SAANKO HERKUTELLA VALKOSUKLAALLA, VAIKKA YRITÄN LAIHDUTTAA?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mahaa kyllä pitäisi saada pienemmäksi, mutta onhan silloin tällöin -herkuttelu sallittua?

Oon liikkunut päivittäin suht paljon, sekä syönyt muutoinkin terveellisesti ja kevyesti.
 
Miksi et vaihtaisi valkosuklaata tummaan suklaaseen? Tumma suklaa on paljon terveellisempää. Itse ostin eilen tummaa suklaata, jossa kaakaota 72%, ei maitoa eikä sokeria. Maku ei tietty ole niin hyvä kuin tavallisessa suklaassa, mutta eipähän tule syötyä älyttömiä määriä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Kerran viikossa herkuttelu on ihan sallittua, jopa suotavaa :p Ei tyssää laihdutus siihen, kunhan suklaasta ei tuu jokapäiväinen herkku.

Onko tuo muuten totta, että kerran viikossa? Minusta se on jo paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Joo, siis koska se on valkosta, laiharilla saa syödä valkoista koska valkoinenhan ei ole väri, niin sehän tarkoittaa että valkosuklaa ei ole edes suklaata ;)



:snotty: :whistle: :p

ja sama tietty pätee sokeriin ja vaniljajäätelöön. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Kerran viikossa herkuttelu on ihan sallittua, jopa suotavaa :p Ei tyssää laihdutus siihen, kunhan suklaasta ei tuu jokapäiväinen herkku.

Onko tuo muuten totta, että kerran viikossa? Minusta se on jo paljon.

Juu, kerran viikossa voi pitää päivän, jolloin ei oo ihan niin tarkkaa. Näin toimivat myös monet "tosi"dieettaajat, eli kehonrakentajat ym. Toki sitä suklaata ei silloinkaan vedetä levytolkulla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Kerran viikossa herkuttelu on ihan sallittua, jopa suotavaa :p Ei tyssää laihdutus siihen, kunhan suklaasta ei tuu jokapäiväinen herkku.

Onko tuo muuten totta, että kerran viikossa? Minusta se on jo paljon.

Juu, kerran viikossa voi pitää päivän, jolloin ei oo ihan niin tarkkaa. Näin toimivat myös monet "tosi"dieettaajat, eli kehonrakentajat ym. Toki sitä suklaata ei silloinkaan vedetä levytolkulla.

Ai jaa. No mä laihdutan ja minusta kerran kuussa on sopivasti, MAX kerran kahdessa viikossa. Mut mä en oo kai "tosi"diettaaja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Joo, siis koska se on valkosta, laiharilla saa syödä valkoista koska valkoinenhan ei ole väri, niin sehän tarkoittaa että valkosuklaa ei ole edes suklaata ;)



:snotty: :whistle: :p

ja sama tietty pätee sokeriin ja vaniljajäätelöön. :snotty:

Tietysti! Ja kaikki vihreä laihduttaa :D Miksköhän mun laiharit menee aina puihin..
 

Yhteistyössä