
Poika alkoi itkemään hiekkalaatikolla kun tutti tippui hiekkaan eikä lopettanut sitä ja mä vaan romahdin.
Mies on töissä. Kyllähän se ottaa pojan jos olisi kotona, huono aamu vain kaikilla. Onneksi poikakin meni nukkumaan juuri päiväunille vaikka normaalisti 12 olisi uniaika.. Meillä on pieni kriisi meneillään ja huoh.![]()
Onko tuota ollut pitkään? Voi olla ihan kevätväsymystä? Itsellä oli tuossa kuukausi sitten sellainen uupunut ja itkuinen olo ilman mitään ihmeempää syytä. Meni ohi kyllä, mulla helpotti jo se kun sanoin miehelle että en oikein jaksaisi yhtään mitään. Otettiin sitten vähän ennakkoa kesälomasta ja käytiin mökkeilemässä, siinä voimaantui. Saisitko omaa aikaa tai mieluusti vaikka kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa jos koti ja lapsenhoito pulppuaa nyt mielesi yli? Se voisi auttaa, pari yötä muissa oloissa?
:hug:
Kun mies oli yhdessä vaiheessa paljon reissutöissä ulkomailla ja mulla oli huonot fiilikset, (ennen kun tein pesäeroa vanhempiini) niin mulla oli tapana itkeä suihkussa...
Se parisuhdeaika ja ajan kanssa käyty kaikki asiat halki-poikki- ja pinoon-keskustelu voisi nyt olla ihan paras vaihtoehto jos kriisiäkin pukkaa? Onko kriisi voitettavissa?
Suihku on hyvä paikka myös! Istua siellä lattialla ja hukuttautua![]()
Ollaan puhuttu ja puhumalla vain tällä hetkellä pahenee. Meillä on pari juttua jotka painaa päälle enkä tiedä jaksanko edes selvittää niitä. Yleensä ollaan aina niin samalla sivulla ja nyt tuntuu että eletään ihan eri kirjoissa. Kriisi olisi selvitettävissä joo, mut mä en jaksa tai halua tällä hetkellä.
Sitten suosittelen sitä omaa aikaa lepäämässä ja selvittämässä omia tunteita. Toivon että siellä tulee jo pikkuisen ikäväkin miestä ja löytyy niitä voimia selvittää nyrhäävät asiat. Tsemppiä! Joskus on noita kausia ja tulee niitä vastamäkiä, mutta kun te normaalisti sillä samalla sivulla (ihana kuvaus!) olette niin etteköhän taas saman tahdin löydä. Hirveästi voimia sinulle, koeta levätä, jos vain voit purkaa tuntojasi jolle kulle tai vaikka täällä niin aina se on hyvä kun saa painetta pois omasta sisimmästä.
Haluatko kertoa mistä kriisi johtuu?
Mies on töissä. Kyllähän se ottaa pojan jos olisi kotona, huono aamu vain kaikilla. Onneksi poikakin meni nukkumaan juuri päiväunille vaikka normaalisti 12 olisi uniaika.. Meillä on pieni kriisi meneillään ja huoh.![]()
Mä oon itkeny niin monesti kun lapsi on päikkäreillä, tai kun annan keinussa vauhtia, tai kun paistan sitä kanaa pannulla, tai tai tai.
mä lähtisin mielelläni kahville sun kanssa!
KiittiEi ole mitään tarkkaa syytä miksi kriiseillään, ollaan vaan kumpikin jotenkin väsyneitä ja otetaan väärin toisen sanat ja teot ja .. tyhmiä asioita. Ei onneksi mitään pettämistä, tai ettei mies tekisi kotihommia tai hoitaisi lasta tai ei huomioisi minua. Sen takia mä en osaa edes sanoa mistä kaikki johtuu, joku vain mättää.
Loma, se tekisi hyvää! Tai edes leffa ilta kaverin kanssa tai.. Pois hetkeksi täältä!